Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací HANDMADE Gallery v Litomyšli a cílem práce je vypracování návrhů na zlepšení její úrovně. Diplomová práce je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou zpracovány základní poznatky z oblasti marketingu a marketingové komunikace a jsou rozebrány také analýzy marketingové prostředí společnosti a marketingový výzkum. Následuje praktická část, která se zabývá představením společnosti, Porterovým modelem pěti sil, PESTL analýzou, benchmarkingem, a SWOT analýzou. V rámci praktické části je vyhotoven také marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. Informace získané analýzami jsou využity v projektové části, která navrhuje konkrétní marketingové aktivity. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with marketing communication of HANDMADE Gallery situated in Litomyšl and the main goal is to improve its level through the proposals. The thesis is divided into three parts: theoretical, practical and project. In the theoretical part, basic knowledge of marketing and marketing communication are analyzed as same as analysis of marketing environment of a company and marketing research. Following practical part deals with the introduction of company, Porter's five forces model, PESTL analysis, benchmarking and a SWOT analysis. Practical part is also made by marketing research via questionnaire. Information gained through analysis is used in the project section, which proposes specific marketing activities. The entire project is subjected to the time, cost and risk analysis.
Marketing communication, communication mix, internet marketing, handmade products, marketing research, situation analysis, project of marketing communication.
Rozsah průvodní práce
133 s. (170 977 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací HANDMADE Gallery v Litomyšli a cílem práce je vypracování návrhů na zlepšení její úrovně. Diplomová práce je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou zpracovány základní poznatky z oblasti marketingu a marketingové komunikace a jsou rozebrány také analýzy marketingové prostředí společnosti a marketingový výzkum. Následuje praktická část, která se zabývá představením společnosti, Porterovým modelem pěti sil, PESTL analýzou, benchmarkingem, a SWOT analýzou. V rámci praktické části je vyhotoven také marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. Informace získané analýzami jsou využity v projektové části, která navrhuje konkrétní marketingové aktivity. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with marketing communication of HANDMADE Gallery situated in Litomyšl and the main goal is to improve its level through the proposals. The thesis is divided into three parts: theoretical, practical and project. In the theoretical part, basic knowledge of marketing and marketing communication are analyzed as same as analysis of marketing environment of a company and marketing research. Following practical part deals with the introduction of company, Porter's five forces model, PESTL analysis, benchmarking and a SWOT analysis. Practical part is also made by marketing research via questionnaire. Information gained through analysis is used in the project section, which proposes specific marketing activities. The entire project is subjected to the time, cost and risk analysis.
Marketing communication, communication mix, internet marketing, handmade products, marketing research, situation analysis, project of marketing communication.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
Praktická část
Popište a analyzujte současnou marketingovou komunikaci v HANDMADE Gallery Litomyšl.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt marketingové komunikace v HANDMADE Gallery Litomyšl.
Navržený projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
Praktická část
Popište a analyzujte současnou marketingovou komunikaci v HANDMADE Gallery Litomyšl.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt marketingové komunikace v HANDMADE Gallery Litomyšl.
Navržený projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
ZARRELLA, Dan. The Social Media Marketing Book. 1st ed. Sebastopol, CA: O'Reilly, 2010, 232 p. ISBN 05-968-0660-4.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
ZARRELLA, Dan. The Social Media Marketing Book. 1st ed. Sebastopol, CA: O'Reilly, 2010, 232 p. ISBN 05-968-0660-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
OBHAJOBA DP:
Vedoucí: Dr. Vaněk 19 bodů
Jsou již některá Vámi navrhovaná řešení realizována? ZODPOVĚZENO ZCELA
Co vidíte jakko největší přínos Vaší práce pro HANDMADE Gallery? ZODPOVĚZENO ZCELA
Oponent: Ing. Durďáková 23 bodů
1) U rizikové analýzy na str. 103 uvádíte riziko "nedostatek finančních prostředků". Máte představu, jakou částku je majitelka HANDMADE Gallery ochotna vložit do Vámi navrženého projektu? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Které z Vašich návrhů marketingových aktivit považujete za nejúčinnější z hlediska zvýšení atraktivnosti a celkového zvýšení povědomí o firmě? ZODPOVĚZENO ZCELA
Mgr. Kramoliš: Je u e-shopu platební brána? Počet respondentů v dotazníku je malý (12). Je zvažován prodej mimo ČR? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc Staňková: Jak jste vyhodnocovala tabulku 5 (benchmarking)? Byly stanoveny váhy kriterií? Proč byla vytknuta nulova hypotéza? NEZODPOVĚZENO