Bakalářská práce pojednává o marketingové strategií vybrané společnosti v České republice, která se zabývá převážně velkoobchodním prodejem. Cílem bakalářské práce je odhalit slabé stránky v marketingové strategii a navrhnout doporučení pro její zlepšení. Teoretická část se zabývá problematikou týkající se marketingové strategie. Poté je v praktické části teorie aplikována na vybranou českou společnost za účelem popsání její marketingové strategie. Veškeré poznatky jsou shrnuty a dále rozvinuty ve SWOT analýze. Poslední kapitola praktické části navrhuje doporučení, na základě slabých stránek, pro zlepšení marketingové strategie společnosti.
Anotace v angličtině
A bachelor thesis deals with a marketing strategy of a select wholesale company in the Czech Republic. The main objective is to reveal weaknesses in the marketing strategy and suggest particular improvement. The theoretical part is concerned with issues relating to marketing strategy. Afterwards, in the analytical part, the theory is applied to a particular Czech company so as to describe its marketing strategy. All the findings are summarized and further elaborated in SWOT analysis. Focusing on weaknesses, the last chapter of the analysis suggests ideas for improvement of the marketing strategy.
Klíčová slova
marketingová strategie, tržní segment, marketingový mix, zdroje společnosti, SWOT analýza, společnost, XY, hloubkové interview, interní data
Klíčová slova v angličtině
marketing strategy, market segment, marketing mix, company resources, SWOT analysis, company, XY, in-depth interview, internal data
Rozsah průvodní práce
60 s. (89 221 znaků)
Jazyk
AN
Anotace
Bakalářská práce pojednává o marketingové strategií vybrané společnosti v České republice, která se zabývá převážně velkoobchodním prodejem. Cílem bakalářské práce je odhalit slabé stránky v marketingové strategii a navrhnout doporučení pro její zlepšení. Teoretická část se zabývá problematikou týkající se marketingové strategie. Poté je v praktické části teorie aplikována na vybranou českou společnost za účelem popsání její marketingové strategie. Veškeré poznatky jsou shrnuty a dále rozvinuty ve SWOT analýze. Poslední kapitola praktické části navrhuje doporučení, na základě slabých stránek, pro zlepšení marketingové strategie společnosti.
Anotace v angličtině
A bachelor thesis deals with a marketing strategy of a select wholesale company in the Czech Republic. The main objective is to reveal weaknesses in the marketing strategy and suggest particular improvement. The theoretical part is concerned with issues relating to marketing strategy. Afterwards, in the analytical part, the theory is applied to a particular Czech company so as to describe its marketing strategy. All the findings are summarized and further elaborated in SWOT analysis. Focusing on weaknesses, the last chapter of the analysis suggests ideas for improvement of the marketing strategy.
Klíčová slova
marketingová strategie, tržní segment, marketingový mix, zdroje společnosti, SWOT analýza, společnost, XY, hloubkové interview, interní data
Klíčová slova v angličtině
marketing strategy, market segment, marketing mix, company resources, SWOT analysis, company, XY, in-depth interview, internal data
Zásady pro vypracování
Zpracujte kritickou literární rešerši k marketingové strategii.
Charakterizujte společnost a obor jejího podnikání.
Analyzujte současnou marketingovou strategii společnosti.
Navrhněte doporučení pro zlepšení marketingové strategie společnosti.
Zásady pro vypracování
Zpracujte kritickou literární rešerši k marketingové strategii.
Charakterizujte společnost a obor jejího podnikání.
Analyzujte současnou marketingovou strategii společnosti.
Navrhněte doporučení pro zlepšení marketingové strategie společnosti.
Seznam doporučené literatury
Jakubíková, Dagmar. 2013. Strategický marketing: Strategie a trendy. 2. rozšířené vydání. Praha: Grada.
Kašík, Milan, and Karel Havlíček. 2009. Marketing při utváření podnikové strategie. Praha: Eupress.
Kotler, Philip, and Gary Armstrong. 2008. Principles of Marketing. 12th ed. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall.
Kotler, Philip, and Kevin Lane Keller. 2006. Marketing Management. 12th ed. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall.
Paley, Norton. 2007. The Marketing Strategy Desktop Guide. 2nd ed. London: Thorogood.
Seznam doporučené literatury
Jakubíková, Dagmar. 2013. Strategický marketing: Strategie a trendy. 2. rozšířené vydání. Praha: Grada.
Kašík, Milan, and Karel Havlíček. 2009. Marketing při utváření podnikové strategie. Praha: Eupress.
Kotler, Philip, and Gary Armstrong. 2008. Principles of Marketing. 12th ed. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall.
Kotler, Philip, and Kevin Lane Keller. 2006. Marketing Management. 12th ed. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall.
Paley, Norton. 2007. The Marketing Strategy Desktop Guide. 2nd ed. London: Thorogood.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
The student presented his bachelor thesis.
Q: It seems to be, your suggestions for improving marketing strategy depend on the change of the owners attitude and understanding to the company needs. Could you explain, how to motivate the owner to do that? A: The only motivation would be if the consulting company would be invited, in fact it has been already done. It changed the attitude of the company and the boss listened to the expert who gave him advice. He must listen more to the employees. Q: Papadaki: Quantify how much would cost your recommendations. A: I was encouraged not to do that. It would cost 50 000 per month, he must be paid to increase the cost. Logistics is not about money, there does not have to be any reconstruction. Q: Papadaki: What kind of advertising would you suggest for your company? A: I did not have time to talk about it. There is nothing to be improved, they use all kinds of advertising. The only thing would be online shopping.