Tato bakalářská práce se zaměřuje na zavádění marketingu a marketingového řízení ve firmě JS Communication s.r.o. Cílem je na základě provedení analýz navrhnout nové marketingové nástroje, které pomohou společnosti v dalším rozvoji. Teoretická část obsahuje problematiku marketingu služeb, marketingového řízení a marketingu ve vzdělávací instituci, jelikož společnost se převážně zabývá poskytováním vzdělávacích akcí. Praktická část se věnuje představení společnosti a její současné aplikaci marketingu. Dále jsou provedeny konkrétní analýzy popisující situaci ve společnosti. Tyto analýzy slouží jako podklad pro doporučení nového zavedení marketingových nástrojů a opatření. Následně je provedena časová, nákladová a riziková analýza těchto doporučených nástrojů.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on implementation of marketing and marketing management in company JS Communication s.r.o. The goal is based on the analysis to propose new marketing tools that will help the company in further develop. The theoretical part contains the issue of marketing services, marketing management and marketing in an educational institution, because the company is mainly engaged in the provision of educational events. The practical part is devoted to introducing the company and its current application of marketing. Then there are performed some specific analysis describing the situation in the company. These analyses are used as a basis for recommending the introduction of new marketing tools and measures. Subsequently there is done time, cost and risk analysis of the recommended tools.
Klíčová slova
marketing služeb, marketingové řízení, marketingové prostředí, PEST analýza, marketingový mix, SWOT analýza
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zavádění marketingu a marketingového řízení ve firmě JS Communication s.r.o. Cílem je na základě provedení analýz navrhnout nové marketingové nástroje, které pomohou společnosti v dalším rozvoji. Teoretická část obsahuje problematiku marketingu služeb, marketingového řízení a marketingu ve vzdělávací instituci, jelikož společnost se převážně zabývá poskytováním vzdělávacích akcí. Praktická část se věnuje představení společnosti a její současné aplikaci marketingu. Dále jsou provedeny konkrétní analýzy popisující situaci ve společnosti. Tyto analýzy slouží jako podklad pro doporučení nového zavedení marketingových nástrojů a opatření. Následně je provedena časová, nákladová a riziková analýza těchto doporučených nástrojů.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on implementation of marketing and marketing management in company JS Communication s.r.o. The goal is based on the analysis to propose new marketing tools that will help the company in further develop. The theoretical part contains the issue of marketing services, marketing management and marketing in an educational institution, because the company is mainly engaged in the provision of educational events. The practical part is devoted to introducing the company and its current application of marketing. Then there are performed some specific analysis describing the situation in the company. These analyses are used as a basis for recommending the introduction of new marketing tools and measures. Subsequently there is done time, cost and risk analysis of the recommended tools.
Klíčová slova
marketing služeb, marketingové řízení, marketingové prostředí, PEST analýza, marketingový mix, SWOT analýza
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingu služeb a marketingovému řízení.
Praktická část
Analyzujte současný stav aplikace marketingu a marketingového řízení ve firmě JS Communication s.r.o.
Na základě analýzy vypracujte doporučení pro zavedení marketingu a zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě JS Communication s.r.o.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingu služeb a marketingovému řízení.
Praktická část
Analyzujte současný stav aplikace marketingu a marketingového řízení ve firmě JS Communication s.r.o.
Na základě analýzy vypracujte doporučení pro zavedení marketingu a zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě JS Communication s.r.o.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003, 432 s. ISBN 8071795771.
CANNON, Joseph P., William D. PERREAULT a E. MCCARTHY. Basic marketing: a global-managerial approach. 16th ed. New York: McGraw-Hill, 2008, 790 s. ISBN 978-007-127747-1.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003, 432 s. ISBN 8071795771.
CANNON, Joseph P., William D. PERREAULT a E. MCCARTHY. Basic marketing: a global-managerial approach. 16th ed. New York: McGraw-Hill, 2008, 790 s. ISBN 978-007-127747-1.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: (25b) doc. Kozák: Za jakých podmínek by firma JS Communication mohla využít buzzmarketingu. Jak by měl být zabezpečen chod kontaktní kanceláře? Zodpovězeno zcela.
Oponent BP: (22b) Ing. Válková: Myslíš si, že firma JS Communication s.r.o. vybrala správně z hlediska svého dalšího rozvoje jako místo svého sídla okrajovou obec, byť s veškerým zázemím pro pořádání školení? Zodpovězeno zcela.
Doplňující otázky: V jakém jazyce jsou školení? Zodpovězeno zcela. Ing. Horáková: Máte srovnání, o které produkty je zájem např. pomocí BCG matice? Zodpovězeno zcela.