Bakalářská práce se věnuje komunikační strategii módní značky Zalando. Předmětem práce bylo zjistit, jak v České republice zákazníci vnímají změnu komunikační strategie vlivem koronakrize a které nástroje komunikačního mixu ovlivňují image značky.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the communication strategy of a fashion brand. The subject of the thesis was to find out how customers in the Czech Republic perceive a change in the communication strategy due to the coronary crisis and which tools of the communication mix affect the brand image.
marketing communication, communication strategy, e-shop, coronacrisis
Rozsah průvodní práce
67 s. (74 777 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se věnuje komunikační strategii módní značky Zalando. Předmětem práce bylo zjistit, jak v České republice zákazníci vnímají změnu komunikační strategie vlivem koronakrize a které nástroje komunikačního mixu ovlivňují image značky.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the communication strategy of a fashion brand. The subject of the thesis was to find out how customers in the Czech Republic perceive a change in the communication strategy due to the coronary crisis and which tools of the communication mix affect the brand image.
marketing communication, communication strategy, e-shop, coronacrisis
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů především z oblasti komunikační strategie módních značek.
2. Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci výzkumné metody formou kvalitativního šetření zvolte vhodná kritéria k získání požadovaných dat, identifikujte limity práce.
3. Zpracujte výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
4. Na základě zjištěných výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů především z oblasti komunikační strategie módních značek.
2. Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci výzkumné metody formou kvalitativního šetření zvolte vhodná kritéria k získání požadovaných dat, identifikujte limity práce.
3. Zpracujte výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
4. Na základě zjištěných výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
KARLÍČEK, Miroslav, et al., 2016. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. 2. vydání. Grada Publishing a. s. : Praha. ISBN: 9788027190645
KOTLER Philip a Kevin Lane KELLER, 2014. Marketing Management. 13. vydání. Grada Publishing a. s. : Praha. ISBN: 9788024785707
KARLÍČEK, Miroslav, et al., 2016. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. 2. vydání. Grada Publishing a. s. : Praha. ISBN: 9788027190645
KOTLER Philip a Kevin Lane KELLER, 2014. Marketing Management. 13. vydání. Grada Publishing a. s. : Praha. ISBN: 9788024785707
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. vydání. Grada Publishing a. s. : Praha. ISBN: 9788027107872
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, portréty, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách. Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky. V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Jak konkrétně Zalando koná a prezentuje význam udržitelnosti?
Ovlivňuje nákupní rozhodování u participantů odkaz na udržitelnost?
Jak konkrétně doporučujete komunikovat nově spuštěnou udržitelnou službu „Preowned fashion“. Vysvětlete také její podstatu.