Bakalárska práca sa zaoberá optimalizáciou online marketingovej komunikácie vybranej leasingovej spoločnosti. Hlavným cieľom je zhotovenie online kampaní za účelom zvýšenia dosiahnutých konverzií na webe podniku.
V teoretickej časti je čitateľ oboznámený so základnými pojmami týkajúcich sa online marketingu, ale aj so súčasnou situáciou operatívneho leasingu na českom trhu. Na základe teoretických poznatkov sú následne v analytickej časti realizované tri typy výskumov pozostávajúce z kvantitatívneho, kvalitatívneho a A/B testovania. Zo získaných dát sú v závere práce zodpovedané výskumné otázky a formulované odporúčania pre budúcu online komunikáciu firmy.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the optimization of online marketing communication of a chosen leasing company. The main goal is to create online campaigns in order to increase the achieved conversions on the company's website.
In the theoretical part, the reader is acquainted with the basic terms related to online marketing, but also with the current situation of operative leasing in the Czech market. Based on theoretical knowledge, three types of research are subsequently carried out in the analytical part, consisting of a quantitative, qualitative and A/B testing. Research questions and recommendations for the future online communication of the company are answered from the obtained data at the end of the thesis.
Bakalárska práca sa zaoberá optimalizáciou online marketingovej komunikácie vybranej leasingovej spoločnosti. Hlavným cieľom je zhotovenie online kampaní za účelom zvýšenia dosiahnutých konverzií na webe podniku.
V teoretickej časti je čitateľ oboznámený so základnými pojmami týkajúcich sa online marketingu, ale aj so súčasnou situáciou operatívneho leasingu na českom trhu. Na základe teoretických poznatkov sú následne v analytickej časti realizované tri typy výskumov pozostávajúce z kvantitatívneho, kvalitatívneho a A/B testovania. Zo získaných dát sú v závere práce zodpovedané výskumné otázky a formulované odporúčania pre budúcu online komunikáciu firmy.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the optimization of online marketing communication of a chosen leasing company. The main goal is to create online campaigns in order to increase the achieved conversions on the company's website.
In the theoretical part, the reader is acquainted with the basic terms related to online marketing, but also with the current situation of operative leasing in the Czech market. Based on theoretical knowledge, three types of research are subsequently carried out in the analytical part, consisting of a quantitative, qualitative and A/B testing. Research questions and recommendations for the future online communication of the company are answered from the obtained data at the end of the thesis.
1. Zanalyzujte teoretické poznatky vycházející z odborné literatury v oblasti digitálního a výkonnostního marketingu.
2. Charakterizujte oblast operativního leasingu a jeho působení na českém trhu.
3. Zformulujte výzkumné otázky a stanovte výzkumné cíle a metody výzkumu bakalářské práce.
4. Proveďte kvantitativní výzkum u vlastníků řidičského průkazu. Získaná data následně aplikujte do kvalitativního výzkumu s potenciálními zájemci o operativní leasing.
5. Na základě dat z výzkumů, vytvořte prototypy online reklam a srovnejte jejich výkony v reklamních systémech společnosti poskytující operativní leasing.
6. Odpovězte na výzkumné otázky podle výsledků z realizovaných výzkumů.
7. Vytvořte doporučení pro budoucí online komunikaci společnosti poskytující operativní leasing.
Zásady pro vypracování
1. Zanalyzujte teoretické poznatky vycházející z odborné literatury v oblasti digitálního a výkonnostního marketingu.
2. Charakterizujte oblast operativního leasingu a jeho působení na českém trhu.
3. Zformulujte výzkumné otázky a stanovte výzkumné cíle a metody výzkumu bakalářské práce.
4. Proveďte kvantitativní výzkum u vlastníků řidičského průkazu. Získaná data následně aplikujte do kvalitativního výzkumu s potenciálními zájemci o operativní leasing.
5. Na základě dat z výzkumů, vytvořte prototypy online reklam a srovnejte jejich výkony v reklamních systémech společnosti poskytující operativní leasing.
6. Odpovězte na výzkumné otázky podle výsledků z realizovaných výzkumů.
7. Vytvořte doporučení pro budoucí online komunikaci společnosti poskytující operativní leasing.
Seznam doporučené literatury
BRUNEC, Jan, 2017. Google analytics. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0338-6
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK, 2019. Digital marketing. 7. vydanie. Harlow: Pearson. ISBN 978-12-922-4157-9
KARLÍČEK, Miroslav, 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. aktualizované vydanie. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5769-8
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2013. Marketing management. Praha: Grada. ISBN: 978-80-247-4150-5
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2 vydanie. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2
ŘEZÁČ, Jan, 2014. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. Jihlava: Baroque Partners. ISBN 978-80-879-2301-6
TONKIN, Sebastian, Caleb, WHITMORE a Justin, CUTRONI, 2011. Výkonnostní marketing s Google Analytics. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3339-2
VISSER, Marjolein, Berend, SIKKENGA a Mike, BERRY, 2018. Digital Marketing Fundamentals. Utrecht,The Netherlands: Noordhoff Uitgevers bv Groningen. ISBN: 978-90-01-88713-1
Seznam doporučené literatury
BRUNEC, Jan, 2017. Google analytics. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0338-6
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK, 2019. Digital marketing. 7. vydanie. Harlow: Pearson. ISBN 978-12-922-4157-9
KARLÍČEK, Miroslav, 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. aktualizované vydanie. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5769-8
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2013. Marketing management. Praha: Grada. ISBN: 978-80-247-4150-5
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2 vydanie. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2
ŘEZÁČ, Jan, 2014. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. Jihlava: Baroque Partners. ISBN 978-80-879-2301-6
TONKIN, Sebastian, Caleb, WHITMORE a Justin, CUTRONI, 2011. Výkonnostní marketing s Google Analytics. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3339-2
VISSER, Marjolein, Berend, SIKKENGA a Mike, BERRY, 2018. Digital Marketing Fundamentals. Utrecht,The Netherlands: Noordhoff Uitgevers bv Groningen. ISBN: 978-90-01-88713-1
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách. Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky. V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Probíhalo průběžné upravování parametrů PPC během sledovaného období?
2. Na koho, jak a proč by byla cílena komunikace nabídky OL na LinkedIn?
3. Uveďte příklady témat souvisejících s OL, která by byla vhodná pro content marketing.