Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zaměstnanců ve vybraném průmyslovém podniku. Na základě literární rešerše rozebírá konkrétní části týkající se lidských zdrojů, interní komunikace, motivace, odměňování, vzdělávání zaměstnanců, spokojenosti v pracovním procesu a metodiky kvantitativního výzkumu. Zkoumá, jaký vliv má spokojenost zaměstnanců na chod základních procesů organizace průmyslové firmy. Cílem práce je vyhodnocení kvantitativního výzkumu měření spokojenosti dané firmy, provedení analýzy, ze které vyplynou doporučení na zlepšení procesů v měřených oblastech spokojenosti zaměstnanců.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with measuring employee satisfaction in an industrial company. Based on a literature search, it analyzes specific sections related to human resources, internal communication, motivation, remuneration, employee training and quantitative research methodology. It examines the impact of employee satisfaction on the running of the basic processes of an industrial company's organization. The aim of this work is to evaluate the measurement of employee satisfaction of the company, to perform an analysis, which will result in recommendations for improving processes in the measured areas of employee satisfaction.
Klíčová slova
spokojenost zaměstnanců, pracovní prostředí, interní komunikace, motivace, vzdělávání, kvantitativní výzkum,
Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zaměstnanců ve vybraném průmyslovém podniku. Na základě literární rešerše rozebírá konkrétní části týkající se lidských zdrojů, interní komunikace, motivace, odměňování, vzdělávání zaměstnanců, spokojenosti v pracovním procesu a metodiky kvantitativního výzkumu. Zkoumá, jaký vliv má spokojenost zaměstnanců na chod základních procesů organizace průmyslové firmy. Cílem práce je vyhodnocení kvantitativního výzkumu měření spokojenosti dané firmy, provedení analýzy, ze které vyplynou doporučení na zlepšení procesů v měřených oblastech spokojenosti zaměstnanců.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with measuring employee satisfaction in an industrial company. Based on a literature search, it analyzes specific sections related to human resources, internal communication, motivation, remuneration, employee training and quantitative research methodology. It examines the impact of employee satisfaction on the running of the basic processes of an industrial company's organization. The aim of this work is to evaluate the measurement of employee satisfaction of the company, to perform an analysis, which will result in recommendations for improving processes in the measured areas of employee satisfaction.
Klíčová slova
spokojenost zaměstnanců, pracovní prostředí, interní komunikace, motivace, vzdělávání, kvantitativní výzkum,
Zpracujte literární rešerši k tématu měření spokojenosti zaměstnanců, jeho významu a metodám.
Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
Charakterizujte vybranou firmu a její interní marketing.
Realizujte výzkumné šetření k měření spokojenosti zaměstnanců vybrané firmy.
Zodpovězte výzkumné otázky, vyvoďte závěry a doporučení pro případné zvýšení zaměstnanecké spokojenosti.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši k tématu měření spokojenosti zaměstnanců, jeho významu a metodám.
Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
Charakterizujte vybranou firmu a její interní marketing.
Realizujte výzkumné šetření k měření spokojenosti zaměstnanců vybrané firmy.
Zodpovězte výzkumné otázky, vyvoďte závěry a doporučení pro případné zvýšení zaměstnanecké spokojenosti.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR. Řízení lidských zdrojů: moderní pojetí a postupy: 13. vydání. Praha: Grada Publishing, 2015, 920 s. ISBN 9788024752587.
HENDL, Jan. 2012. Kvalitativní výzkum. Praha: Nakladatelství Portál. ISBN 978-80-262-0219-6
HOLÁ Jitka., Interní komunikace ve firmě, Brno, Computer Press, 2006, 170 s., ISBN 80-251-1250-0
JELÍNEK, Marian a Kamila JETMAROVÁ. Neztraťte motivaci v době blahobytu. Praha: Portál, 2017, 198 s. ISBN 9788026211969.
NENADÁL, Jaroslav. Moderní management jakosti: principy, postupy, metody. Praha: Management Press, 2008, 377 s. ISBN 9788072611867.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří MIKEŠ a Jan BINAR. Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2020, 223 s. Expert. ISBN 9788027128419.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR. Řízení lidských zdrojů: moderní pojetí a postupy: 13. vydání. Praha: Grada Publishing, 2015, 920 s. ISBN 9788024752587.
HENDL, Jan. 2012. Kvalitativní výzkum. Praha: Nakladatelství Portál. ISBN 978-80-262-0219-6
HOLÁ Jitka., Interní komunikace ve firmě, Brno, Computer Press, 2006, 170 s., ISBN 80-251-1250-0
JELÍNEK, Marian a Kamila JETMAROVÁ. Neztraťte motivaci v době blahobytu. Praha: Portál, 2017, 198 s. ISBN 9788026211969.
NENADÁL, Jaroslav. Moderní management jakosti: principy, postupy, metody. Praha: Management Press, 2008, 377 s. ISBN 9788072611867.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří MIKEŠ a Jan BINAR. Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2020, 223 s. Expert. ISBN 9788027128419.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách. Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Vedoucí práce (dr. Juříková) ve svém posudku položila dvě otázky:
1. Interpretujte obrázek č. 3. Co znázorňuje osa y?
2. Jaké metody je vhodné zvolit ke spolehlivému zodpovězení VO2?
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr. Bureš):
1. Je možné zajistit u společnosti, která má přes 500 zaměstnanců, aby byla komunikace „osobní“?
2. Jak podle vás ovlivňuje nástup nových technologií a řady sociálních platforem interní komunikaci?