Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit marketingový komunikační plán pro soukromé rehabilitační zařízení pro rok 2015. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. První, teoretická část je zaměřena na problematiku marketingového řízení a marketingových aktivit zdravotnického zařízení. Druhá, praktická část analyzuje současný stav rehabilitačního zařízení, jeho silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Následuje PEST analýza a benchmarking. Na základě shromážděných údajů bude vytvořen projekt a marketingový komunikační plán pro rehabilitační zařízení. Projekt bude následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main purpose of thesis is creation of marketing communication plan for a private rehabilitation clinic for the year 2015. The thesis consists of two parts. The first theoretical part focuses on marketing management and marketing activities of the clinic. The second practical part analyses current status of the clinic, its strenghts and weaknesses, opportunities and threats. Further, PEST analysis and benchmarking follow. Based on the acquired data project and marketing communication plan for the rehabilitation clinic will be created. The project will be then analysed from cost, timing and risk perspective.
Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit marketingový komunikační plán pro soukromé rehabilitační zařízení pro rok 2015. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. První, teoretická část je zaměřena na problematiku marketingového řízení a marketingových aktivit zdravotnického zařízení. Druhá, praktická část analyzuje současný stav rehabilitačního zařízení, jeho silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Následuje PEST analýza a benchmarking. Na základě shromážděných údajů bude vytvořen projekt a marketingový komunikační plán pro rehabilitační zařízení. Projekt bude následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main purpose of thesis is creation of marketing communication plan for a private rehabilitation clinic for the year 2015. The thesis consists of two parts. The first theoretical part focuses on marketing management and marketing activities of the clinic. The second practical part analyses current status of the clinic, its strenghts and weaknesses, opportunities and threats. Further, PEST analysis and benchmarking follow. Based on the acquired data project and marketing communication plan for the rehabilitation clinic will be created. The project will be then analysed from cost, timing and risk perspective.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte poznatky týkající se marketingové komunikace a sestavení marketingového komunikačního plánu.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o.
Na základě analýzy navrhněte marketingový komunikační plán pro danou firmu.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte poznatky týkající se marketingové komunikace a sestavení marketingového komunikačního plánu.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o.
Na základě analýzy navrhněte marketingový komunikační plán pro danou firmu.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BECKWITH, Harry. Selling the invisible: a field guide to modern marketing. 1st edition. New York: Business Plus, 2012, 272 s. ISBN 978-044-6672-313.
KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 2. aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, EUPRESS, 2012, 262 s. ISBN 978-80-7408-060-9.
MCDONALD, Malcolm. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
SHIMP, Terence A. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 8th ed. Mason, Ohio: South-Western Cengage Learning, 2010, 688 s. ISBN 978-0-324-59360-0.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
BECKWITH, Harry. Selling the invisible: a field guide to modern marketing. 1st edition. New York: Business Plus, 2012, 272 s. ISBN 978-044-6672-313.
KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 2. aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, EUPRESS, 2012, 262 s. ISBN 978-80-7408-060-9.
MCDONALD, Malcolm. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
SHIMP, Terence A. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 8th ed. Mason, Ohio: South-Western Cengage Learning, 2010, 688 s. ISBN 978-0-324-59360-0.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: Ing. Jiří Vaněk, Ph.D., 21 bodů
Co vidíte jako největší přínos Vaší práce pro firmu? Zodpovězeno zcela
V jaké míře bude firma Vaše návrhy realizovat? Zodpovězeno zcela
Oponent: Ing. Jaroslav Zapletalík, 24 bodů
V jakém časovém odstupu od implementace byste doporučila vyhodnocení účinnosti aplikovaných Vámi navržených opatření? Zodpovězeno zcela
Uvažovala jste o kontaktování větších výrobních firem v regionu za účelem možnosti využití nabídky poskytovaných služeb firmou XYZ jako součást zaměstnaneckého benefitu? Pokud "Ano", proč jste tuto možnost neuvedla v DP? Pokud "Ne", proč? Zodpovězeno zcela
Dr. Dobeš: Víte co je ve zdravotnictví konvenience? Mělo by to nějaký význam pro Vaše návrhy? Zodpovězeno zcela
prof. Němeček: Jak to vypadá s ekonomickou stránkou? Kolik je tam pacientů za rok? Máte dojem, že firma je zisková? Co byste vedle Vás k tomu, abyste si Vy založila soukromou praxi? Zodpovězeno zcela