Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Cider STEBOU. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V teoretické práci jsou vymezeny základní oblasti, které se prolínají s částí praktickou. Těmi jsou komunikační mix, marketingová komunikace na B2B trhu a budování značky. Součástí je i metodika práce, ve které je stanoven cíl a účel práce, forma výzkumu a výzkumné otázky. V praktické části je charakterizovaná značka Cideru Stebou analyzována pomocí marketingového mixu značky a vyhodnocen kvalitativní výzkum, který byl realizován pomocí polostrukturovaných rozhovorů.
Anotace v angličtině
This bachelors thesis deals with the marketing communication of the brand Cider STEBOU. The work is divided into two main parts - theoretical and practical. The theoretical part of the work defines the basic areas that intertwine with the practical part. These being the communication mix, marketing communication in the B2B market and brand building. It also includes the methodology of work, in which the goal, purpose of the work, the form of research and research questions are set. Within the practical part, the stated brand, Cider STEBOU, is analyzed using the marketing mix of the brand and evaluated qualitative research, which was carried out using semi-structured interviews.
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Cider STEBOU. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V teoretické práci jsou vymezeny základní oblasti, které se prolínají s částí praktickou. Těmi jsou komunikační mix, marketingová komunikace na B2B trhu a budování značky. Součástí je i metodika práce, ve které je stanoven cíl a účel práce, forma výzkumu a výzkumné otázky. V praktické části je charakterizovaná značka Cideru Stebou analyzována pomocí marketingového mixu značky a vyhodnocen kvalitativní výzkum, který byl realizován pomocí polostrukturovaných rozhovorů.
Anotace v angličtině
This bachelors thesis deals with the marketing communication of the brand Cider STEBOU. The work is divided into two main parts - theoretical and practical. The theoretical part of the work defines the basic areas that intertwine with the practical part. These being the communication mix, marketing communication in the B2B market and brand building. It also includes the methodology of work, in which the goal, purpose of the work, the form of research and research questions are set. Within the practical part, the stated brand, Cider STEBOU, is analyzed using the marketing mix of the brand and evaluated qualitative research, which was carried out using semi-structured interviews.
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu marketingová komunikace, B2B trh, budování značky a proveďte rešerši z dostupných zdrojů.
2. Formulujte cíl, účel, výzkumné otázky a metodiku práce.
3. Představte vybranou značku a realizujte kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů.
4. Vyhodnoťte zjištěné informace, splnění cílů a navrhněte možná doporučení do budoucna.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu marketingová komunikace, B2B trh, budování značky a proveďte rešerši z dostupných zdrojů.
2. Formulujte cíl, účel, výzkumné otázky a metodiku práce.
3. Představte vybranou značku a realizujte kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů.
4. Vyhodnoťte zjištěné informace, splnění cílů a navrhněte možná doporučení do budoucna.
Seznam doporučené literatury
CARVILL, M., BUTLER, G. & EVANS, G., 2021. Sustainable marketing: how to drive profits with purpose, London: Bloomsbury business, ISBN 9781472979131
GODIN, Seth, 2020. Tohle je marketing!: zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě. Praha: Grada, ISBN 9788027125678
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2013. Marketing management. 14. vydání. Praha: Grada, ISBN 9788024741505
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, Expert, ISBN 9788027107872
WHEELER, Alina, 2018. Designing brand identity: an essential guide for the entire branding team. Fifth edition. Hoboken: Wiley, ISBN 9781118980828
Seznam doporučené literatury
CARVILL, M., BUTLER, G. & EVANS, G., 2021. Sustainable marketing: how to drive profits with purpose, London: Bloomsbury business, ISBN 9781472979131
GODIN, Seth, 2020. Tohle je marketing!: zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě. Praha: Grada, ISBN 9788027125678
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2013. Marketing management. 14. vydání. Praha: Grada, ISBN 9788024741505
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, Expert, ISBN 9788027107872
WHEELER, Alina, 2018. Designing brand identity: an essential guide for the entire branding team. Fifth edition. Hoboken: Wiley, ISBN 9781118980828
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku, která následně představila svou bakalářskou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce.Oponent (doc. Bačuvčík) položil otázky:
1. Podle odpovědí respondentů se zdá, že jde o lidi, kteří jsou „na stejné vlně“ jako majitelé firmy. Jistě má smysl se jich ptát, ale možná by mělo smysl se ptát i provozovatelů podobných zařízení, kteří zatím distributory nejsou, ale potenciálně by mohli být – takové rozhovory by možná lépe odhalily jisté výzvy nebo bariéry. V práci nevidím vysvětlení, proč se třeba právě této skupině nevěnujete. Také bych rád slyšel, jak by takový výzkum mohl probíhat (předpokládám, že rozhovory by byly jen jednou z technik nějaké formy smíšeného výzkumu).
2. V práci píšete o přepisu do excelové tabulky a třízení dat. Tato fáze by mě docela zajímala a v práci není. Prosím o ukázku třízení dat v Excelu s vysvětlením konkrétního postupu. Studentka plně odpověděla na položené otázky.