Bakalářská práce na téma Motivace evropských studentů designu oděvu prezentovat své kolekce na módních eventech analyzuje důvody účasti studentů na módních eventech a podporu, kterou jim poskytuje jejich univerzita. Teoretická část definuje pojmy fashion, fashion marketing, interní komunikace a spotřebitelské chování. Součástí teoretické části je i metodika práce, ve které je stanoven cíl výzkumu, výzkumné otázky a metoda. Praktickou část tvoří popis participantů a jejich univerzit, realizovaný výzkum a následná doporučení pro zefektivnění komunikace univerzit směrem ke studentům.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis on the topic of Motivation of European Fashion Design Students to Present Their Collections at Fashion Events analyses the reasons for students' participation in fashion events and the support provided by their university. The theoretical part defines the concepts of fashion, fashion marketing, internal communications and consumer behaviour. One part of the theory is dedicated to the methodology of the thesis, which sets the goals of the research, research questions and method. The practical part consists of a description of participants and their universities, research and subsequent recommendations for effective universities' communication towards students.
Bakalářská práce na téma Motivace evropských studentů designu oděvu prezentovat své kolekce na módních eventech analyzuje důvody účasti studentů na módních eventech a podporu, kterou jim poskytuje jejich univerzita. Teoretická část definuje pojmy fashion, fashion marketing, interní komunikace a spotřebitelské chování. Součástí teoretické části je i metodika práce, ve které je stanoven cíl výzkumu, výzkumné otázky a metoda. Praktickou část tvoří popis participantů a jejich univerzit, realizovaný výzkum a následná doporučení pro zefektivnění komunikace univerzit směrem ke studentům.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis on the topic of Motivation of European Fashion Design Students to Present Their Collections at Fashion Events analyses the reasons for students' participation in fashion events and the support provided by their university. The theoretical part defines the concepts of fashion, fashion marketing, internal communications and consumer behaviour. One part of the theory is dedicated to the methodology of the thesis, which sets the goals of the research, research questions and method. The practical part consists of a description of participants and their universities, research and subsequent recommendations for effective universities' communication towards students.
1. Zpracujte teoretické poznatky týkající se fashion marketingu, interní komunikace a spotřebitelského chování.
2. Stanovte cíle práce, definujte metodiku a formulujte výzkumné otázky vztahující se k tématu práce.
3. Realizujte kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů, poté proveďte analýzu zjištěných dat.
4. Odpovězte na výzkumné otázky a na základě vyhodnocených dat vyvoďte závěry a navrhněte doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické poznatky týkající se fashion marketingu, interní komunikace a spotřebitelského chování.
2. Stanovte cíle práce, definujte metodiku a formulujte výzkumné otázky vztahující se k tématu práce.
3. Realizujte kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů, poté proveďte analýzu zjištěných dat.
4. Odpovězte na výzkumné otázky a na základě vyhodnocených dat vyvoďte závěry a navrhněte doporučení.
Seznam doporučené literatury
1. WOLFE, Mary, 2009. Fashion Marketing & Merchandising. 3. vydání. Tinley Park, Illinois: The Goodheart-Willcox Company. ISBN 978-1-59070-918-4.
2. RATH, Patricia Mink, Richard PETRIZZI a Penny GILL. Marketing Fashion: A Global Perspective. Canada: Bloomsbury Publishing. ISBN 978-1-60901-078-2.
3. LEA-GREENWOOD, Gaynor, 2013. Fashion Marketing Communications. West Sussex: John Wiley. ISBN 978-1-405-15060-6.
4. HOLÁ, Jana, c2006. Interní komunikace ve firmě. Brno: Computer Press. ISBN 80-251-1250-0.
5. KOUDELKA, Jan, 2010. Spotřební chování. Praha: Nakladatelství Oeconomica. ISBN 978-80-245-1698-1.
Seznam doporučené literatury
1. WOLFE, Mary, 2009. Fashion Marketing & Merchandising. 3. vydání. Tinley Park, Illinois: The Goodheart-Willcox Company. ISBN 978-1-59070-918-4.
2. RATH, Patricia Mink, Richard PETRIZZI a Penny GILL. Marketing Fashion: A Global Perspective. Canada: Bloomsbury Publishing. ISBN 978-1-60901-078-2.
3. LEA-GREENWOOD, Gaynor, 2013. Fashion Marketing Communications. West Sussex: John Wiley. ISBN 978-1-405-15060-6.
4. HOLÁ, Jana, c2006. Interní komunikace ve firmě. Brno: Computer Press. ISBN 80-251-1250-0.
5. KOUDELKA, Jan, 2010. Spotřební chování. Praha: Nakladatelství Oeconomica. ISBN 978-80-245-1698-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách. Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Vedoucí práce (dr. Gartnerová) ve svém posudku položila jednu otázku:
V práci reflektujete podněty, které jste získala od českých i zahraničních studentů. Liší se nějak zásadně interní komunikace a předávání informací na českých uměleckých školách v porovnání s dalšími evropskými vzdělávacími institucemi?
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr. Harantová):
1. Proč jste do kvalitativního výzkumu zahrnula pouze studenty bakalářského stupně studia?
2. Podle jakého kritéria jste si vybírala univerzity, z kterých jste oslovila participanty?
3. V závěru navrhujete, aby byl studentům zasílán pravidelný newsletter, kdo by dle vás měl mít tento nástroj komunikace za univerzitu na starost?