Tato bakalářská práce pojednává o využití multimédií, jako nástroje propagace společnosti. V teoretické části jsou popsány základní postupy vytvoření multimediálního díla, komuni-kace s veřejností, vysvětleny jsou základní pojmy z oblasti multimédií a popis jednotlivých technik. V poslední části je zmíněn marketing a prvky komunikačního mixu, které jsou důležité při plánování reklamní kampaně.
Praktická část je věnována vytvoření konkrétních multimediálních materiálů a postupů, které budou sloužit k propagaci autoservisu Autotutto v Luhačovicích.
Vytvořené materiály jsou přiloženy na CD k této bakalářské práci.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deal with the use of media in promotion of the company. The theoreti-cal part describes the basic procedures for creating multimedia works, communications with the public, also explained the basic concepts of multimedia and description of indi-vidual techniques. The last part is mentioned marketing and communications mix elements which are important in planning the campaign. The practical part is given to the creation of specific multimedia materials and processes that will serve to promote the service station Autotutto in Luhačovice. Created materials are included on the CD to this work.
Advertising, Multimedia, Promotion, Marketing, Web presentation
Rozsah průvodní práce
72 s. (90 542)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce pojednává o využití multimédií, jako nástroje propagace společnosti. V teoretické části jsou popsány základní postupy vytvoření multimediálního díla, komuni-kace s veřejností, vysvětleny jsou základní pojmy z oblasti multimédií a popis jednotlivých technik. V poslední části je zmíněn marketing a prvky komunikačního mixu, které jsou důležité při plánování reklamní kampaně.
Praktická část je věnována vytvoření konkrétních multimediálních materiálů a postupů, které budou sloužit k propagaci autoservisu Autotutto v Luhačovicích.
Vytvořené materiály jsou přiloženy na CD k této bakalářské práci.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deal with the use of media in promotion of the company. The theoreti-cal part describes the basic procedures for creating multimedia works, communications with the public, also explained the basic concepts of multimedia and description of indi-vidual techniques. The last part is mentioned marketing and communications mix elements which are important in planning the campaign. The practical part is given to the creation of specific multimedia materials and processes that will serve to promote the service station Autotutto in Luhačovice. Created materials are included on the CD to this work.
Advertising, Multimedia, Promotion, Marketing, Web presentation
Zásady pro vypracování
Analyzujte možnosti využití multimediálních technik pro propagaci společnosti.
Popište nástroje tvorby multimediálních materiálů.
Navrhněte portfolio propagačních materiálů dle požadavků konkrétní společnosti.
Aplikujte vybrané metody multimediální propagace dle požadavků konkrétní společnosti.
Zásady pro vypracování
Analyzujte možnosti využití multimediálních technik pro propagaci společnosti.
Popište nástroje tvorby multimediálních materiálů.
Navrhněte portfolio propagačních materiálů dle požadavků konkrétní společnosti.
Aplikujte vybrané metody multimediální propagace dle požadavků konkrétní společnosti.
Seznam doporučené literatury
HORNÝ, Stanislav.Úvod do multimédií. Vyd. 1. V Praze: Oeconomica, 2013, 307 s. Vysokoškolská učebnice (Oeconomica). ISBN 978-802-4519-876.
MILLER, Michael.Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 296 s. ISBN 978-80-251-3672-0.
JINDRA, Jan.Reklamní a produktová fotografie: kreativní techniky a neobvyklé postupy. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 232 s. ISBN 978-80-251-3112-1.
DUNN, Jason R.Digitální video. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, xxi, 264 s. ISBN 80-251-0038-3.
LEWIS, Chris.Multimédia. Vyd. 1. Překlad Jiří Bartoň. Praha: Ikar, 1998, 71 s. 101 praktických rad. ISBN 07-513-0480-8.
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK.Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, xx, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
Seznam doporučené literatury
HORNÝ, Stanislav.Úvod do multimédií. Vyd. 1. V Praze: Oeconomica, 2013, 307 s. Vysokoškolská učebnice (Oeconomica). ISBN 978-802-4519-876.
MILLER, Michael.Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 296 s. ISBN 978-80-251-3672-0.
JINDRA, Jan.Reklamní a produktová fotografie: kreativní techniky a neobvyklé postupy. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 232 s. ISBN 978-80-251-3112-1.
DUNN, Jason R.Digitální video. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, xxi, 264 s. ISBN 80-251-0038-3.
LEWIS, Chris.Multimédia. Vyd. 1. Překlad Jiří Bartoň. Praha: Ikar, 1998, 71 s. 101 praktických rad. ISBN 07-513-0480-8.
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK.Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, xx, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student nezodpověděl dotazy oponenta.
doc. Dařena: Kdy jste nasadil nový web a grafiku?
dr. Šilhavý Petr: Vy jste použil jen Wordpress jako redakční systém bez úprav?
dr. Šilhavý Radek: Vy jste použil layout Škoda auto, a.s.?
dr. Pokorný: Vy tu máte jen jednu vizitku, jeden layout a logo? Co dalšího jste vytvořil?
dr. Pokorný: To, co jste vypracoval, není na úrovni bakalářské práce.
doc. Chovancová: Ověřil jste reakce zákazníků na Vaše nové logo?
Svou prací pokrýváte neskutečně širokou oblast, ale velmi povrchně.
Zdůvodnění:
Komise se shodla, že práce nesplňuje po formální a obsahové stránce požadavky stanovené pro bakalářské práce.
Doporučení:
Komise doporučuje přepracovat a konkretizovat zadání práce a práci vypracovat dle přepracovaného zadání.