Informace o kvalifikační práci 1. Teoretická část: Fotografická chyba jako tvůrčí prvek obrazu 2. Praktická část: a) Boží muka a křížky ve Valašském Meziříčí a okolí b) Nalezená zátiší
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
1. Teoretická část:
Fotografická chyba jako tvůrčí prvek obrazu
2. Praktická část:
a) katalog výrobků nebo služeb:
Boží muka a křížky ve Valašském Meziříčí a okolí
b) volný výstavní soubor:
Nalezená zátiší
Hlavní téma v angličtině
1. Theoretical part: Photographic Error as a Creative Element of the Image
2. Practical part: a)
Wayside Shrines and Crosses in around Valašské Meziříčí b) Found Still Lifes
Název dle studenta
1. Teoretická část: Fotografická chyba jako tvůrčí prvek obrazu 2. Praktická část: a) Boží muka a křížky ve Valašském Meziříčí a okolí b) Nalezená zátiší
Práce se zabývá záměrným užitím fotografické chyby v české výtvarné fotografii. Obsahuje část o historickém vývoji práce s chybou s ohledem na historický kontext, dále je pak členěna na čtyři základní druhy fotografických chyb s výčtem autorů a interpretací jejich přístupů vzhledem k použitým námětům a kontextu jejich tvorby.
Anotace v angličtině
This thesis is about the purposeful use of photography mistakes in Czech fine-art photography. It contains a part about the historic evolution of working with mistakes in relation to the historical context, it's also divided into four basic kinds of photography mistakes with a listing of authors and interpretations of their approaches in regard to applied themes and the context of their work.
Práce se zabývá záměrným užitím fotografické chyby v české výtvarné fotografii. Obsahuje část o historickém vývoji práce s chybou s ohledem na historický kontext, dále je pak členěna na čtyři základní druhy fotografických chyb s výčtem autorů a interpretací jejich přístupů vzhledem k použitým námětům a kontextu jejich tvorby.
Anotace v angličtině
This thesis is about the purposeful use of photography mistakes in Czech fine-art photography. It contains a part about the historic evolution of working with mistakes in relation to the historical context, it's also divided into four basic kinds of photography mistakes with a listing of authors and interpretations of their approaches in regard to applied themes and the context of their work.
1. Teoretická část:
rozsah práce: minimálně 25 stran čistého textu + předepsané přílohy (ilustrace, poznámkový aparát, použitá literatura, ...).
Součástí obhajoby práce i hodnocení je přednáška na téma teoretické části bakalářské práce v rozsahu maximálně 20 minut včetně obrazové prezentace. Přednáška není reprodukováním obsahu práce!
2. Praktická část:
a) katalog výrobků nebo služeb: odevzdává se vázaný katalog obsahující celkem 12 - 15 fotografií - formát cca 24x30 jako maketa s grafickou úpravou + soubor 5 zdrojových fotografií ve formátu 30x40cm nebo odvozeném formátu.
b) volné fotografie - výstavní soubor (ucelený, koncipovaný soubor fotografií): odevzdává se min. 7 ks fotografií v archivní kvalitě, výstavní formát, libovolná technika, adjustováno + artist´s statement cca 400 - 500 slov.
c) prezentační CD (2 ks): obsahuje všechny teoretické i praktické části bakalářské práce. Teoretická v .pdf formátu a dále všechny fotografické práce v uvedených technických parametrech, včetně artist´s statementu obou částí bakalářské práce, vždy cca 400 - 500 slov.
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce v minimálním počtu 10 kusů pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
rozsah práce: minimálně 25 stran čistého textu + předepsané přílohy (ilustrace, poznámkový aparát, použitá literatura, ...).
Součástí obhajoby práce i hodnocení je přednáška na téma teoretické části bakalářské práce v rozsahu maximálně 20 minut včetně obrazové prezentace. Přednáška není reprodukováním obsahu práce!
2. Praktická část:
a) katalog výrobků nebo služeb: odevzdává se vázaný katalog obsahující celkem 12 - 15 fotografií - formát cca 24x30 jako maketa s grafickou úpravou + soubor 5 zdrojových fotografií ve formátu 30x40cm nebo odvozeném formátu.
b) volné fotografie - výstavní soubor (ucelený, koncipovaný soubor fotografií): odevzdává se min. 7 ks fotografií v archivní kvalitě, výstavní formát, libovolná technika, adjustováno + artist´s statement cca 400 - 500 slov.
c) prezentační CD (2 ks): obsahuje všechny teoretické i praktické části bakalářské práce. Teoretická v .pdf formátu a dále všechny fotografické práce v uvedených technických parametrech, včetně artist´s statementu obou částí bakalářské práce, vždy cca 400 - 500 slov.
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce v minimálním počtu 10 kusů pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
doporučené zdroje:
veškerá dostupná odborná literatura a webové stránky vztahující se k tématu po konzultaci s vedoucím práce.
Seznam doporučené literatury
doporučené zdroje:
veškerá dostupná odborná literatura a webové stránky vztahující se k tématu po konzultaci s vedoucím práce.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentova prezentace teoretické části práce byla přehledná a jasná. Na otázky ohledně zařazení některých autorů do práce student odpověděl uspokojivě. Obhajoba fotografií vyzněla velmi přesvědčivě. Student byl pochválen za schopnost intuitivního přístupu k tvorbě.