Cílem této diplomové práce je projekt marketingové komunikace společnosti Medar s.r.o. se zaměřením na český trh. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o marketingové komunikaci a hlavních nástrojích marketingového komunikačního mixu. Dále jsou vymezeny základní pojmy v oblasti konkurence a konkurenčního postavení na trhu. Praktická část je věnována představení společnosti a je provedena PESTE analýza, Porterova konkurenční analýza a GE matice včetně rozboru aktuální úrovně komunikačních aktivit. Na závěr je provedena souhrnná SWOT analýza jako východisko pro následující projekt. V praktické části je navržen projekt marketingové komunikace za účelem zlepšení konkurenčního postavení společnosti Medar s.r.o. na českém trhu. Celý projekt je podroben nákladové, časové i rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main aim of this thesis is project of marketing communication for company Medar s.r.o. focusing on the Czech market. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with marketing communication and the main tools of the marketing communication mix. Furthermore, the basic concepts of competition and competitive position in the market are defined. The practical part is devoted to the presentation of the company. PEST analysis, Porter's competitive analysis and GE matrix are performed including an analysis of the current level of communication activities. In conclusion is performed a summary SWOT analysis as the basis for the next project. In the practical part is designed the project of marketing communication in order to improve the competitive position of Medar s.r.o. on the Czech market. The entire project is subjected to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikační mix, konkurenční postavení, GE matice, SWOT analýza, reklama
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communication, Communication Mix, Competitive Position, GE Matrix, SWOT Analysis, Advertising
Rozsah průvodní práce
113 s. (190 469 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je projekt marketingové komunikace společnosti Medar s.r.o. se zaměřením na český trh. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o marketingové komunikaci a hlavních nástrojích marketingového komunikačního mixu. Dále jsou vymezeny základní pojmy v oblasti konkurence a konkurenčního postavení na trhu. Praktická část je věnována představení společnosti a je provedena PESTE analýza, Porterova konkurenční analýza a GE matice včetně rozboru aktuální úrovně komunikačních aktivit. Na závěr je provedena souhrnná SWOT analýza jako východisko pro následující projekt. V praktické části je navržen projekt marketingové komunikace za účelem zlepšení konkurenčního postavení společnosti Medar s.r.o. na českém trhu. Celý projekt je podroben nákladové, časové i rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main aim of this thesis is project of marketing communication for company Medar s.r.o. focusing on the Czech market. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with marketing communication and the main tools of the marketing communication mix. Furthermore, the basic concepts of competition and competitive position in the market are defined. The practical part is devoted to the presentation of the company. PEST analysis, Porter's competitive analysis and GE matrix are performed including an analysis of the current level of communication activities. In conclusion is performed a summary SWOT analysis as the basis for the next project. In the practical part is designed the project of marketing communication in order to improve the competitive position of Medar s.r.o. on the Czech market. The entire project is subjected to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikační mix, konkurenční postavení, GE matice, SWOT analýza, reklama
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communication, Communication Mix, Competitive Position, GE Matrix, SWOT Analysis, Advertising
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte rešerši odborné literatury v oblasti marketingové komunikace a konkurenceschopnosti.
Praktická část
Analyzujte současné konkurenční postavení a úroveň marketingové komunikace společnosti Medar s.r.o. na českém trhu.
Na základě výsledků analýz vypracujte projekt marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Medar s.r.o. na českém trhu.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte rešerši odborné literatury v oblasti marketingové komunikace a konkurenceschopnosti.
Praktická část
Analyzujte současné konkurenční postavení a úroveň marketingové komunikace společnosti Medar s.r.o. na českém trhu.
Na základě výsledků analýz vypracujte projekt marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Medar s.r.o. na českém trhu.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: interactivity, communities and content. 5th ed. Harlow: Prentice Hall, 2009, 958 s. ISBN 978-0-273-71722-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. 3rd ed. New York: Prentice Hall, 2007, 610 s. ISBN 978-0-273-70693-9.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. Vyd. 1. Praha: C.H. Beck, 2009, 240 s. ISBN 978-80-7400-098-0.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: interactivity, communities and content. 5th ed. Harlow: Prentice Hall, 2009, 958 s. ISBN 978-0-273-71722-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. 3rd ed. New York: Prentice Hall, 2007, 610 s. ISBN 978-0-273-70693-9.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. Vyd. 1. Praha: C.H. Beck, 2009, 240 s. ISBN 978-80-7400-098-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
OPONENT: Ing. Michal Šmiraus, 25b
Jakým způsobem lze efektivně odhadnout účinnost reklamních spotů ve vybraných rádiích?
Jaká forma propagace (mimo ochutnávkových akcí) může být použita k podpoře tvrzení, že se jedná o kvalitní produkt? ZODPOVĚZENO ZCELA
Může být podle Vás v budoucnu oblast sociálních sítí i prodejním a nikoli jen marketingovým nástrojem? ZODPOVĚZENO ZCELA
VEDOUCÍ: doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D., 24b
Myslíte si, že zlepšení konkurenčního postavení firmy MEDAR na českém trhu je úlohou pouze marketingové komunikace? Jakou roli podle Vás u této firmy hraje nedostatečná distribuce? ZODPOVĚZENO ZCELA
Je podle Vás připravena firma na výraznější rozšíření na český trh? Má na to dostatečné výrobní kapacity? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Kubíčková: Při tvorbě komunikačního mixu, prováděla jste sběr primárních dat u zákazníků? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Gregar: Jak jste dospěla k váhám u matice GE? Jak probíhala konzultace s vedením společnosti? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Bejtkovský: Proč jste použila PCG matici? ZODPOVĚZENO ZCELA