Obsahem diplomové práce je vytvoření marketingové strategie, která obsahuje i na komunikační strategii pro snadnější proniknutí na trh. Hlavním účelem této práce je využít všech možných teoretických podkladů pro vytvoření důležité analýzy trhu a vymezit konkurenci v samotném okolí Napajedel, dle těchto poznatků vypracovat odpovídající marketingovou a komunikační strategii. Teoretická část diplomové práce vysvětluje základní pojmy, které jsou spojeny s marketingem služeb a následně i marketingovou strategii. Praktická část se věnuje průzkumu trhu situační a SWOT analýze podpořenou kvalitativním výzkumem a experimentem. V projektové části je cílení na samotnou aplikaci z předem získaných poznatků. V této časti je vytvořen návrh jak marketingové, tak i komunikační strategie pro čajovnu Čajový koutek.
Anotace v angličtině
The content of the diploma thesis is the creation of a marketing strategy that includes a communication strategy for easier penetration of the market. The main purpose of this thesis is to use all possible theoretical background to create an important market analysis and to define competition in the suroundings of Napajedla, according to these findings to develop an appropriate marketing and communication strategy. The theoretical part of the diploma thesis explains the basic concepts that are associated with the marketing of services and subsequently the marketing strategy. The practical part is devoted to market research of situational and SWOT analysis supported by qualitative research and experimentation. In the project part, there is a targeting of the application itself from pre-acquired knowledge. In this part, a proposal for both marketing and communication strategies for the Tea Corner tea room is created.
service marketing, marketing strategy, communication strategy, situational analysis, SWOT analysis, PESTEL analysis, marketing research, experiment, tea room
Rozsah průvodní práce
116 s. (168 543 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Obsahem diplomové práce je vytvoření marketingové strategie, která obsahuje i na komunikační strategii pro snadnější proniknutí na trh. Hlavním účelem této práce je využít všech možných teoretických podkladů pro vytvoření důležité analýzy trhu a vymezit konkurenci v samotném okolí Napajedel, dle těchto poznatků vypracovat odpovídající marketingovou a komunikační strategii. Teoretická část diplomové práce vysvětluje základní pojmy, které jsou spojeny s marketingem služeb a následně i marketingovou strategii. Praktická část se věnuje průzkumu trhu situační a SWOT analýze podpořenou kvalitativním výzkumem a experimentem. V projektové části je cílení na samotnou aplikaci z předem získaných poznatků. V této časti je vytvořen návrh jak marketingové, tak i komunikační strategie pro čajovnu Čajový koutek.
Anotace v angličtině
The content of the diploma thesis is the creation of a marketing strategy that includes a communication strategy for easier penetration of the market. The main purpose of this thesis is to use all possible theoretical background to create an important market analysis and to define competition in the suroundings of Napajedla, according to these findings to develop an appropriate marketing and communication strategy. The theoretical part of the diploma thesis explains the basic concepts that are associated with the marketing of services and subsequently the marketing strategy. The practical part is devoted to market research of situational and SWOT analysis supported by qualitative research and experimentation. In the project part, there is a targeting of the application itself from pre-acquired knowledge. In this part, a proposal for both marketing and communication strategies for the Tea Corner tea room is created.
service marketing, marketing strategy, communication strategy, situational analysis, SWOT analysis, PESTEL analysis, marketing research, experiment, tea room
Zásady pro vypracování
Vyhledejte relevantní zdroje a vymezte teoretická východiska s důrazem na oblast marketingové strategie a komunikačního plánu pohostinských zařízení.
Stanovte cíl práce, výzkumné metody a výzkumné otázky.
Představte analyzovanou problematiku.
Realizujte analýzu sekundárních zdrojů dat, kvalitativní výzkum formou individuálních rozhovorů a experiment pro odhalení potenciálu nově vznikajícího čajového koutku.
Vyhodnoťte zjištěná data, interpretujte je a vyvoďte patřičné závěry.
Na základě zjištěných informací zodpovězte výzkumné otázky a vytvořte komplexní projekt marketingové strategie s důrazem na komunikační plán (včetně timingu, rozpočtu apod.) pro založení podniku.
Zásady pro vypracování
Vyhledejte relevantní zdroje a vymezte teoretická východiska s důrazem na oblast marketingové strategie a komunikačního plánu pohostinských zařízení.
Stanovte cíl práce, výzkumné metody a výzkumné otázky.
Představte analyzovanou problematiku.
Realizujte analýzu sekundárních zdrojů dat, kvalitativní výzkum formou individuálních rozhovorů a experiment pro odhalení potenciálu nově vznikajícího čajového koutku.
Vyhodnoťte zjištěná data, interpretujte je a vyvoďte patřičné závěry.
Na základě zjištěných informací zodpovězte výzkumné otázky a vytvořte komplexní projekt marketingové strategie s důrazem na komunikační plán (včetně timingu, rozpočtu apod.) pro založení podniku.
Seznam doporučené literatury
JURÁŠKOVÁ, Olga. Budování značky prostřednictvím Public relations. Vyd. 1. Zlín: VeRBuM, 2015. 68 s. ISBN 978-80-87500-63-7
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: GRADA. 304 s. Expert. ISBN 978-80-247-3527-6
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. 328 stran, 16 nečíslovaných stran obrazových příloh. Expert. ISBN 978-80-271-0787-2
ŠVANDOVÁ, Zuzana. Marketingová strategie. Vyd. 1. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 1997. 89 s. Hospodářská fakulta. Katedra marketingu. ISBN 80-7083-202-9
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. 2014. Marketing služeb – efektivně a moderně. Vyd. 2. Praha: Grada. 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8
Seznam doporučené literatury
JURÁŠKOVÁ, Olga. Budování značky prostřednictvím Public relations. Vyd. 1. Zlín: VeRBuM, 2015. 68 s. ISBN 978-80-87500-63-7
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: GRADA. 304 s. Expert. ISBN 978-80-247-3527-6
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. 328 stran, 16 nečíslovaných stran obrazových příloh. Expert. ISBN 978-80-271-0787-2
ŠVANDOVÁ, Zuzana. Marketingová strategie. Vyd. 1. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 1997. 89 s. Hospodářská fakulta. Katedra marketingu. ISBN 80-7083-202-9
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. 2014. Marketing služeb – efektivně a moderně. Vyd. 2. Praha: Grada. 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách. Student nepřistoupil k obhajobě diplomové práce.