Diplomová práce se zabývá tématem inovace marketingové komunikace Buddy Systemu Zlín s cílem zlepšení jeho image. Cílem práce je tedy vytvoření projektu inovace jednotlivých nástrojů marketingové komunikace této studentské organizace, který povede ke zlepšení její celkové image. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje rešerši odborné literatury, zaměřené na marketingovou komunikaci, specifika marketingu v neziskovém sektoru, image a dobré jméno organizace. Praktická část pak obsahuje analýzu současného stavu marketingové komunikace Buddy Systemu Zlín, zhodnocení vnitřního a vnějšího prostředí organizace. Výsledkem diplomové práce je zpracování projektu inovace marketingové komunikace Buddy Systemu Zlín, který je nástrojem ke zlepšení image této studentské organizace. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with innovation of marketing communications for Buddy System Zlín with image improvement purpose topic. The main objective of the thesis is to create a project of innovation of single marketing communications tools for the students' organization what will lead onwards to its general image improvement. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part includes the specialized literature research which is focused on marketing communications, specifics of marketing in non-profit sector, image and organization reputation. Practical part contains analysis of the current state of Buddy System Zlín marketing communications, evaluation of internal and external factors of organization. Diploma thesis resulted to the project of Buddy System Zlín marketing communications innovation which is a tool to students' organization image improvement. The project is submitted to the costs, time and risk analysis.
Diplomová práce se zabývá tématem inovace marketingové komunikace Buddy Systemu Zlín s cílem zlepšení jeho image. Cílem práce je tedy vytvoření projektu inovace jednotlivých nástrojů marketingové komunikace této studentské organizace, který povede ke zlepšení její celkové image. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje rešerši odborné literatury, zaměřené na marketingovou komunikaci, specifika marketingu v neziskovém sektoru, image a dobré jméno organizace. Praktická část pak obsahuje analýzu současného stavu marketingové komunikace Buddy Systemu Zlín, zhodnocení vnitřního a vnějšího prostředí organizace. Výsledkem diplomové práce je zpracování projektu inovace marketingové komunikace Buddy Systemu Zlín, který je nástrojem ke zlepšení image této studentské organizace. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with innovation of marketing communications for Buddy System Zlín with image improvement purpose topic. The main objective of the thesis is to create a project of innovation of single marketing communications tools for the students' organization what will lead onwards to its general image improvement. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part includes the specialized literature research which is focused on marketing communications, specifics of marketing in non-profit sector, image and organization reputation. Practical part contains analysis of the current state of Buddy System Zlín marketing communications, evaluation of internal and external factors of organization. Diploma thesis resulted to the project of Buddy System Zlín marketing communications innovation which is a tool to students' organization image improvement. The project is submitted to the costs, time and risk analysis.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na image organizace.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace Buddy Systemu Zlín.
Zpracujte projekt inovace marketingové komunikace Buddy Systemu Zlín.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na image organizace.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace Buddy Systemu Zlín.
Zpracujte projekt inovace marketingové komunikace Buddy Systemu Zlín.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. New Jersey: Pearson Education, c2005, 581 s. ISBN 01-314-2410-6.
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. Harlow: Pearson Education Limited, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
GREYSER, Stephen A. a John M. T. BALMER. Revealing the Corporation: Perspectives on identity, image, reputation, corporate branding, and corporate-level marketing. New York: Routledge, 2003, 365 s. ISBN 04-152-8420-1.
MEDLÍKOVÁ, Olga a Marek ŠEDIVÝ. Úspěšná nezisková organizace. Praha: Grada, 2011, 160 s. ISBN 978-80-247-4041-6.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. New Jersey: Pearson Education, c2005, 581 s. ISBN 01-314-2410-6.
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. Harlow: Pearson Education Limited, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
GREYSER, Stephen A. a John M. T. BALMER. Revealing the Corporation: Perspectives on identity, image, reputation, corporate branding, and corporate-level marketing. New York: Routledge, 2003, 365 s. ISBN 04-152-8420-1.
MEDLÍKOVÁ, Olga a Marek ŠEDIVÝ. Úspěšná nezisková organizace. Praha: Grada, 2011, 160 s. ISBN 978-80-247-4041-6.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
OPONENT: Ing. Petra Barešová, MBA,24b
1. Prosím vysvětlete, proč jste si vybrala práci zaměřenou na studentskou organizaci Buddy System Zlín? Jaké výhody přináší členství v této organizaci? Pokud jste členem, prosím popište na základě vlastní zkušenosti. ZOPOVĚZENO ZCELA
2. V rizikové analýze uvádíte, že mezi rizika patří nedostatek aktivních členů a neochota členů se aktivně zapojit do této studentské organizace? Proč si myslíte, že to tak je? Jak byste tyto rizika eliminovala? ZOPOVĚZENO ZCELA
VEDOUCÍ: doc. Ing. Josef Kacr, CSc., 25b
Respondenty dotazníkového šetření byli studenti pěti fakult UTB sídlících ve Zlíně. Nebylo žádoucí nebo možné zahrnout do tohoto výzkumu také studenty Fakulty logistiky a krizového řízení v Uherském Hradišti? ZOPOVĚZENO ZCELA
Nebylo by vhodné (z hlediska image UTB ve Zlíně) změnit název uvedené organizace na "Buddy System Univerzity T. Bati ve Zlíně"? ZOPOVĚZENO ZCELA
Doc. Kubíčková: Mají studenti - členové Buddy systému nějaké benefity? Proč jste si nestanovila hypotézy? ZOPOVĚZENO ZCELA
Doc. Gregar: Jak jste stanovovala váhy ve SWOT analýze? Jaké výsledky přinesla SPACE matice? ZOPOVĚZENO ZCELA