Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace baget značky Simply Fresh se zaměřením na cílovou skupinu studentů střední a vysokých škol. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část je zaměřena na marketing a marketingovou komunikaci. Praktická část se zabývá aplikací teoretických poznatků při nastavení marketingové komunikace Simply Fresh baget. Na základě analýz je zpracován návrh na zlepšení marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The theme of this thesis is a marketing communications of Simply Fresh baguettes focused on students of High Schools and Universities. The work is divided into two parts. The theoretical part is focused on marketing and marketing communications. The practical part deals with the application of theoretical knowledge in setting marketing communicati-ons of Simply Fresh baguettes. It is elaborated a proposal to improve marketing communications based on the analysis.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix 4P, marketingová komunikace, komunikační mix, ben-chmarking, SWOT analýza, PEST analýza, BCG matice, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix 4P, marketing communications, promotional mix, ben-chmarking, SWOT analysis, PEST analysis, BCG matrix, marketing research
Rozsah průvodní práce
70 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace baget značky Simply Fresh se zaměřením na cílovou skupinu studentů střední a vysokých škol. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část je zaměřena na marketing a marketingovou komunikaci. Praktická část se zabývá aplikací teoretických poznatků při nastavení marketingové komunikace Simply Fresh baget. Na základě analýz je zpracován návrh na zlepšení marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The theme of this thesis is a marketing communications of Simply Fresh baguettes focused on students of High Schools and Universities. The work is divided into two parts. The theoretical part is focused on marketing and marketing communications. The practical part deals with the application of theoretical knowledge in setting marketing communicati-ons of Simply Fresh baguettes. It is elaborated a proposal to improve marketing communications based on the analysis.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix 4P, marketingová komunikace, komunikační mix, ben-chmarking, SWOT analýza, PEST analýza, BCG matice, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix 4P, marketing communications, promotional mix, ben-chmarking, SWOT analysis, PEST analysis, BCG matrix, marketing research
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se marketingové komunikace výrobku.
Praktická část
Analyzujte současný stav využívání marketingové komunikace baget Simply Fresh.
Na základě analýzy stanovte doporučení pro zlepšení marketingové komunikace baget a zhodnoťte jejich pravděpodobné přínosy a rizika.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se marketingové komunikace výrobku.
Praktická část
Analyzujte současný stav využívání marketingové komunikace baget Simply Fresh.
Na základě analýzy stanovte doporučení pro zlepšení marketingové komunikace baget a zhodnoťte jejich pravděpodobné přínosy a rizika.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
MCQUAIL, Denis. Úvod do teorie masové komunikace. 4. rozš. a přeprac. vyd. Praha: Portál, 2009, 639 s. ISBN 978-80-7367-574-5.
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
MCQUAIL, Denis. Úvod do teorie masové komunikace. 4. rozš. a přeprac. vyd. Praha: Portál, 2009, 639 s. ISBN 978-80-7367-574-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Mgr. Jan Čada (vedoucí, 18 b).
doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc. (oponent, 22 b). Otázky: 1) Na str. 47 uvádíte, že dotazník byl v elektronické podobě poskytnut 755 studentům, a návratnost tohoto dotazníku byla 10,2 % (což přibližně odpovídá návratnosti dotazníků, které jsou rozesílány tradiční poštou). Jak si vysvětlujete, tak nízkou návratnost elektronického dotazníku? (zodpovězeno zcela). 2) Na str. 58 doporučujete umístění outdorové reklamy u budov 20ti vybraných středních a vysokých škol, a předpokládáte, že zasáhne přibližně 180.000 studentů. Vysvětlete, prosím, tento předpoklad. (zodpovězeno částečně).