Tato bakalářská práce se zabývá problematikou event marketingu, jakožto nástroje brandbuildingu dané značky. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů, které jsou potřebné pro porozumění praktické části práce. V této části jsou popsány základní pojmy související se značkou jako brandem, také je představená problematika brandingu a event marketingu.
Praktická část je věnována analýze značky Footshop, která je provedena na základech stanovených v teoretické části a následně je podpořena marketingovým výzkumem. Dále se praktická část věnuje interpretaci a analýze získaných výsledků z provedeného kvantitativního výzkumu, který byl realizován formou dotazníkového šetření. Na základě těchto výsledků jsou na konci práce vyvozeny závěry a případná doporučení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the issue of event marketing as a tool for branding a brand. The theoretical part is focused on defining the basic concepts that are necessary for understanding the practical part of the thesis. In this part the basic concepts related to brand as a brand are described, also the issue of branding and event marketing is introduced.
The practical part is devoted to the analysis of the Footshop brand, which is carried out on the basis of the foundations established in the theoretical part and is subsequently supported by marketing research. Furthermore, the practical part is devoted to the interpretation and analysis of the results obtained from the quantitative research conducted in the form of a questionnaire survey. Based on these results, conclusions and possible recommendations are drawn at the end of the thesis.
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou event marketingu, jakožto nástroje brandbuildingu dané značky. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů, které jsou potřebné pro porozumění praktické části práce. V této části jsou popsány základní pojmy související se značkou jako brandem, také je představená problematika brandingu a event marketingu.
Praktická část je věnována analýze značky Footshop, která je provedena na základech stanovených v teoretické části a následně je podpořena marketingovým výzkumem. Dále se praktická část věnuje interpretaci a analýze získaných výsledků z provedeného kvantitativního výzkumu, který byl realizován formou dotazníkového šetření. Na základě těchto výsledků jsou na konci práce vyvozeny závěry a případná doporučení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the issue of event marketing as a tool for branding a brand. The theoretical part is focused on defining the basic concepts that are necessary for understanding the practical part of the thesis. In this part the basic concepts related to brand as a brand are described, also the issue of branding and event marketing is introduced.
The practical part is devoted to the analysis of the Footshop brand, which is carried out on the basis of the foundations established in the theoretical part and is subsequently supported by marketing research. Furthermore, the practical part is devoted to the interpretation and analysis of the results obtained from the quantitative research conducted in the form of a questionnaire survey. Based on these results, conclusions and possible recommendations are drawn at the end of the thesis.
Zpracujte teoretická východiska k tématu práce - definujte základní pojmy z oblasti brandu, brandbuildingu a event marketingu.
Definujte cíl bakalářské práce a formulujte výzkumné otázky práce.
Analyzujte současnou situaci řešené problematiky a stanovte vhodnou metodu výzkumu.
Proveďte kvantitativní výzkum na definované cílové skupině, vyhodnoťte získáná data a vyvoďte relevatní závěry.
Na základě zjištěných výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska k tématu práce - definujte základní pojmy z oblasti brandu, brandbuildingu a event marketingu.
Definujte cíl bakalářské práce a formulujte výzkumné otázky práce.
Analyzujte současnou situaci řešené problematiky a stanovte vhodnou metodu výzkumu.
Proveďte kvantitativní výzkum na definované cílové skupině, vyhodnoťte získáná data a vyvoďte relevatní závěry.
Na základě zjištěných výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
Seznam doporučené literatury
AAKER, David A. 2003. Brand building- budování značky: Vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. Brno: Computer Press. ISBN 80-7226-885-6.
BLADEN, Charles, James KENNELL, Emma ABSON a Nick WILDE. 2018. Events management: an introduction. Second Edition. New York: Routledge. ISBN 9781138907058.
HEALEY, Matthew. 2008. Co je branding?. V Praze: Slovart. ISBN 978-80-7391-167-6.
KELLER, Kevin Lane. 2007. Strategické řízení značky. Praha: Grada. Expert. ISBN 978-80-247-1481-3.
KOTLER, Philip. 2007. Moderní marketing:4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1545-2.
ŠINDLER, Petr. 2003. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada. Manažer. ISBN 80-247-0646-6.
Seznam doporučené literatury
AAKER, David A. 2003. Brand building- budování značky: Vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. Brno: Computer Press. ISBN 80-7226-885-6.
BLADEN, Charles, James KENNELL, Emma ABSON a Nick WILDE. 2018. Events management: an introduction. Second Edition. New York: Routledge. ISBN 9781138907058.
HEALEY, Matthew. 2008. Co je branding?. V Praze: Slovart. ISBN 978-80-7391-167-6.
KELLER, Kevin Lane. 2007. Strategické řízení značky. Praha: Grada. Expert. ISBN 978-80-247-1481-3.
KOTLER, Philip. 2007. Moderní marketing:4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1545-2.
ŠINDLER, Petr. 2003. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada. Manažer. ISBN 80-247-0646-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1.) Zmíním ještě jednu trendy značku - Vasky.
Čím se liší strategie Footshopu a Vasky? Kde jsou klíčové rozdíly?
2.) Jaký je pro vás nejdůležitější milník značky Footshop, tj. milník, který značku dramaticky
posunul dopředu a Footshop by nebyl tam, kde je?
3.) Kdybyste měla vymyslet claim pro Footshop, jaký by to byl?