Bakalářská práce se zabývá tématikou podnikatelského plánu, stejně tak jako i marketingového plánu a jeho strategií. V teoretické části jsou vysvětleny jednotlivé body podnikatelského plánu, jeho postup a vše podstatné, co by mělo být v tomto dokumentu obsaženo. Tato část obsahuje všechny důležité techniky a informace k sestavení a napsání úspěšně fungujícího podnikatelského záměru. Praktická část se zaměřuje přímo na podnikatelský plán fiktivního fitness centra Monster Gym. Představuje jednotlivé prvky, které jsou rozebrány a popsány v teoretické části, informuje o produktech a službách, výběru marketingových strategií a finančním plánu podniku. Popsány jsou zde i výhody a nevýhody podnikání a zvolené možnosti propagace.
Anotace v angličtině
The Bachelor Thesis deals with the topics such as a business plan, as well as marketing plan and its strategies. In the theoretical part are explained particular points of a business plan, its process and everything essential that this document has to cover. This part contains of all important information for successfully working business plan and techniques how to write a business plan. The analytical part focuses directly on the business plan of the made-up fitness center Monster Gym. It presents particular elements, which are taken to pieces and described in the theoretical part, informs about products and services, selection of marketing strategies and financial plan of the company. It covers advantages and disadvantages of the entrepreneurship and chosen possibilities of promotion as well.
Klíčová slova
podnikatelský plán, marketingový plán, marketing, finanční plán,
plánování
Klíčová slova v angličtině
business plan, marketing plan, marketing, financial plan, planning
Rozsah průvodní práce
48 s. (68 734 znaků)
Jazyk
AN
Anotace
Bakalářská práce se zabývá tématikou podnikatelského plánu, stejně tak jako i marketingového plánu a jeho strategií. V teoretické části jsou vysvětleny jednotlivé body podnikatelského plánu, jeho postup a vše podstatné, co by mělo být v tomto dokumentu obsaženo. Tato část obsahuje všechny důležité techniky a informace k sestavení a napsání úspěšně fungujícího podnikatelského záměru. Praktická část se zaměřuje přímo na podnikatelský plán fiktivního fitness centra Monster Gym. Představuje jednotlivé prvky, které jsou rozebrány a popsány v teoretické části, informuje o produktech a službách, výběru marketingových strategií a finančním plánu podniku. Popsány jsou zde i výhody a nevýhody podnikání a zvolené možnosti propagace.
Anotace v angličtině
The Bachelor Thesis deals with the topics such as a business plan, as well as marketing plan and its strategies. In the theoretical part are explained particular points of a business plan, its process and everything essential that this document has to cover. This part contains of all important information for successfully working business plan and techniques how to write a business plan. The analytical part focuses directly on the business plan of the made-up fitness center Monster Gym. It presents particular elements, which are taken to pieces and described in the theoretical part, informs about products and services, selection of marketing strategies and financial plan of the company. It covers advantages and disadvantages of the entrepreneurship and chosen possibilities of promotion as well.
Klíčová slova
podnikatelský plán, marketingový plán, marketing, finanční plán,
plánování
Klíčová slova v angličtině
business plan, marketing plan, marketing, financial plan, planning
Zásady pro vypracování
Vytvořte podnikatelský plán pro Monster Gym.
Prozkoumejte trh a zjistěte informace o konkurenci.
Najděte potencionální cíle a zákazníky.
Vytvořte finanční plán pro Monster Gym.
Zamyslete se nad vhodnou propagací společnosti a zformulujte cenové
ohodnocení produktů a služeb.
Zásady pro vypracování
Vytvořte podnikatelský plán pro Monster Gym.
Prozkoumejte trh a zjistěte informace o konkurenci.
Najděte potencionální cíle a zákazníky.
Vytvořte finanční plán pro Monster Gym.
Zamyslete se nad vhodnou propagací společnosti a zformulujte cenové
ohodnocení produktů a služeb.
Seznam doporučené literatury
Blažková, Martina. 2007. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1st Edition. Praha: Grada Publishing.
Covello, A. Joseph, and Brian J. Hazelgren. 2006. The Complete Book of Business Plans: Simple Steps to Writing Powerful Business Plans. 2nd Edition. Naperville: Sourcebooks.
Fiore, Frank. 2005. Write a Business Plan in No Time. 1st Edition. Indianapolis: Que Publishing.
McKeever, Mike. 2010. How to Write a Business Plan. 10th Edition. Berkeley: Nolo.
Westwood, John. 2006. How to Write a Marketing Plan. 3rd Edition. London: Kogan Page Publisher.
Seznam doporučené literatury
Blažková, Martina. 2007. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1st Edition. Praha: Grada Publishing.
Covello, A. Joseph, and Brian J. Hazelgren. 2006. The Complete Book of Business Plans: Simple Steps to Writing Powerful Business Plans. 2nd Edition. Naperville: Sourcebooks.
Fiore, Frank. 2005. Write a Business Plan in No Time. 1st Edition. Indianapolis: Que Publishing.
McKeever, Mike. 2010. How to Write a Business Plan. 10th Edition. Berkeley: Nolo.
Westwood, John. 2006. How to Write a Marketing Plan. 3rd Edition. London: Kogan Page Publisher.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Q, Kramoliš: You state that ''Sportklub Eva'' offers different services than ''Monster Gym'' (p.37) - why do you consider ''Sportklub Eva'' to be your competitor then? A: (answered accordingly)
Q, Kressová: Define your competitors. A: (answered well) Q, Kressová: How did you determine the amount of revenues? A: (answered well)