Tématem této bakalářské práce je aplikace direkt marketingu v multilevelové společnosti Harmonelo LLC. Hlavním cílem práce je identifikovat aktuální možnosti využití přímého marketingu v multilevelové společnosti, a to na základě výsledku primárního výzkumu.
Teoretická část definuje pojmy marketingové komunikace, marketingového mixu, direct marketingu a její nástroje, etickou samoregulaci a multilevel marketing. Součástí je metodika, kde jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky.
V praktické části je popsána multilevelová společnost Harmonelo, její filozofie, marketing s pravidly a zásadami distribuce. V další části jsou zaznamenány poznatky z polostrukturovaných rozhovorů jednotlivých manažerů firmy Harmonelo. Na základě zjištěných poznatků je v závěru navržená možná aplikace nástrojů direct marketingu.
Anotace v angličtině
The topic of this bachelor thesis is the application of direct marketing in the multilevel company Harmonelo LLC. The main goal is to identify the current possibilities of using direct marketing in a multilevel company, based on primary research results.
The theoretical part defines the concepts of marketing communication, marketing mix, direct marketing and its tools, ethical self-regulation and multilevel marketing. It includes a methodology where goals and research questions are set up.
The practical part describes the multilevel company Harmonelo, own philosophy and marketing distribution rules and principles. The findings from the semi-structured interviews with individual managers of the Harmonelo company are noted in the next part. There is proposed possible application of direct marketing tools based on findings at the end.
Klíčová slova
přímý marketing, marketingový mix, multilevel marketing, nástroje přímého marketingu, legislativa
Klíčová slova v angličtině
: direct marketing, marketing mix, multilevel marketing, direct marketing tools, legislation
Rozsah průvodní práce
62 s. ( 81 977 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem této bakalářské práce je aplikace direkt marketingu v multilevelové společnosti Harmonelo LLC. Hlavním cílem práce je identifikovat aktuální možnosti využití přímého marketingu v multilevelové společnosti, a to na základě výsledku primárního výzkumu.
Teoretická část definuje pojmy marketingové komunikace, marketingového mixu, direct marketingu a její nástroje, etickou samoregulaci a multilevel marketing. Součástí je metodika, kde jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky.
V praktické části je popsána multilevelová společnost Harmonelo, její filozofie, marketing s pravidly a zásadami distribuce. V další části jsou zaznamenány poznatky z polostrukturovaných rozhovorů jednotlivých manažerů firmy Harmonelo. Na základě zjištěných poznatků je v závěru navržená možná aplikace nástrojů direct marketingu.
Anotace v angličtině
The topic of this bachelor thesis is the application of direct marketing in the multilevel company Harmonelo LLC. The main goal is to identify the current possibilities of using direct marketing in a multilevel company, based on primary research results.
The theoretical part defines the concepts of marketing communication, marketing mix, direct marketing and its tools, ethical self-regulation and multilevel marketing. It includes a methodology where goals and research questions are set up.
The practical part describes the multilevel company Harmonelo, own philosophy and marketing distribution rules and principles. The findings from the semi-structured interviews with individual managers of the Harmonelo company are noted in the next part. There is proposed possible application of direct marketing tools based on findings at the end.
Klíčová slova
přímý marketing, marketingový mix, multilevel marketing, nástroje přímého marketingu, legislativa
Klíčová slova v angličtině
: direct marketing, marketing mix, multilevel marketing, direct marketing tools, legislation
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu, definujte hlavní pojmy se zaměřením na direct marketing a multilevel marketing.
2. Stanovte cíle, metody, metodiku a výzkumné otázky.
3. Charakterizujte objekt výzkumu a specifikujte využívání nástrojů direct marketingu.
4. Prostřednictvím kvalitativního výzkumu realizujte rozhovor u určené cílové skupiny s cílem zodpovědět výzkumné otázky.
5. Zhodnoťte ze zjištěných dat závěry, navrhněte doporučení pro realizaci efektivního direct marketingu aplikovanáné v praxi MLM prodeje.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu, definujte hlavní pojmy se zaměřením na direct marketing a multilevel marketing.
2. Stanovte cíle, metody, metodiku a výzkumné otázky.
3. Charakterizujte objekt výzkumu a specifikujte využívání nástrojů direct marketingu.
4. Prostřednictvím kvalitativního výzkumu realizujte rozhovor u určené cílové skupiny s cílem zodpovědět výzkumné otázky.
5. Zhodnoťte ze zjištěných dat závěry, navrhněte doporučení pro realizaci efektivního direct marketingu aplikovanáné v praxi MLM prodeje.
Seznam doporučené literatury
BELK, Russell W., Eileen FISCHER a Robert V. KOZINETS, 2013. Qualitative consumer & marketing research. Los Angeles: SAGE. ISBN 9780857027665.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ, 2009. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica. ISBN 978-80-245-1520-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2013. Marketing management. 14. vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a kolektiv, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2.
SPILLER Lisa, 2020. Direct, Digital & Data-Driven Marketing. Fifth Edition. London: SAGE Publications Ltd. ISBN: 978-1-5297-0817-2.
Seznam doporučené literatury
BELK, Russell W., Eileen FISCHER a Robert V. KOZINETS, 2013. Qualitative consumer & marketing research. Los Angeles: SAGE. ISBN 9780857027665.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ, 2009. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica. ISBN 978-80-245-1520-5.