Tato bakalářská práce se věnuje jednotnému vizuálnímu stylu fiktivní kreslené počítačové hry. Vizuální styl je založený na autorských digitálních malbách / kresbách. Cílem je zaujmout hráčské publikum. Tento vizuální styl je aplikovaný na hru, plakáty, DVD, obal na DVD, manuál a webovou stránku.
Teoretická část se zabývá historií malby a kresby (od pravěku až po digitální umění). Dále se zabývá samotnou digitální sférou, digitálními malíři a jejími výhodami a nevýhodami v porovnání s tradičním uměním.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis is focused on an integrated visual style of fictitious drawn computer game. The visual style is based on the author's digital paintings / drawings. The aim is to attract the gaming audience. This visual style is applied on the game, posters, DVD, DVD packaging, manual and website.
The theoretical part deals with the history of paintings and drawings (from prehistory to digital arts). Furthermore, it discusses the digital realm itself, digital artists, and its advantages and disadvantages compared to traditional arts.
visual style, logo, computer game, digital painting, graphic design
Rozsah průvodní práce
73
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se věnuje jednotnému vizuálnímu stylu fiktivní kreslené počítačové hry. Vizuální styl je založený na autorských digitálních malbách / kresbách. Cílem je zaujmout hráčské publikum. Tento vizuální styl je aplikovaný na hru, plakáty, DVD, obal na DVD, manuál a webovou stránku.
Teoretická část se zabývá historií malby a kresby (od pravěku až po digitální umění). Dále se zabývá samotnou digitální sférou, digitálními malíři a jejími výhodami a nevýhodami v porovnání s tradičním uměním.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis is focused on an integrated visual style of fictitious drawn computer game. The visual style is based on the author's digital paintings / drawings. The aim is to attract the gaming audience. This visual style is applied on the game, posters, DVD, DVD packaging, manual and website.
The theoretical part deals with the history of paintings and drawings (from prehistory to digital arts). Furthermore, it discusses the digital realm itself, digital artists, and its advantages and disadvantages compared to traditional arts.
visual style, logo, computer game, digital painting, graphic design
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 25 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz Směrnice rektora č. 7/2014) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část:
vývoj malby, kresby a ilustrace.
2. Praktická část:
vizuální styl počítačové hry.
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce v minimálním počtu 10 kusů pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 25 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz Směrnice rektora č. 7/2014) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část:
vývoj malby, kresby a ilustrace.
2. Praktická část:
vizuální styl počítačové hry.
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce v minimálním počtu 10 kusů pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
doporučené zdroje:
veškeré knihovnické a jiné fondy s literaturou na území ČR, SK, EU, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.
Seznam doporučené literatury
doporučené zdroje:
veškeré knihovnické a jiné fondy s literaturou na území ČR, SK, EU, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.
Přílohy volně vložené
1 CD / DVD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Specifický segment počítačových her studentka výtvarně a graficky zvládla velmi přesvědčivými prostředky. Její obrazová dokumentace je přesvědčivá. Písmo, obraz, barva, "image" je na vysoké úrovni. Koncept art v kvalitní rovině. Obhajoba sice kvalitní obsahem, ale opatrná, tichá, skromná formou.