Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, působící na trhu online marketingových komunikací. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následné stanovení teoretických východisek pro zpracování praktické části. Výstupem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti. V praktické části byly dále aplikovány marketingové metody a strategie relevantní s danou problematikou. V závěru bakalářské práce jsou stanovena doporučení zaměřující se na zlepšení současného stavu marketingové komunikace zkoumané společnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor is focused on the analysis of marketing communications of the chosen company operating in the market of online marketing communications. The aim of the theoretical part of the bachelor's thesis was the elaboration of a literary research focused on the area of marketing communication and the subsequent determination of the theoretical basis for the elaboration of the practical part. The output of the practical part was an analysis of the current state of marketing communication of the selected company. In the practical part marketing methods and strategies relevant to the issue were also applied. At the end of the bachelor's thesis, recommendations are offered to improve the current state of marketing communication of the researched company.
marketing communication, internet marketing, e-commerce, marketing mix 4P, marketing mix 4C, McKinsey 7S, PESTE analysis, Porter's analysis of five competitive forces, SWOT analysis, IFE, EFE, IE matrix, STP analysis
Rozsah průvodní práce
63
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, působící na trhu online marketingových komunikací. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následné stanovení teoretických východisek pro zpracování praktické části. Výstupem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti. V praktické části byly dále aplikovány marketingové metody a strategie relevantní s danou problematikou. V závěru bakalářské práce jsou stanovena doporučení zaměřující se na zlepšení současného stavu marketingové komunikace zkoumané společnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor is focused on the analysis of marketing communications of the chosen company operating in the market of online marketing communications. The aim of the theoretical part of the bachelor's thesis was the elaboration of a literary research focused on the area of marketing communication and the subsequent determination of the theoretical basis for the elaboration of the practical part. The output of the practical part was an analysis of the current state of marketing communication of the selected company. In the practical part marketing methods and strategies relevant to the issue were also applied. At the end of the bachelor's thesis, recommendations are offered to improve the current state of marketing communication of the researched company.
marketing communication, internet marketing, e-commerce, marketing mix 4P, marketing mix 4C, McKinsey 7S, PESTE analysis, Porter's analysis of five competitive forces, SWOT analysis, IFE, EFE, IE matrix, STP analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýzy navrhněte vybrané společnosti doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýzy navrhněte vybrané společnosti doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FOTR, Jiří a kol. Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe. 1. vyd. Praha: Expert (Grada), 2012, 384 s. ISBN 978-80-247-3985-4.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 16th ed. Boston: Pearson, 2016, 731 s. ISBN 978-1-2920-9248-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1.vyd. Praha: Grada, 2010, 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
RYAN, Damian. Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation. Fourth edition. London: Kogan Page, 2017, 424 s. ISBN 978-0-7494-7843-8.
Seznam doporučené literatury
FOTR, Jiří a kol. Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe. 1. vyd. Praha: Expert (Grada), 2012, 384 s. ISBN 978-80-247-3985-4.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 16th ed. Boston: Pearson, 2016, 731 s. ISBN 978-1-2920-9248-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1.vyd. Praha: Grada, 2010, 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
RYAN, Damian. Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation. Fourth edition. London: Kogan Page, 2017, 424 s. ISBN 978-0-7494-7843-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., hodnocení známkou: A
Oponent práce: Ing. Michaela Koubová hodnocení známkou: B
Otázky vedoucího práce:
Jaké požadavky budou kladeny na nově přijímané zaměstnance (9.1.6.)? Zodpovězeno částečně
V 9.1.9 navrhujete workshop zdarma. Nebylo by vhodnější akci zpoplatnit, a v případě uzavření zakázky o vložné snížit její cenu? Zodpovězeno částečně
Jak vedení firmy reagovalo na Vaše návrhy? Zodpovězeno částečně
Otázky oponenta práce:
Ve SWOT analýze uvádíte jako jednu z hrozeb nevyužívání všech komunikačních kanálů. Jaké hlavní kanály by podle Vás měla agentura začít využívat (online i offline) při práci s aktuálními klienty a potenciálními klienty? Zodpovězeno částečně
Agentura se zaměřuje převážně na Zlínský kraj, což ji značně omezuje v růstu. V návrzích na zlepšení komunikace doporučujete rozšíření geografického cílení reklamy. Co by podle Vás představovalo největší riziko tohoto rozšíření? Zodpovězeno částečně
Další otázky:
Ing. Janka Vydrová, Ph.D., Kdo a jak realizoval segmentaci zákazníků? Zodpovězeno částečně