Bakalářská práce se zaměřuje na téma event marketingu jako efektivního nástroje pro tvorbu image značky. Práce je rozdělena na dvě samostatné části, teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se věnuje definici pojmů event marketingu a event. Dále se práce zabývá aktuálními trendy a budoucností event marketingu. V neposlední řade se věnuje image značky. V praktické části je analyzována značka Happy Nature a její event marketingové aktivity. Praktická část zahrnuje kvaitativní výzkum v podobě online dotazníků s cílovou skupinou značky Happy Nature a jeho vyhodnocení. V závěru práce jsou uvedena doporučení na základě výsledků výzkumu.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis focuses on the topic of event marketing as an effective tool for a brand image formation. The thesis is divided into two separate parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with terms like event marketing field, with current trends in event marketing and its future. In the practical part the Happy Nature brand and its event marketing activities are being analyzed. The practical part includes quantitative survey in the form of online questionnaire with the target group of Happy Nature brand and its findings. The conclusion contains recommendations based on the research results.
Bakalářská práce se zaměřuje na téma event marketingu jako efektivního nástroje pro tvorbu image značky. Práce je rozdělena na dvě samostatné části, teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se věnuje definici pojmů event marketingu a event. Dále se práce zabývá aktuálními trendy a budoucností event marketingu. V neposlední řade se věnuje image značky. V praktické části je analyzována značka Happy Nature a její event marketingové aktivity. Praktická část zahrnuje kvaitativní výzkum v podobě online dotazníků s cílovou skupinou značky Happy Nature a jeho vyhodnocení. V závěru práce jsou uvedena doporučení na základě výsledků výzkumu.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis focuses on the topic of event marketing as an effective tool for a brand image formation. The thesis is divided into two separate parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with terms like event marketing field, with current trends in event marketing and its future. In the practical part the Happy Nature brand and its event marketing activities are being analyzed. The practical part includes quantitative survey in the form of online questionnaire with the target group of Happy Nature brand and its findings. The conclusion contains recommendations based on the research results.
Zpracujte rešerši tištěných i online zdrojů, na základě nich zpracujte teoretickou část zaměřenou na marketingovou komunikaci a postavení internetu v komunikačním mixu.
Definujte výzkumné otázky, metody a cíle práce.
Analyzujte současný stav zkoumané problematiky.
Proveďte kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření. Vyhodnoťte jej a jeho výsledky interpretujte.
Zhodnoťte přínos práce a naplnění cílů a hypotéz.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši tištěných i online zdrojů, na základě nich zpracujte teoretickou část zaměřenou na marketingovou komunikaci a postavení internetu v komunikačním mixu.
Definujte výzkumné otázky, metody a cíle práce.
Analyzujte současný stav zkoumané problematiky.
Proveďte kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření. Vyhodnoťte jej a jeho výsledky interpretujte.
JURÁŠKOVÁ, Olga, HORŇÁK, Pavel. 2012. Velký slovník marketingových komunikací. V Praze: Grada Publishing, a.s. ISBN 9788024743547.
KARLÍČEK, Miroslav. 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. V Praze: Grada Publishing, a.s. ISNB 9788024757698.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. 2013. Marketing management, 14. vydání.Přeložil: Tomáš JUPPA, přeložil: Martin MACHEK. V Praze: Grada Publishing, a.s. ISBN 9788024741505.
SCOTT, David Meerman. 2008. Nová pravidla marketingu a PR: naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků.V Brně: Zoner Press. ISBN 9788086815930.
SEDLÁČEK, Jiří. 2006. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z.V Praze: BEN – technická literatura. ISBN 9788073001957.
JURÁŠKOVÁ, Olga, HORŇÁK, Pavel. 2012. Velký slovník marketingových komunikací. V Praze: Grada Publishing, a.s. ISBN 9788024743547.
KARLÍČEK, Miroslav. 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. V Praze: Grada Publishing, a.s. ISNB 9788024757698.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. 2013. Marketing management, 14. vydání.Přeložil: Tomáš JUPPA, přeložil: Martin MACHEK. V Praze: Grada Publishing, a.s. ISBN 9788024741505.
SCOTT, David Meerman. 2008. Nová pravidla marketingu a PR: naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků.V Brně: Zoner Press. ISBN 9788086815930.
SEDLÁČEK, Jiří. 2006. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z.V Praze: BEN – technická literatura. ISBN 9788073001957.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, portréty
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách. Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr. Šviráková):
1. Firma Happy Nature je podle vašeho výzkumu v současné době silná ve vztahu k zájmu zákazníků. Jaké kroky byste ve vztahu k této informaci doporučila firmě Happy Nature v dlouhém období do budoucna? Otázka není rozvíjející, ale týká se závěru práce.
2. Na čem závisí spokojenost zákazníků značky Happy Nature nejvíce?
3. Jak byste definovala spokojenost návštěvníků eventu, na které závisí vnímání image?
4. Co myslíte značkou Jan? Zmínka na straně 43, kapitola Zájem o značku.