Bakalářská práce se zabývá online komunikací Papírnictví Stanislav Olšák v době pandemie a po ní. Cílem je zjistit, jak efektivní tato komunikace byla, zda přinesla výsledky a prozkoumat, jaké byly kroky, které Papírnictví SO podstoupilo. Teoretická část vysvětluje základní principy digitálního marketingu, reklamy na internetu a plánování komunikační strategie. Praktická část představí Papírnictví Stanislav Olšák a jeho kroky na počátku pandemie. Součástí bude i analýza současné komunikace na internetu. Pro zjištění její efektivity bude provedeno dotazníkové šetření a rozhovor s majitelem Papírnictví SO. Na základě výsledků bude navržena komunikační strategie a kampaň pro podporu online komunikace.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the online communication of Stationery Stanislav Olsak during and after the pandemic. The aim is to find out how effective this communication was, whether it brought results and to examine what were the steps taken by the Stationery SO. The theoretical part explains the basic principles of digital marketing, advertising on the internet and planning a communication strategy. The practical part introduces the Stationery SO and its steps at the beginning of the pandemic. It will also include an analysis of current communication on the internet. A questionnaire survey and an interview with the owner of the Stationery will be conducted to determine its effectiveness. Based on the results, a communication strategy and a campaign to promote online communication will be proposed.
Klíčová slova
digitální marketing, online komunikace, e-shop, sociální sítě, komunikační strategie, kvantitativní a kvalitativní výzkum, komunikační kampaň
Klíčová slova v angličtině
digital marketing, online communication, e-shop, social media, communication strategy, quantitative and qualitative research, communication campaign
Rozsah průvodní práce
64 s. (84 622 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá online komunikací Papírnictví Stanislav Olšák v době pandemie a po ní. Cílem je zjistit, jak efektivní tato komunikace byla, zda přinesla výsledky a prozkoumat, jaké byly kroky, které Papírnictví SO podstoupilo. Teoretická část vysvětluje základní principy digitálního marketingu, reklamy na internetu a plánování komunikační strategie. Praktická část představí Papírnictví Stanislav Olšák a jeho kroky na počátku pandemie. Součástí bude i analýza současné komunikace na internetu. Pro zjištění její efektivity bude provedeno dotazníkové šetření a rozhovor s majitelem Papírnictví SO. Na základě výsledků bude navržena komunikační strategie a kampaň pro podporu online komunikace.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the online communication of Stationery Stanislav Olsak during and after the pandemic. The aim is to find out how effective this communication was, whether it brought results and to examine what were the steps taken by the Stationery SO. The theoretical part explains the basic principles of digital marketing, advertising on the internet and planning a communication strategy. The practical part introduces the Stationery SO and its steps at the beginning of the pandemic. It will also include an analysis of current communication on the internet. A questionnaire survey and an interview with the owner of the Stationery will be conducted to determine its effectiveness. Based on the results, a communication strategy and a campaign to promote online communication will be proposed.
Klíčová slova
digitální marketing, online komunikace, e-shop, sociální sítě, komunikační strategie, kvantitativní a kvalitativní výzkum, komunikační kampaň
Klíčová slova v angličtině
digital marketing, online communication, e-shop, social media, communication strategy, quantitative and qualitative research, communication campaign
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši odborné literatury pojednávající o marketingové komunikaci s orientací na on-line komunikaci menších podniků.
Na základě teoretické báze a zvoleného tématu formulujte cíl práce, výzkumné otázky a odpovídající výzkumnou metodu.
V praktické části představte Papírnictví Stanislav Olšák a jeho online komunikaci v době pandemie.
Proveďte kvalitativní výzkum formou rozhovoru s majitelem Papírnictví Stanislav Olšák a kvantitavní výzkum formou dotazníku pro stávající a potenciální zákazníky.
Na základě výsledků zodpovězte výzkumné otázky a vyvoďte závěry.
Ze získaných výsledků a jejich interpretace zpracujte návrh pro možnou případnou strategii komunikace pro začátek školního roku 2022/2023.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši odborné literatury pojednávající o marketingové komunikaci s orientací na on-line komunikaci menších podniků.
Na základě teoretické báze a zvoleného tématu formulujte cíl práce, výzkumné otázky a odpovídající výzkumnou metodu.
V praktické části představte Papírnictví Stanislav Olšák a jeho online komunikaci v době pandemie.
Proveďte kvalitativní výzkum formou rozhovoru s majitelem Papírnictví Stanislav Olšák a kvantitavní výzkum formou dotazníku pro stávající a potenciální zákazníky.
Na základě výsledků zodpovězte výzkumné otázky a vyvoďte závěry.
Ze získaných výsledků a jejich interpretace zpracujte návrh pro možnou případnou strategii komunikace pro začátek školního roku 2022/2023.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN, 2017. Marketing 4.0: Moving from traditional to digital. Hoboken: John Wiley. ISBN 978-1-119-34120-8.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ, 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Mirek SEDLÁK, 2015. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4383-4.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. vyd. Praha: Grada Publishing. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0787-2.
ŘEZÁČ, Jan, 2016. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery am zadavatele projektů. 2. Vyd. Brno: House of Řezáč;. ISBN 978-80-270-0644-1.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK, 2016. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. Philadelphia: KoganPage. ISBN 9780749473402.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN, 2017. Marketing 4.0: Moving from traditional to digital. Hoboken: John Wiley. ISBN 978-1-119-34120-8.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ, 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Mirek SEDLÁK, 2015. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4383-4.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. vyd. Praha: Grada Publishing. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0787-2.
ŘEZÁČ, Jan, 2016. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery am zadavatele projektů. 2. Vyd. Brno: House of Řezáč;. ISBN 978-80-270-0644-1.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK, 2016. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. Philadelphia: KoganPage. ISBN 9780749473402.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise studentku přivítal u Státních závěrečných zkoušek.
Studentka komisi představila svou bakalářskou práci.
Byly přečteny posudky vedoucího i oponenta práce.
Otázky k obhajobě:
Uvádíte, že ve Zlínském kraji není podobné papírnictví s tak širokým sortimentem a vysokou oblíbeností u zákazníků. Na základě čeho tak usuzujete?
ak si vysvětlujete nízké povědomí o Facebookovém profilu papírnictví?
Píšete, že papírnictví nemělo žádnou formu reklamy na internetu a prozatím není jisté, zda chce firma do online reklamy investovat. Z jakého důvodu se této investici brání?
41,5 % respondentů uvedlo, že o e-shopu ví, avšak prozatím zde nic nenakoupili. Co by mohlo být příčinou nízkého počtu uskutečněných nákupů a jak by se počet nákupů dal navýšit?
Studentka připraveně reagovala a odpovědi měla připraveny