Tato bakalářská práce seznamuje s marketingovou komunikaci na sociálních sítích vybraných e-shopů věnujících se prodeji dovednostní hračky s názvem kendama. Teoretická část práce uvádí do problematiky marketingu a trendů v marketingu, přibližuje téma sociálních sítí a představuje kendamu v kontextu marketingu. Součást teoretické části je také metodika, kde jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky. V praktické části jsou popsány kroky výzkumu, provedeno vyhodnocení a zodpovězeny výzkumné otázky. Jsou dána doporučení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis introduces to the marketing communication on social media of selected e-shops dedicated to the sale of a skill toy called kendama. The theoretical part of the thesis introduces the issue of marketing and trends in marketing, approaches the topic of social networks and introduces kendama in the context of marketing. This part also includes a methodology, sets goals and the research question. The practical part describes the research steps, evaluates and answers a research questions. The suggenstion are proposed.
Klíčová slova
marketingová komunikace na sociálních sítích, ambasador marketing, mystery shopping, mystery clicks
Klíčová slova v angličtině
Social media marketing, ambassador marketing, mystery shopping, mystery clicks.
Rozsah průvodní práce
63 s. (132396 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce seznamuje s marketingovou komunikaci na sociálních sítích vybraných e-shopů věnujících se prodeji dovednostní hračky s názvem kendama. Teoretická část práce uvádí do problematiky marketingu a trendů v marketingu, přibližuje téma sociálních sítí a představuje kendamu v kontextu marketingu. Součást teoretické části je také metodika, kde jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky. V praktické části jsou popsány kroky výzkumu, provedeno vyhodnocení a zodpovězeny výzkumné otázky. Jsou dána doporučení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis introduces to the marketing communication on social media of selected e-shops dedicated to the sale of a skill toy called kendama. The theoretical part of the thesis introduces the issue of marketing and trends in marketing, approaches the topic of social networks and introduces kendama in the context of marketing. This part also includes a methodology, sets goals and the research question. The practical part describes the research steps, evaluates and answers a research questions. The suggenstion are proposed.
Klíčová slova
marketingová komunikace na sociálních sítích, ambasador marketing, mystery shopping, mystery clicks
Klíčová slova v angličtině
Social media marketing, ambassador marketing, mystery shopping, mystery clicks.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu a proveďte teoretickou rešerši z odborných zdrojů.
2. Stanovte cíle práce, formulujte výzkumné otázky a zvolte vhodné metody výzkumu.
3. Proveďte primární výzkum se zaměřením na marketingovou komunikaci na sociálních sítích a mystery shopping u kendama e-shopů.
4. Vyhodnoťte výsledky, zodpovězte výzkumné otázky a navrhněte doporučení na zlepšení komunikace na sociálních sítích a v průběhu nákupu pro e-shop Kendama.cz.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu a proveďte teoretickou rešerši z odborných zdrojů.
2. Stanovte cíle práce, formulujte výzkumné otázky a zvolte vhodné metody výzkumu.
3. Proveďte primární výzkum se zaměřením na marketingovou komunikaci na sociálních sítích a mystery shopping u kendama e-shopů.
4. Vyhodnoťte výsledky, zodpovězte výzkumné otázky a navrhněte doporučení na zlepšení komunikace na sociálních sítích a v průběhu nákupu pro e-shop Kendama.cz.
Seznam doporučené literatury
TAHAL, Radek. 2017. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, a. s. ISBN 9788027102068.
BOYD, Danah. 2017. Je to složitější: sociální život teenagerů na sociálních sítích. Praha: Akropolis. ISBN 9788074701658.
HEINZE, Aleksej et al. 2017. Digital and social media marketing: a results-driven approach. London: Routledge, Taylor & Francis Group. ISBN 9781138917910.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing. ISBN 9788027107872.
WALTER, Ekaterina a Jessica GIOGLIO. 2014. The power of visual storytelling: how to use visuals, videos, and social media to market your brand. New York: McGraw-Hill Education. ISBN 9780071823937.
Seznam doporučené literatury
TAHAL, Radek. 2017. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, a. s. ISBN 9788027102068.
BOYD, Danah. 2017. Je to složitější: sociální život teenagerů na sociálních sítích. Praha: Akropolis. ISBN 9788074701658.
HEINZE, Aleksej et al. 2017. Digital and social media marketing: a results-driven approach. London: Routledge, Taylor & Francis Group. ISBN 9781138917910.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing. ISBN 9788027107872.
WALTER, Ekaterina a Jessica GIOGLIO. 2014. The power of visual storytelling: how to use visuals, videos, and social media to market your brand. New York: McGraw-Hill Education. ISBN 9780071823937.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
V rámci doporučení zmiňujte spolupráci s ambasadory, mohla byste zmínit konkrétní jména individuálních osob či institucí, které by mohli mít pozitivní vliv na rozvoj marketingové komunikace vámi zvoleného e-shopu?
Studentka odpověděla na položené otázky.