Marketing, marketingová komunikace a komunikační mix jsou v zájmu každé firmy, která chce v dnešní době aspoň trochu prosperovat. Jelikož je konkurence na trhu velmi vysoká, záleží právě na podnikateli, jak dokáže oslovit, zaujmout zákazníka a jaké k tomu používá prostředky.
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí- teoretické a analytické. V teoretické části je popsán obecně marketing, komunikace a její mix. Sesbírané informace jsou zpracovány v praktické části, kde jsou přímo hodnoceny prostředky vybrané společnosti Palačinkárny Crepe café. Na základě všech sesbíraných dat a porovnání byla vytvořena analýza makroprostředí a SWOT analýza. Na úplný závěr této bakalářské práce jsou zmíněny návrhy na zlepšení, které Palačikárně Crepe café mohou v budoucnu pomoci.
Anotace v angličtině
Every company should be interested in their marketing, communication and promotional mix. These days there is a high competition; therefore businessman should pay attention how they communicate with customers and which tools they use.
This bachelor thesis has two parts- theoretical and practical part. In the theoretical part are described marketing in general, marketing communication and promotional mix. All information is used in practical part, which is concerned on company Palačinkárna Crepe café. All data are used in SWOT and macro- environmental analysis. In the end of this bachelor thesis are proposals, how Crepe café can improve itself in the future.
Marketing, marketingová komunikace a komunikační mix jsou v zájmu každé firmy, která chce v dnešní době aspoň trochu prosperovat. Jelikož je konkurence na trhu velmi vysoká, záleží právě na podnikateli, jak dokáže oslovit, zaujmout zákazníka a jaké k tomu používá prostředky.
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí- teoretické a analytické. V teoretické části je popsán obecně marketing, komunikace a její mix. Sesbírané informace jsou zpracovány v praktické části, kde jsou přímo hodnoceny prostředky vybrané společnosti Palačinkárny Crepe café. Na základě všech sesbíraných dat a porovnání byla vytvořena analýza makroprostředí a SWOT analýza. Na úplný závěr této bakalářské práce jsou zmíněny návrhy na zlepšení, které Palačikárně Crepe café mohou v budoucnu pomoci.
Anotace v angličtině
Every company should be interested in their marketing, communication and promotional mix. These days there is a high competition; therefore businessman should pay attention how they communicate with customers and which tools they use.
This bachelor thesis has two parts- theoretical and practical part. In the theoretical part are described marketing in general, marketing communication and promotional mix. All information is used in practical part, which is concerned on company Palačinkárna Crepe café. All data are used in SWOT and macro- environmental analysis. In the end of this bachelor thesis are proposals, how Crepe café can improve itself in the future.
Prostudujte odbornou literaturu.
Stanovte cíle bakalářské práce.
Vypracujte teoretickou část.
Proveďte sběr dat v Palačinkárně Crepe Cafe.
Analyzujte získaná data.
Stanovte závěr.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu.
Stanovte cíle bakalářské práce.
Vypracujte teoretickou část.
Proveďte sběr dat v Palačinkárně Crepe Cafe.
Analyzujte získaná data.
Stanovte závěr.
Seznam doporučené literatury
Hair, Joe, Charles Lamb, and Carl McDaniel. 2008. Marketing. Mason: South-Western Cengage Learning.
Jahodová, Hana, and Jana Přikrylová. 2010. Moderní makretingová komunikace. Praha: Grada.
Kotler, Philip. 2007. Moderní marketing. Praha: Grada.
Strydom, Johan. 2004. Introduction to Marketing. Cape Town: Juta and Company.
Vaštíková, Miroslava. 2014. Marketing služeb: Efektivně a moderně. Praha: Grada.
Seznam doporučené literatury
Hair, Joe, Charles Lamb, and Carl McDaniel. 2008. Marketing. Mason: South-Western Cengage Learning.
Jahodová, Hana, and Jana Přikrylová. 2010. Moderní makretingová komunikace. Praha: Grada.
Kotler, Philip. 2007. Moderní marketing. Praha: Grada.
Strydom, Johan. 2004. Introduction to Marketing. Cape Town: Juta and Company.
Vaštíková, Miroslava. 2014. Marketing služeb: Efektivně a moderně. Praha: Grada.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
The student presented her bachelor thesis.
Q, Kressová: How did you evaluate analysed companies (p. 52)? Has the evaluation been subjected (based on your own opinion) or have you discussed it with other responsible person? A: (answered poorly) Q, Kressová: Please, calculate costs for advertising per year (your suggestion a recommendation for Palačinkárna, p. 61). Then, compare costs to expected benefits. Is it real? A: (answered poorly) Q, Kressová: How did you chose your competitors? A: They were suggested by the supervisor.