Tato bakalářská práce se věnuje tématu vnímání společenské odpovědnosti firem (CSR - Corporate Social Responsibility) kulturních projektů návštěvníky. V teoretické části jsou popsány stěžejní pojmy jako CSR, tři pilíře CSR, udržitelnost a event marketing. Zároveň se v teoretické části nachází metodika prováděného výzkumu, výzkumné otázky a cíl. Praktická část popisuje vybrané kulturní projekty, dále vyhodnocení kvantitativního výzkumu a vhled do této problematiky pro různé kulturní projekty.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the topic of perception of corporate social responsibility (CSR - Corporate Social Responsiblity) of cultural projects by visitors. The theoretical part describes key concepts such as CSR, the three pillars of CSR, sustainability and event marketing. The theoretical part contains the methodology of the research, research questions and the goal as well. The practical part describes selected cultural projects, evaluation of qantitative research and insight into this issue for various cultural projects.
Klíčová slova
společenská odpovědnost firem, kulturní projekty, udržitelnost, event marketing
Klíčová slova v angličtině
corporate social responsibility, cultural projects, sustainability, event marketing
Rozsah průvodní práce
59 s. (96 123 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se věnuje tématu vnímání společenské odpovědnosti firem (CSR - Corporate Social Responsibility) kulturních projektů návštěvníky. V teoretické části jsou popsány stěžejní pojmy jako CSR, tři pilíře CSR, udržitelnost a event marketing. Zároveň se v teoretické části nachází metodika prováděného výzkumu, výzkumné otázky a cíl. Praktická část popisuje vybrané kulturní projekty, dále vyhodnocení kvantitativního výzkumu a vhled do této problematiky pro různé kulturní projekty.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the topic of perception of corporate social responsibility (CSR - Corporate Social Responsiblity) of cultural projects by visitors. The theoretical part describes key concepts such as CSR, the three pillars of CSR, sustainability and event marketing. The theoretical part contains the methodology of the research, research questions and the goal as well. The practical part describes selected cultural projects, evaluation of qantitative research and insight into this issue for various cultural projects.
Klíčová slova
společenská odpovědnost firem, kulturní projekty, udržitelnost, event marketing
Klíčová slova v angličtině
corporate social responsibility, cultural projects, sustainability, event marketing
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši literatury týkající se Corporate Social Responsibility, event marketingu a udržitelnosti.
Definujte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
Zpracujte kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření.
Zanalyzujte data z výzkumu, vyvoďte z nich závěry a zodpovězte výzkumné otázky.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši literatury týkající se Corporate Social Responsibility, event marketingu a udržitelnosti.
Definujte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
Zpracujte kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření.
Zanalyzujte data z výzkumu, vyvoďte z nich závěry a zodpovězte výzkumné otázky.
Seznam doporučené literatury
CHOUDHURY, Dr. Deb Prasana, 2018. Sustainability Management : Strategies and Execution for Achieving Responsible Organizational Goals. Indie : Zorba Books. ISBN 978-93-87456-61-7
KUNZ, Vilém, 2012. Společenská odpovědnost firem. Praha : Grada Publishing, a. s. ISBN 978-80-247-3983-0
KUNZ, Vilém a Klára KAŠPAROVÁ, 2013. Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování. Praha : Grada Publishing, a. s. ISBN 978-80-247-4480-3
PAVLÍK, Marek a Martin BĚLČÍK, 2010. Společenská odpovědnost organizace : CSR v praxi a jak s ním dál. Praha : Grada Publishing, a. s. ISBN 978-247-3157-5
PRESTON, Chris, 2012. Event Marketing: How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions, Hoboken, New Jersey: John Wiley. ISBN 978-0-470-89107-0
Seznam doporučené literatury
CHOUDHURY, Dr. Deb Prasana, 2018. Sustainability Management : Strategies and Execution for Achieving Responsible Organizational Goals. Indie : Zorba Books. ISBN 978-93-87456-61-7
KUNZ, Vilém, 2012. Společenská odpovědnost firem. Praha : Grada Publishing, a. s. ISBN 978-80-247-3983-0
KUNZ, Vilém a Klára KAŠPAROVÁ, 2013. Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování. Praha : Grada Publishing, a. s. ISBN 978-80-247-4480-3
PAVLÍK, Marek a Martin BĚLČÍK, 2010. Společenská odpovědnost organizace : CSR v praxi a jak s ním dál. Praha : Grada Publishing, a. s. ISBN 978-247-3157-5
PRESTON, Chris, 2012. Event Marketing: How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions, Hoboken, New Jersey: John Wiley. ISBN 978-0-470-89107-0
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Jaké jsou perspektivy CSR v event marketingu?
Jak by bylo možné užití v dané oblasti metody benchmarkingu?
Na základě čeho autorka navrhuje hodnocení CSR zmíněných festivalů?