Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a zvýšení konkurenceschopnosti slovenské společnosti Včelco, s. r. o. Společnost vyrábí medovinu a med a operuje hlavně na slovenském a českém trhu. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části je popsána základní problematika marketingové komunikace, konkurence a analýz konkurenceschopnosti. V praktické části je popsán profil společnosti, její marketingová komunikace a jsou provedeny analýzy konkurenceschopnosti. V projektové části je rozebrána navrhovaná strategie z oblasti marketingové komunikace pro zlepšení konkurenční pozice společnosti pomocí marketingových nástrojů za účelem synergického efektu.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is focused on marketing communication and improving the competitiveness of Slovak company Včelco, s. r. o. The company produces honey wine and honey mostly to the Czech and Slovak markets. The thesis is divided into three parts. The theoretical part describes the essential principles of marketing communication, competition and analysis of competitiveness. The practical part describes the profile of the company, its marketing communication and includes analysis of the competitiveness. The project part describes the marketing communications strategy for improvement of the competitive position of the company through marketing communication tools generating synergic effect.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, konkurence, SWOT, PESTLE analýza, GE matice.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, competition, SWOT, PESTLE analysis, GE matrix.
Rozsah průvodní práce
108 (156 849)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a zvýšení konkurenceschopnosti slovenské společnosti Včelco, s. r. o. Společnost vyrábí medovinu a med a operuje hlavně na slovenském a českém trhu. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části je popsána základní problematika marketingové komunikace, konkurence a analýz konkurenceschopnosti. V praktické části je popsán profil společnosti, její marketingová komunikace a jsou provedeny analýzy konkurenceschopnosti. V projektové části je rozebrána navrhovaná strategie z oblasti marketingové komunikace pro zlepšení konkurenční pozice společnosti pomocí marketingových nástrojů za účelem synergického efektu.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is focused on marketing communication and improving the competitiveness of Slovak company Včelco, s. r. o. The company produces honey wine and honey mostly to the Czech and Slovak markets. The thesis is divided into three parts. The theoretical part describes the essential principles of marketing communication, competition and analysis of competitiveness. The practical part describes the profile of the company, its marketing communication and includes analysis of the competitiveness. The project part describes the marketing communications strategy for improvement of the competitive position of the company through marketing communication tools generating synergic effect.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, konkurence, SWOT, PESTLE analýza, GE matice.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, competition, SWOT, PESTLE analysis, GE matrix.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupných literárních zdrojů proveďtě literární rešerši z oblasti marketingové komunikace a konkurenceschopnosti.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň a využití nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Včelco, spol. s r.o.
Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt zlepšení marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceshopnosti.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupných literárních zdrojů proveďtě literární rešerši z oblasti marketingové komunikace a konkurenceschopnosti.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň a využití nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Včelco, spol. s r.o.
Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt zlepšení marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceshopnosti.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ANG, Lawrence. Integrated Marketing Communications: A focus on new technologies and advanced theories. 1st edition. New York: Cambridge University Press, 2014, 400 s. ISBN 978-1-107-64918-7.
EAGLE, Lynne et al. Marketing Communications. 1st edition. New York: Routledge, 2014, 444 s. ISBN 978-1-317-69775-6.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
MAGRETTA, Joan. Michael Porter jasně a srozumitelně: o konkurenci a strategii. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2012, 231 s. ISBN 978-80-7261-251-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka. 1. vyd. Praha: Grada, 2014, 296 s. ISBN 978-80-247-8955-2.
Seznam doporučené literatury
ANG, Lawrence. Integrated Marketing Communications: A focus on new technologies and advanced theories. 1st edition. New York: Cambridge University Press, 2014, 400 s. ISBN 978-1-107-64918-7.
EAGLE, Lynne et al. Marketing Communications. 1st edition. New York: Routledge, 2014, 444 s. ISBN 978-1-317-69775-6.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
MAGRETTA, Joan. Michael Porter jasně a srozumitelně: o konkurenci a strategii. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2012, 231 s. ISBN 978-80-7261-251-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka. 1. vyd. Praha: Grada, 2014, 296 s. ISBN 978-80-247-8955-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Mgr. Čada (22 b.)
Jaké největší rizika a překážky spatřujete v aplikaci navrhovaných opatření? ZODPOVĚZENO ZCELA
Jakými nástroji budete kontinuálně sledovat vývoj trhu a zákaznického chování v horizontu následujících pěti let? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: dr. Bejtkovský (17 b.)
Jakým způsobem byl sestaven Porterův model pěti konkurenčních sil (zejména pak tabulka číslo 3 až tabulka číslo 7, včetně numerické hodnoty jednotlivých faktorů)? ZODPOVĚZENO ZCELA
Měl již diplomant možnost projednat svůj projekt s představiteli firmy Včelco, spol. s r.o., jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Kozák: Je Dolská medovina konkurent této společnosti? ZODPOVĚZENO ZCELA