Cílem této bakalářské práce je zjištění stavu online marketingu a jeho vlivu na internetový obchod www.napasport.cz. V teoretické části jsou obecné definice internetu a hlavně online marketingu a jeho jednotlivé složky, které jsou poté v praktické části analyzovány. První část praktické části je věnován samotnému e-shopu, jeho historii a struktuře. Dále je zjišťován současný stav internetového obchodu v oblasti online-marketingu včetně vypracování swot analýzy a poté doporučení dalších potenciálních možností marketingové komunikace, které mohou současný stav e-shopu vylepšit.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to determine the status of online marketing and its impact on the online store www.napasport.cz. The theoretical part of the general definition of the Internet and especially online marketing and its individual components, which are then analyzed in the practical part. First section of the practical part is devoted to the e-shop, its history and structure. It is also investigated the current state of Internet commerce in the area of online marketing including drawing SWOT analysis and recommendations after other potential possibilities of marketing comunication, which may present state of e-shop better.
Klíčová slova
online marketing, swot analýza, e-shop, internetový obchod, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
online marketing, swot analysis, e-shop, shop, marketing communication
Rozsah průvodní práce
56 s., 59 540 znaků
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je zjištění stavu online marketingu a jeho vlivu na internetový obchod www.napasport.cz. V teoretické části jsou obecné definice internetu a hlavně online marketingu a jeho jednotlivé složky, které jsou poté v praktické části analyzovány. První část praktické části je věnován samotnému e-shopu, jeho historii a struktuře. Dále je zjišťován současný stav internetového obchodu v oblasti online-marketingu včetně vypracování swot analýzy a poté doporučení dalších potenciálních možností marketingové komunikace, které mohou současný stav e-shopu vylepšit.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to determine the status of online marketing and its impact on the online store www.napasport.cz. The theoretical part of the general definition of the Internet and especially online marketing and its individual components, which are then analyzed in the practical part. First section of the practical part is devoted to the e-shop, its history and structure. It is also investigated the current state of Internet commerce in the area of online marketing including drawing SWOT analysis and recommendations after other potential possibilities of marketing comunication, which may present state of e-shop better.
Klíčová slova
online marketing, swot analýza, e-shop, internetový obchod, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
online marketing, swot analysis, e-shop, shop, marketing communication
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerší vztahující se k internetovém marketingu.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu aplikace internetového marketingu v
e-shopu www.napasport.cz.
Vypracujte doporučení ke zvýšení úrovně marketingového řízení v e-shopu
www.napasport.cz.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerší vztahující se k internetovém marketingu.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu aplikace internetového marketingu v
e-shopu www.napasport.cz.
Vypracujte doporučení ke zvýšení úrovně marketingového řízení v e-shopu
www.napasport.cz.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HORÁKOVÁ, Helena. Marketingové strategie. 1. vyd. Praha: Idea servis, 2014, 103 s. ISBN 978-80-85970-81-4.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
Seznam doporučené literatury
HORÁKOVÁ, Helena. Marketingové strategie. 1. vyd. Praha: Idea servis, 2014, 103 s. ISBN 978-80-85970-81-4.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
Přílohy volně vložené
CD-ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce doc. Ing. Vratislav Kozák Ph.D. - 24 bodů
Jak se dá zabránit tomu, aby se na trhu dlouhodobě prodávaly plagiáty značky Hollister? ZODPOVĚZENO ZCELA
Oponent práce Mgr. Jan Ptáčník - 18 bodů
Jaké strategie student využívá pro newsletterové kampaně, jak má definované jejich cíle a jakým způsobem ověřuje jejich úspěšnost? ZODPOVĚZENO ZCELA
Jakým způsobem student provádí uživatelský výzkum webu (respektive jak uplatňuje principy User Experience Designu), který v poslední době získává stále více na důležitosti a jaké UX nástroje používá? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Ing. Boris Popesko Ph.D.: Mají některé značky zastoupení v EU? Má společnost nějakou speciální politiku prodeje?
ZODPOVĚZENO ZCELA
Prof. Ing. Ján Provazník CSc.: Co znamená název HOOLISTER? Je celý e-shop Váš? ZODPOVĚZENO ZCELA
Ing. Kamil Dobeš Ph.D.: V Česku a na Slovensku není kamenná prodejna, nevidíte v tom příležitost? Objedná se zboží přímo z Ameriky, jak řešíte kurzová rizika? ZODPOVĚZENO ZCELA