Bakalářská práce se zabývá motivací zaměstnanců Kroměřížských technických služeb,
s. r. o., ke vzdělávání. Teoretická část bakalářské práce je rozložena do čtyř kapitol, jejichž cílem je objasnit základní údaje a definice dané problematiky. V empirické části je popsána metodologie a postup kvalitativního výzkumu, kterým byla data získána. Výzkumné šetření bylo provedeno ve firmě Kroměřížské technické služby, s. r. o., metodou ohniskových skupin s cílem zjistit, co motivuje zaměstnance k dalšímu vzdělávání. Jsou zde obsaženy výsledky a hodnocení kvalitativního šetření získaného od zaměstnanců této organizace, včetně jejich interpretace.
Anotace v angličtině
Abstract in a world language
This bachelor thesis deals with a motivation of Kroměřížské technické služby, s. r. o., employees to education. The theoretical part of the bachelor thesis is divided into four chapters which aim is to explain the basic data and definitions of the given problems. A methodology and process of qualitative research, which the data were obtained with, have been described in the empiric part. A research inquiry has been carried out in the company of Kroměřížské technické služby, s. r. o., with a method of focus groups with the aim to find out what motivates the employees to education. The results and evaluation of qualitative research obtained from the company employees, including their interpretation, have been included.
Bakalářská práce se zabývá motivací zaměstnanců Kroměřížských technických služeb,
s. r. o., ke vzdělávání. Teoretická část bakalářské práce je rozložena do čtyř kapitol, jejichž cílem je objasnit základní údaje a definice dané problematiky. V empirické části je popsána metodologie a postup kvalitativního výzkumu, kterým byla data získána. Výzkumné šetření bylo provedeno ve firmě Kroměřížské technické služby, s. r. o., metodou ohniskových skupin s cílem zjistit, co motivuje zaměstnance k dalšímu vzdělávání. Jsou zde obsaženy výsledky a hodnocení kvalitativního šetření získaného od zaměstnanců této organizace, včetně jejich interpretace.
Anotace v angličtině
Abstract in a world language
This bachelor thesis deals with a motivation of Kroměřížské technické služby, s. r. o., employees to education. The theoretical part of the bachelor thesis is divided into four chapters which aim is to explain the basic data and definitions of the given problems. A methodology and process of qualitative research, which the data were obtained with, have been described in the empiric part. A research inquiry has been carried out in the company of Kroměřížské technické služby, s. r. o., with a method of focus groups with the aim to find out what motivates the employees to education. The results and evaluation of qualitative research obtained from the company employees, including their interpretation, have been included.
Studium odborné literatury.
Vymezení terminologie a teoretických východisek z oblasti podnikového vzdělávání, motivace, motivačních vlivů a mechanismů.
Příprava metodiky empirické části, zpracování projektu výzkumu a stanovení výzkumného problému.
Realizace kvalitativního výzkumu metodou ohniskových skupin.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat (kódování, kategorizování, tvorba trsů), včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Zásady pro vypracování
Studium odborné literatury.
Vymezení terminologie a teoretických východisek z oblasti podnikového vzdělávání, motivace, motivačních vlivů a mechanismů.
Příprava metodiky empirické části, zpracování projektu výzkumu a stanovení výzkumného problému.
Realizace kvalitativního výzkumu metodou ohniskových skupin.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat (kódování, kategorizování, tvorba trsů), včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1407-3.
BARTÁK, Jan. Jak vzdělávat dospělé. Praha: Alfa, 2008. ISBN 978-80-87187-12-7.
MIOVSKÝ, Michal. Kvalitativní přístup a metody v psychologickém výzkumu. Praha: Grada Publishing, a.s., 2006. ISBN 80-247-1362-4.
MORGAN, David L. Ohniskové skupiny jako metoda kvalitativního výzkumu. Brno: Psychologický ústav Akademie věd, 2001. ISBN 80-858-3477-4.
PALÁN, Zdeněk a Tomáš LANGER. Základy andragogiky. Praha: UJAK, 2008. ISBN 978-80-86723-58-7.
RABUŠICOVÁ, Milada a Ladislav RABUŠIC. Učíme se po celý život? Brno: Masarykova univerzita, 2008. ISBN 978-80-210-4779-2.
VETEŠKA, Jaroslav. Perspektivy učení a vzdělávání v evropském kontextu. Praha: UJAK, 2012. ISBN 978-80-4752-022-8.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1407-3.
BARTÁK, Jan. Jak vzdělávat dospělé. Praha: Alfa, 2008. ISBN 978-80-87187-12-7.
MIOVSKÝ, Michal. Kvalitativní přístup a metody v psychologickém výzkumu. Praha: Grada Publishing, a.s., 2006. ISBN 80-247-1362-4.
MORGAN, David L. Ohniskové skupiny jako metoda kvalitativního výzkumu. Brno: Psychologický ústav Akademie věd, 2001. ISBN 80-858-3477-4.
PALÁN, Zdeněk a Tomáš LANGER. Základy andragogiky. Praha: UJAK, 2008. ISBN 978-80-86723-58-7.
RABUŠICOVÁ, Milada a Ladislav RABUŠIC. Učíme se po celý život? Brno: Masarykova univerzita, 2008. ISBN 978-80-210-4779-2.
VETEŠKA, Jaroslav. Perspektivy učení a vzdělávání v evropském kontextu. Praha: UJAK, 2012. ISBN 978-80-4752-022-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila téma své bakalářské práce, metodologické aspekty a dále podrobně specifkovala postup provedení výzkumného šetření (ohniskové skupiny). Studentka prezentovala výsledky výzkumného šetření a hlavní zjištění. Na dotazy v posudcích bakalářské práce studentka reagovala správně.