Bakalářská práce má definovat teoretické poznatky v řízení lidských zdrojů a následně tyto poznatky komparovat s praktickými hledisky personalistiky podniku. Práce je rozdělena na část, která je věnována historickému vývoji personálních činností, následně dle teoretických definic je uveden princip výběru a vzdělávání lidských zdrojů. Další část práce popisuje praktické hledisko personalistiky v podniku, analyzuje postup při vyhledávání lidských zdrojů, vzdělávání a zvyšování kvalifikace. V samotném závěru práce poukazuje
na odlišnosti teoretických a praktických poznatků.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis has to define the theoretical knowledge in human resource management and then to compare these findings with the practical aspects of personnel management company. The work is divided into two parts, which is devoted to the historical development of HR activities, followed by the theoretical definition is the principle of selection and training of human resources. The next part describes the practical aspect of human resources in the enterprise, analyzes the process of searching human resources, education and skills. The actual conclusion highlights the differences between theoretical and practical knowledge.
Klíčová slova
Personalistika, vzdělávání zaměstnanců, péče o zaměstnance, řízení lidských zdrojů
Klíčová slova v angličtině
Human resources, employee education, employee benefits, human resources management
Rozsah průvodní práce
78 s. (76 499 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce má definovat teoretické poznatky v řízení lidských zdrojů a následně tyto poznatky komparovat s praktickými hledisky personalistiky podniku. Práce je rozdělena na část, která je věnována historickému vývoji personálních činností, následně dle teoretických definic je uveden princip výběru a vzdělávání lidských zdrojů. Další část práce popisuje praktické hledisko personalistiky v podniku, analyzuje postup při vyhledávání lidských zdrojů, vzdělávání a zvyšování kvalifikace. V samotném závěru práce poukazuje
na odlišnosti teoretických a praktických poznatků.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis has to define the theoretical knowledge in human resource management and then to compare these findings with the practical aspects of personnel management company. The work is divided into two parts, which is devoted to the historical development of HR activities, followed by the theoretical definition is the principle of selection and training of human resources. The next part describes the practical aspect of human resources in the enterprise, analyzes the process of searching human resources, education and skills. The actual conclusion highlights the differences between theoretical and practical knowledge.
Klíčová slova
Personalistika, vzdělávání zaměstnanců, péče o zaměstnance, řízení lidských zdrojů
Klíčová slova v angličtině
Human resources, employee education, employee benefits, human resources management
Zásady pro vypracování
Sesbírejte informace na téma teoretické poznatky v řízení lidských zdrojů.
Proveďte analýzu práce s lidskými zdroji v podniku se zaměřením na vyhledávání lidských zdrojů a na péči o vzdělání a kvalifikaci zaměstnanců s využitím výpočetní techniky.
Porovnejte teoretické poznatky v řízení lidských zdrojů s provedenou analýzou práce s lidskými zdroji v podniku zaměřenou na vyhledávání lidských zdrojů a na péči o vzdělání a kvalifikaci zaměstnanců.
Na základě zjištěných odlišností teoretických a praktických poznatků navrhněte postup při vyhledávání lidských zdrojů a plán péče o vzdělávání a kvalifikaci lidských zdrojů v podniku s využitím výpočetní techniky.
Zásady pro vypracování
Sesbírejte informace na téma teoretické poznatky v řízení lidských zdrojů.
Proveďte analýzu práce s lidskými zdroji v podniku se zaměřením na vyhledávání lidských zdrojů a na péči o vzdělání a kvalifikaci zaměstnanců s využitím výpočetní techniky.
Porovnejte teoretické poznatky v řízení lidských zdrojů s provedenou analýzou práce s lidskými zdroji v podniku zaměřenou na vyhledávání lidských zdrojů a na péči o vzdělání a kvalifikaci zaměstnanců.
Na základě zjištěných odlišností teoretických a praktických poznatků navrhněte postup při vyhledávání lidských zdrojů a plán péče o vzdělávání a kvalifikaci lidských zdrojů v podniku s využitím výpočetní techniky.
Seznam doporučené literatury
ZÁKONÍK PRÁCE. 2015., 11. vyd. ANAG 167 s., ISBN 978-807263-917-5
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. 4. rozš. a dopl. vyd. Praha: Management Press, 2007, 399 s. ISBN 978-80-7261-168-3
URBAN, J. Projekty řízení lidských zdrojů. 1. vyd. Praha: VŠE, 2004. 102 s. ISBN 80-245-0773-0
NĚMEC, Otakar, Petr BUCMAN a Martin ŠIKÝŘ. Řízení lidských zdrojů. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2014, 122 s. ISBN 978-80-7408-083-8
DVOŘÁKOVÁ, Zuzana. Management lidských zdrojů. Vyd. 1. Praha: C.H. Beck, 2007, xxii, 485 s. ISBN 978-80-7179-893-4
MOHELSKÁ, Hana. Řízení lidských zdrojů. Vyd. 1. Hradec Králové: Gaudeamus, 2009, 135 s. ISBN 978-80-7041-659-4
KOCIANOVÁ, Renata. Personální řízení: východiska a vývoj. 2., přeprac. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 149 s. ISBN 978-80-247-3269-5
Seznam doporučené literatury
ZÁKONÍK PRÁCE. 2015., 11. vyd. ANAG 167 s., ISBN 978-807263-917-5
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. 4. rozš. a dopl. vyd. Praha: Management Press, 2007, 399 s. ISBN 978-80-7261-168-3
URBAN, J. Projekty řízení lidských zdrojů. 1. vyd. Praha: VŠE, 2004. 102 s. ISBN 80-245-0773-0
NĚMEC, Otakar, Petr BUCMAN a Martin ŠIKÝŘ. Řízení lidských zdrojů. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2014, 122 s. ISBN 978-80-7408-083-8
DVOŘÁKOVÁ, Zuzana. Management lidských zdrojů. Vyd. 1. Praha: C.H. Beck, 2007, xxii, 485 s. ISBN 978-80-7179-893-4
MOHELSKÁ, Hana. Řízení lidských zdrojů. Vyd. 1. Hradec Králové: Gaudeamus, 2009, 135 s. ISBN 978-80-7041-659-4
KOCIANOVÁ, Renata. Personální řízení: východiska a vývoj. 2., přeprac. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 149 s. ISBN 978-80-247-3269-5
Přílohy volně vložené
2 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi se svou bakalářskou prací. Studentka zodpověděla otázky oponenta a vedoucího. Následně proběhla diskuse.
Prof. Ing. Radim Farana, CSc.: Jakým způsobem probíhají v ČR rekvalifikace? Jaké jsou korelace mezi odpovědmi? Ing. Tomáš Sysala, Ph.D.: Dotaz na otázku tykájící se výhod home office a sick days.