Informace o kvalifikační práci 1. Teoretická část:<br>Současné tendence v reklamní fotografii se zaměřením na zátiší<br>2. Praktická část:<br>a) katalog výrobků nebo služeb: Minerály<br>b) volný výstavní soubor: Little Luxury
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
1. Teoretická část:
Současné tendence v reklamní fotografii se zaměřením na zátiší
2. Praktická část:
a) katalog výrobků nebo služeb:
Minerály
b) volný výstavní soubor:
Little Luxury
Hlavní téma v angličtině
1. Theoretical part: Current Trends in Commercial Photography with Focus on Still Lifes 2. Practical part: a) Catalogue of Minerals b) Little Luxury
Název dle studenta
1. Teoretická část: Současné tendence v reklamní fotografii se zaměřením na zátiší 2. Praktická část: a) katalog výrobků nebo služeb: Minerály b) volný výstavní soubor: Little Luxury
Tato bakalářská práce pojedná o současných tendencích v reklamní fotografii se
zaměřením na zátiší. Cílem této práce je seznámit čtenáře s aktuálními trendy a vizuální kulturou současného reklamního fotografického obrazu zátiší a to i v návaznosti na předcházející historický vývoj. Koncept celé práce je zaměřen hlavně na zpracování reklamního zátiší převážně módního charakteru.
V první části se tak čtenář dočte o nejdůležitějších historických milnících v oblasti komerce se zaměřením hlavně na zpracování reklam využívající zátiší. Dále se práce zabývá analýzou současných nejpoužívanějších podob reklamního zátiší. Soudobé snímky jsou charakterizovány hlavně na základě vizuálního rozboru zpracování jednotlivých komerčních sdělení a kampaní, které jsou pak následně rozděleny do jednotlivých aktuálních vizuálních proudů.
Anotace v angličtině
This thesis will discuss the current trends in advertising photography focused on still lifes. The aim of this paper is to introduce current trends and contemporary visual culture of advertising still life photographic image, even in relation to the previous historical development. The concept of the work is mainly focused on the processing of advertising still life fashion and lifestyle character mostly.
In the first part, so the reader can read about the most important historical milestones in the field of commerce, focusing mainly on the elaboration of ads using still lifes. The text is retrievable but also the most important general data which fundamentally changed the way of creating images in commerce. Contemporary images are mainly characterized by visual analysis of the processing of individual commercial messages and campaigns that are subsequently divided into various actual visual streams.
Klíčová slova
produkt, zátiší, reklama, komerce, reklamní kampaň, móda, životní styl
Klíčová slova v angličtině
product, still life, advert, commercial, advertising campaigns, fashion, lifestyle
Rozsah průvodní práce
67 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce pojedná o současných tendencích v reklamní fotografii se
zaměřením na zátiší. Cílem této práce je seznámit čtenáře s aktuálními trendy a vizuální kulturou současného reklamního fotografického obrazu zátiší a to i v návaznosti na předcházející historický vývoj. Koncept celé práce je zaměřen hlavně na zpracování reklamního zátiší převážně módního charakteru.
V první části se tak čtenář dočte o nejdůležitějších historických milnících v oblasti komerce se zaměřením hlavně na zpracování reklam využívající zátiší. Dále se práce zabývá analýzou současných nejpoužívanějších podob reklamního zátiší. Soudobé snímky jsou charakterizovány hlavně na základě vizuálního rozboru zpracování jednotlivých komerčních sdělení a kampaní, které jsou pak následně rozděleny do jednotlivých aktuálních vizuálních proudů.
Anotace v angličtině
This thesis will discuss the current trends in advertising photography focused on still lifes. The aim of this paper is to introduce current trends and contemporary visual culture of advertising still life photographic image, even in relation to the previous historical development. The concept of the work is mainly focused on the processing of advertising still life fashion and lifestyle character mostly.
In the first part, so the reader can read about the most important historical milestones in the field of commerce, focusing mainly on the elaboration of ads using still lifes. The text is retrievable but also the most important general data which fundamentally changed the way of creating images in commerce. Contemporary images are mainly characterized by visual analysis of the processing of individual commercial messages and campaigns that are subsequently divided into various actual visual streams.
Klíčová slova
produkt, zátiší, reklama, komerce, reklamní kampaň, móda, životní styl
Klíčová slova v angličtině
product, still life, advert, commercial, advertising campaigns, fashion, lifestyle
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
rozsah práce: minimálně 25 stran čistého textu + předepsané přílohy (ilustrace, poznámkový aparát, použitá literatura, ...).
Součástí obhajoby práce i hodnocení je přednáška na téma teoretické části bakalářské práce v rozsahu maximálně 20 minut včetně obrazové prezentace. Přednáška není reprodukováním obsahu práce!
2. Praktická část:
a) katalog výrobků nebo služeb: odevzdává se vázaný katalog obsahující celkem 12 - 15 fotografií - formát cca 24x30 jako maketa s grafickou úpravou + soubor 5 zdrojových fotografií ve formátu 30x40cm nebo odvozeném formátu.
b) volné fotografie - výstavní soubor (ucelený, koncipovaný soubor fotografií): odevzdává se min. 7 ks fotografií v archivní kvalitě, výstavní formát, libovolná technika, adjustováno + artist´s statement cca 400 - 500 slov.
c) prezentační CD (2 ks): obsahuje všechny teoretické i praktické části bakalářské práce. Teoretická v .pdf formátu a dále všechny fotografické práce v uvedených technických parametrech, včetně artist´s statementu obou částí bakalářské práce, vždy cca 400 - 500 slov.
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce v minimálním počtu 10 kusů pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
rozsah práce: minimálně 25 stran čistého textu + předepsané přílohy (ilustrace, poznámkový aparát, použitá literatura, ...).
Součástí obhajoby práce i hodnocení je přednáška na téma teoretické části bakalářské práce v rozsahu maximálně 20 minut včetně obrazové prezentace. Přednáška není reprodukováním obsahu práce!
2. Praktická část:
a) katalog výrobků nebo služeb: odevzdává se vázaný katalog obsahující celkem 12 - 15 fotografií - formát cca 24x30 jako maketa s grafickou úpravou + soubor 5 zdrojových fotografií ve formátu 30x40cm nebo odvozeném formátu.
b) volné fotografie - výstavní soubor (ucelený, koncipovaný soubor fotografií): odevzdává se min. 7 ks fotografií v archivní kvalitě, výstavní formát, libovolná technika, adjustováno + artist´s statement cca 400 - 500 slov.
c) prezentační CD (2 ks): obsahuje všechny teoretické i praktické části bakalářské práce. Teoretická v .pdf formátu a dále všechny fotografické práce v uvedených technických parametrech, včetně artist´s statementu obou částí bakalářské práce, vždy cca 400 - 500 slov.
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce v minimálním počtu 10 kusů pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
doporučené zdroje:
veškerá dostupná odborná literatura a webové stránky vztahující se k tématu po konzultaci s vedoucím práce.
Seznam doporučené literatury
doporučené zdroje:
veškerá dostupná odborná literatura a webové stránky vztahující se k tématu po konzultaci s vedoucím práce.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka se k obhajobě bakalářské práce nedostavila.