Informace o kvalifikační práci Marketingové komunikace ŠKODA AUTO a.s. při náboru zaměstnanců z řad technicky zaměřených studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi společnosti ŠKODA AUTO a.s. při náboru zaměstnanců z řad technicky zaměřených studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Jejím cílem je identifikovat faktory, které ovlivňují postoje těchto studentů, a na základě toho navrhnout vhodný způsob komunikace a připravit marketingový komunikační mix za účelem přivedení právě těchto studentů do společnosti. První část této práce se kromě personálního marketingu a marketingových komunikací věnuje i značce zaměstnavatele a vlivu pandemie COVID-19 na nábor zaměstnanců. Druhá část této práce pak zkoumá personální marketing společnosti ŠKODA AUTO a.s. a navrhuje doporučení k získání technicky zaměřených studentů UTB, která byla definována na základě provedeného kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis analyzes marketing communications of ŠKODA AUTO a.s. during the recruitment of technically orientated students of Tomas Bata University in Zlín. Its aim is to identify factors which affect the attitudes of these students, suggest appropriate communication strategy and prepare marketing communication mix in order to bring these students to the company. The first part of this thesis focuses on HR marketing and marketing communications as well as on employer brand and the effect of COVID-19 pandemic on the recruitment process. The second part of this thesis analyzes marketing communications of ŠKODA AUTO a.s. and suggests recommendations for acquisition of technically orientated students of Tomas Bata University in Zlín, which were defined based on the conducted qualitative and quantitative marketing research.
Klíčová slova
personální marketing, marketingové komunikace, nábor, lidské zdroje, marketingový mix, komunikační mix, employer branding, komunikační nástroje
Klíčová slova v angličtině
HR marketing, marketing communications, recruitment, human resources, marketing mix, communication mix, employer branding, communication tools
Rozsah průvodní práce
72 s. (92 249 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi společnosti ŠKODA AUTO a.s. při náboru zaměstnanců z řad technicky zaměřených studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Jejím cílem je identifikovat faktory, které ovlivňují postoje těchto studentů, a na základě toho navrhnout vhodný způsob komunikace a připravit marketingový komunikační mix za účelem přivedení právě těchto studentů do společnosti. První část této práce se kromě personálního marketingu a marketingových komunikací věnuje i značce zaměstnavatele a vlivu pandemie COVID-19 na nábor zaměstnanců. Druhá část této práce pak zkoumá personální marketing společnosti ŠKODA AUTO a.s. a navrhuje doporučení k získání technicky zaměřených studentů UTB, která byla definována na základě provedeného kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis analyzes marketing communications of ŠKODA AUTO a.s. during the recruitment of technically orientated students of Tomas Bata University in Zlín. Its aim is to identify factors which affect the attitudes of these students, suggest appropriate communication strategy and prepare marketing communication mix in order to bring these students to the company. The first part of this thesis focuses on HR marketing and marketing communications as well as on employer brand and the effect of COVID-19 pandemic on the recruitment process. The second part of this thesis analyzes marketing communications of ŠKODA AUTO a.s. and suggests recommendations for acquisition of technically orientated students of Tomas Bata University in Zlín, which were defined based on the conducted qualitative and quantitative marketing research.
Klíčová slova
personální marketing, marketingové komunikace, nábor, lidské zdroje, marketingový mix, komunikační mix, employer branding, komunikační nástroje
Klíčová slova v angličtině
HR marketing, marketing communications, recruitment, human resources, marketing mix, communication mix, employer branding, communication tools
Zásady pro vypracování
Provedení rešerše relevantních zdrojů souvisejících s problematikou a následné zpracování teoretických východisk.
Stanovení cíle, výzkumných otázek a metodiky práce s ohledem na zpracovanou teorii a vybrané téma.
Provedení analýzy komunikace společnosti za účelem přípravy kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu.
Na základě provedeného výzkumu navrhnout společnosti vhodný způsob komunikace a marketingový komunikační mix v souladu se stanoveným cílem.
Zásady pro vypracování
Provedení rešerše relevantních zdrojů souvisejících s problematikou a následné zpracování teoretických východisk.
Stanovení cíle, výzkumných otázek a metodiky práce s ohledem na zpracovanou teorii a vybrané téma.
Provedení analýzy komunikace společnosti za účelem přípravy kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu.
Na základě provedeného výzkumu navrhnout společnosti vhodný způsob komunikace a marketingový komunikační mix v souladu se stanoveným cílem.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR, 2015. Řízení lidských zdrojů: Moderní pojetí a postupy. 13. vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-2477-5258-7.
BEDNÁŘ, Vojtěch a kolektiv, 2013. Sociální vztahy v organizaci a jejich management.1. vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4211-3.
BRITO, Michael, 2018. Participation Marketing: Unleashing Employees to Participate and Become Brand Storytellers. Londýn: Kogan Page. ISBN 978-0-7494-8211-4.
DESJARDINS, Renée, 2017. Translation and Social Media: In Theory, in Training and in Professional Practice. Londýn: Palgrave Macmillan. ISBN 978-1-137-52254-2.
GIRARD, Aurélie, Bernard FALLERY a Florence RODHAIN, 2014. Integration of Social Media in Recruitment: A Delphi Study. In. Social Media in Human Resources Management (Advanced Series in Management, Vol. 12). Bingley: Emerald. ISBN 978-1-78190-900-3.
HEJLOVÁ, Denisa, 2015. Public relations. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5022-4.
KARLÍČEK, Miroslav a kolektiv, 2016.Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. 2. aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5769-8.
KŘÍŽEK, Zdeněk a Ivan CRHA, 2012. Jak psát reklamní text. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4061-4.
MYSLIVCOVÁ, Světlana, 2019. Personální marketing v řízení lidských zdrojů Brno: Masarykova Univerzita. ISBN 978-80-210-9356-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a kolektiv, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ, 2009. Image a firemní identita. 1. vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-2790-5.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR, 2015. Řízení lidských zdrojů: Moderní pojetí a postupy. 13. vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-2477-5258-7.
BEDNÁŘ, Vojtěch a kolektiv, 2013. Sociální vztahy v organizaci a jejich management.1. vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4211-3.
BRITO, Michael, 2018. Participation Marketing: Unleashing Employees to Participate and Become Brand Storytellers. Londýn: Kogan Page. ISBN 978-0-7494-8211-4.
DESJARDINS, Renée, 2017. Translation and Social Media: In Theory, in Training and in Professional Practice. Londýn: Palgrave Macmillan. ISBN 978-1-137-52254-2.
GIRARD, Aurélie, Bernard FALLERY a Florence RODHAIN, 2014. Integration of Social Media in Recruitment: A Delphi Study. In. Social Media in Human Resources Management (Advanced Series in Management, Vol. 12). Bingley: Emerald. ISBN 978-1-78190-900-3.
HEJLOVÁ, Denisa, 2015. Public relations. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5022-4.
KARLÍČEK, Miroslav a kolektiv, 2016.Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. 2. aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5769-8.
KŘÍŽEK, Zdeněk a Ivan CRHA, 2012. Jak psát reklamní text. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4061-4.
MYSLIVCOVÁ, Světlana, 2019. Personální marketing v řízení lidských zdrojů Brno: Masarykova Univerzita. ISBN 978-80-210-9356-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a kolektiv, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ, 2009. Image a firemní identita. 1. vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-2790-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Co Vás vedlo cestou technických oborů než těch marketingových?