Tato bakalářská práce se zabývá komunikací značky Urban Store s.r.o. na sociálních sítí a také mírou efektivity, kterou tyto sítě mají na současné či potenciální zákazníky společnosti. Teoretická část rozebírá pojmy spojené s marketingovou komunikací. Dále uvede příklady sociálních sítí užívané společností Urban Store, rozebere konkurenční prostředí firmy a zaměří se také na metodiku výzkumu. Praktická část představí značku Urban Store od počátků do současnosti a zanalyzuje komunikaci společnosti na sociálních sítích. K tomu bude sloužit kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření. Cílem této práce je zjistit, zda se společnost Urban Store dostala do povědomí svých zákazníků prostřednictvím jejich sociálních sítí, a pokud ano, nastínit dle získaných poznatků z kvantitativního výzkumu vhodný typ obsahu na sociálních sítích odpovídající zákaznickým požadavkům.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the communication of the brand Urban Store s.r.o. on social networks and also the degree of efficiency that these networks have on current or potential customers of the company. The theoretical part discusses the concepts associated with marketing communication. He will also give examples of social networks used by Urban Store, analyze the company's competitive environment and also focus on research methodology. The practical part introduces the Urban Store brand from the beginning to the present and analyzes the company's communication on social networks. Quantitative research in the form of a questionnaire survey will be used for this purpose. The aim of this work is to find out whether the company Urban Store has become known to its customers through their social networks, and if so, to outline the appropriate type of content on social networks corresponding to customer requirements according to the knowledge gained from quantitative research.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketing na sociálních sítích, sociální sítě, módní průmysl
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, marketing on social networks, social networks, fashion industry
Rozsah průvodní práce
68 s (103 801 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací značky Urban Store s.r.o. na sociálních sítí a také mírou efektivity, kterou tyto sítě mají na současné či potenciální zákazníky společnosti. Teoretická část rozebírá pojmy spojené s marketingovou komunikací. Dále uvede příklady sociálních sítí užívané společností Urban Store, rozebere konkurenční prostředí firmy a zaměří se také na metodiku výzkumu. Praktická část představí značku Urban Store od počátků do současnosti a zanalyzuje komunikaci společnosti na sociálních sítích. K tomu bude sloužit kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření. Cílem této práce je zjistit, zda se společnost Urban Store dostala do povědomí svých zákazníků prostřednictvím jejich sociálních sítí, a pokud ano, nastínit dle získaných poznatků z kvantitativního výzkumu vhodný typ obsahu na sociálních sítích odpovídající zákaznickým požadavkům.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the communication of the brand Urban Store s.r.o. on social networks and also the degree of efficiency that these networks have on current or potential customers of the company. The theoretical part discusses the concepts associated with marketing communication. He will also give examples of social networks used by Urban Store, analyze the company's competitive environment and also focus on research methodology. The practical part introduces the Urban Store brand from the beginning to the present and analyzes the company's communication on social networks. Quantitative research in the form of a questionnaire survey will be used for this purpose. The aim of this work is to find out whether the company Urban Store has become known to its customers through their social networks, and if so, to outline the appropriate type of content on social networks corresponding to customer requirements according to the knowledge gained from quantitative research.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketing na sociálních sítích, sociální sítě, módní průmysl
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, marketing on social networks, social networks, fashion industry
Zásady pro vypracování
Na základě odborné literatury a internetových zdrojů proveďte rešerši týkající se tématu práce.
Ve spojitosti s teoretickými východisky stanovte cíl práce, definujte výzkumné otázky a popište metodu výzkumu.
Charakterizujte zvolenou společnost a představte všechny sociální sítě, jež jsou touto společností využívány.
Na základě metodiky proveďte marketingový výzkum na téma role sociálních sítí v komunikaci firmy Urban Store.
Analyzujte získaná data a interpretujte výsledky výzkumu.
Zodpovězte výzkumné otázky, formulujte závěr a doporučení z hlediska komunikace společnosti Urban Store na sociálních sítí.
Zásady pro vypracování
Na základě odborné literatury a internetových zdrojů proveďte rešerši týkající se tématu práce.
Ve spojitosti s teoretickými východisky stanovte cíl práce, definujte výzkumné otázky a popište metodu výzkumu.
Charakterizujte zvolenou společnost a představte všechny sociální sítě, jež jsou touto společností využívány.
Na základě metodiky proveďte marketingový výzkum na téma role sociálních sítí v komunikaci firmy Urban Store.
Analyzujte získaná data a interpretujte výsledky výzkumu.
Zodpovězte výzkumné otázky, formulujte závěr a doporučení z hlediska komunikace společnosti Urban Store na sociálních sítí.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav, et al. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. 2016. Grada Publishing as. ISBN 978-80-247-5769-8.
LOSEKOOT, Michell a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. 2019. Brno: Jan Melvil Publishing. ISBN 978-80-7555-084-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. 2010. Praha: Grada. ISBN 978-80-271-0787-2.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2017. Brno: Computer Press, Albatros Media a. s. ISBN 9788025143223.
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK. Digital Marketing. 2016. 6th ed. United Kingdom: Pearson. ISBN 978-1-292-07761-1.
KARLÍČEK, Miroslav, et al. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. 2016. Grada Publishing as. ISBN 978-80-247-5769-8.
LOSEKOOT, Michell a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. 2019. Brno: Jan Melvil Publishing. ISBN 978-80-7555-084-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. 2010. Praha: Grada. ISBN 978-80-271-0787-2.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2017. Brno: Computer Press, Albatros Media a. s. ISBN 9788025143223.
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK. Digital Marketing. 2016. 6th ed. United Kingdom: Pearson. ISBN 978-1-292-07761-1.
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách. Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky. V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Proč byl výběr respondentů geograficky omezen na okolí Prahy a Brna?
2. Z jakého zdroje pochází informace, že knihtisk se začal objevovat na počátku 17. století?
3. Bylo by možné využití umělé inteligence pro content marketing?