Tato bakalářská práce se zabývá tématem customer journey studentů na stážích v České televizi. Cílem práce je vytvořit cestu studentů na jejich stáží v ČT a zjistit jejich pohled a celkové zhodnocení programu stáží. V teoretické části práce jsou nadefinovány pojmy jako customer journey, customer journey map a také customer experience. Dále práce vysvětluje pojmy spadající pod marketing, HR marketing se specifikací na studentské prostředí či spotřebitelské chování. V této části je uvedena i metodika práce, která obsahuje cíl a účel výzkumu, výzkumné otázky, profil recipientů a metodu šetření. Praktická část se věnuje výsledkům výzkumného šetření. Na základě analýzy dat je popsána customer journey studentů na stážích v ČT společně s grafickým znázorněním customer journey map.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the topic of student's customer journey on internships at Czech television. The aim of the thesis is to create a student's journey on their internships in Czech television and to find out their point of view and overall evaluation of their internship programs. The theoretical part of this work defines terms such as customer journey, customer journey map and also customer experience. Furthermore, the work explains the terms related to marketing, HR marketing with a specification of the student environment or consumer behaviour. This part also presents the methodology of the work, which contains the goal and purpose of the research, research questions, the profile of the recipients and the survey method. The practical part deals with the results of the research survey. The student's customer journey on internships at Czech television is described based on the data analysis and supplemented with a graphical representation of the customer journey map.
Klíčová slova
cesta zákazníka, studenti, HR marketing, stáže, Česká televize
Klíčová slova v angličtině
customer journey, students, HR marketing, internships, Czech television
Rozsah průvodní práce
66 s. (110 505 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá tématem customer journey studentů na stážích v České televizi. Cílem práce je vytvořit cestu studentů na jejich stáží v ČT a zjistit jejich pohled a celkové zhodnocení programu stáží. V teoretické části práce jsou nadefinovány pojmy jako customer journey, customer journey map a také customer experience. Dále práce vysvětluje pojmy spadající pod marketing, HR marketing se specifikací na studentské prostředí či spotřebitelské chování. V této části je uvedena i metodika práce, která obsahuje cíl a účel výzkumu, výzkumné otázky, profil recipientů a metodu šetření. Praktická část se věnuje výsledkům výzkumného šetření. Na základě analýzy dat je popsána customer journey studentů na stážích v ČT společně s grafickým znázorněním customer journey map.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the topic of student's customer journey on internships at Czech television. The aim of the thesis is to create a student's journey on their internships in Czech television and to find out their point of view and overall evaluation of their internship programs. The theoretical part of this work defines terms such as customer journey, customer journey map and also customer experience. Furthermore, the work explains the terms related to marketing, HR marketing with a specification of the student environment or consumer behaviour. This part also presents the methodology of the work, which contains the goal and purpose of the research, research questions, the profile of the recipients and the survey method. The practical part deals with the results of the research survey. The student's customer journey on internships at Czech television is described based on the data analysis and supplemented with a graphical representation of the customer journey map.
Klíčová slova
cesta zákazníka, studenti, HR marketing, stáže, Česká televize
Klíčová slova v angličtině
customer journey, students, HR marketing, internships, Czech television
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury na téma marketing služeb, HR marketing a cutomer journey
2. Stanovte si cíl, metody a výzkumné otázky práce
3. Charakterizujte prostředí stáží, spotřebitelského chování, rozhodovacího procesu
4. Na základě primárního šetření zjistěte cutomer journey studenta na stáži
5. Vyhodnoťte výsledky z výzkumu a odpovězte na výzkumné otázky
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury na téma marketing služeb, HR marketing a cutomer journey
2. Stanovte si cíl, metody a výzkumné otázky práce
3. Charakterizujte prostředí stáží, spotřebitelského chování, rozhodovacího procesu
4. Na základě primárního šetření zjistěte cutomer journey studenta na stáži
5. Vyhodnoťte výsledky z výzkumu a odpovězte na výzkumné otázky
Seznam doporučené literatury
LEMON, Katherine N. a Peter C. VERHOEF, 2016. Understanding Customer Experience Throughout the Customer Journey. In. Journal Of Marketing: AMA/MSI Special issue. American Marketing Association 2016, č. 80. 69-96. ISSN 0022-2429
VAŠTIKOVÁ, Miroslava, 2014. Marketing služeb-efektivně a moderně. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Grada Publishing, a. s., 2014. ISBN 978-80-247-5037-8
BERTHON, Pierre, Michael EDWING a Li Lian HAH, 2015. Captivating company: dimensions of attractiveness in employer branding. In. International Journal of Advertising. Routledge Taylor & Francis Group 2015, č. 2, 151-172. ISSN: 0265-0487
DAWSON, Catherine, 2009. Introduction to Research Methods A practical guide for anyone undertaking a research project. 4th edition. United Kingdom: How to Books. ISBN 978 1 84803 342 9
Seznam doporučené literatury
LEMON, Katherine N. a Peter C. VERHOEF, 2016. Understanding Customer Experience Throughout the Customer Journey. In. Journal Of Marketing: AMA/MSI Special issue. American Marketing Association 2016, č. 80. 69-96. ISSN 0022-2429
VAŠTIKOVÁ, Miroslava, 2014. Marketing služeb-efektivně a moderně. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Grada Publishing, a. s., 2014. ISBN 978-80-247-5037-8
BERTHON, Pierre, Michael EDWING a Li Lian HAH, 2015. Captivating company: dimensions of attractiveness in employer branding. In. International Journal of Advertising. Routledge Taylor & Francis Group 2015, č. 2, 151-172. ISSN: 0265-0487
DAWSON, Catherine, 2009. Introduction to Research Methods A practical guide for anyone undertaking a research project. 4th edition. United Kingdom: How to Books. ISBN 978 1 84803 342 9
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách. Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Vedoucí práce (dr. Gartnerová) položila ve svém posudku jednu otázku: V závěru práce zmiňujete, že ČT by měla myslet na využití individuálních profilů stážistů v rámci vlastní komunikace. Jak by taková konrkétní spolupráce ČT a absolventů mohla vypadat a jaký dopad od této spolupráce očekáváte?
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr. Káčerková):
Jakým způsobem jste hledala vhodné účastníky výzkumu? Jak vám byla tato (osobní) data
poskytnuta? Odpověd: Studentka adekvátně odpověděla na položnou otázku.
Kopíruje složení účastníků výzkumu (11 žen, 2 muži) alespoň částečně celkový zájem o stáže?
Jak hodnotíte způsob práce HR oddělení v „ponákupní“ fázi, tedy po skončení stáže?