Tato bakalářská práce se zabývá komplexní analýzou projektu Eshopmaniac realizovaného společnostmi eBRÁNA s.r.o. a ComGate s.r.o. v rámci budování jejich odborného image a podpory prodeje e-commerce řešení obou společností.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with a comprehensive analysis of the project Eshopmaniac im-plemented by Companies eBRÁNA and ComGate through building a professional image and e-commerce sales support.
Klíčová slova
Eshopmaniac, obsahový marketing, online marketing, e-commerce, analýza komunikace
Klíčová slova v angličtině
Eshopmaniac, content marketing, online marketing, e-commerce, communication analysis
Rozsah průvodní práce
86 s. (128 000 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá komplexní analýzou projektu Eshopmaniac realizovaného společnostmi eBRÁNA s.r.o. a ComGate s.r.o. v rámci budování jejich odborného image a podpory prodeje e-commerce řešení obou společností.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with a comprehensive analysis of the project Eshopmaniac im-plemented by Companies eBRÁNA and ComGate through building a professional image and e-commerce sales support.
Klíčová slova
Eshopmaniac, obsahový marketing, online marketing, e-commerce, analýza komunikace
Klíčová slova v angličtině
Eshopmaniac, content marketing, online marketing, e-commerce, communication analysis
Zásady pro vypracování
1. Na základě studia odborné literatury zformulujte teoretická východiska pro analýzu kvality on-line marketingových nástrojů. Charakterizujte oblasti content marketingu a e-commerce. Zformulujte výzkumné otázky a cíle práce.
2. Definujte funkce, cíle, cílové skupiny a procesy projektu Eshopmaniac.
3. Proveďte analýzu on-line marketingových nástrojů využitých v projektu Eshopmaniac a kvalitativní dotazování s účastníky tohoto projektu.
4. Na základě provedené analýzy vypracujte zprávu, vyvoďte závěry a doporučení pro zlepšení kvality této komunikace a zodpovězte výzkumné otázky.
Zásady pro vypracování
1. Na základě studia odborné literatury zformulujte teoretická východiska pro analýzu kvality on-line marketingových nástrojů. Charakterizujte oblasti content marketingu a e-commerce. Zformulujte výzkumné otázky a cíle práce.
2. Definujte funkce, cíle, cílové skupiny a procesy projektu Eshopmaniac.
3. Proveďte analýzu on-line marketingových nástrojů využitých v projektu Eshopmaniac a kvalitativní dotazování s účastníky tohoto projektu.
4. Na základě provedené analýzy vypracujte zprávu, vyvoďte závěry a doporučení pro zlepšení kvality této komunikace a zodpovězte výzkumné otázky.
Seznam doporučené literatury
DORČÁK, Peter. E-Marketing: Ako osloviť zákazníka na internete. Prešov: GRAFOTLAČ Prešov, 2013. ISBN 978-80-970564-4-5.
HEJLOVÁ, Dominika. Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v marketingovém mixu. Zlín, 2010. Bakalářská práce. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Vedoucí práce doc. PhDr. Jitka Vysekalová, PhD.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 1. vyd. V Brně: Computer Press, 2010, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7
PROCHÁZKA, Tomáš a Josef ŘEZNÍČEK. Obsahový marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 224 s. ISBN 978-80-251-4152-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
DORČÁK, Peter. E-Marketing: Ako osloviť zákazníka na internete. Prešov: GRAFOTLAČ Prešov, 2013. ISBN 978-80-970564-4-5.
HEJLOVÁ, Dominika. Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v marketingovém mixu. Zlín, 2010. Bakalářská práce. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Vedoucí práce doc. PhDr. Jitka Vysekalová, PhD.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 1. vyd. V Brně: Computer Press, 2010, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7
PROCHÁZKA, Tomáš a Josef ŘEZNÍČEK. Obsahový marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 224 s. ISBN 978-80-251-4152-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V posudku vedoucího byly položeny tyto otázky (Šula):
1. Považujete nesplnění KPI za chybu exekutivy nebo lze konstatovat, že je takto nastaven trh, je dostatečně saturován a to je důvod daných výsledků?
2. Lze uvažovat o úpravě produktu tak, aby výsledek byl lepší? Pokud ano, jak?
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Rožek):
1. Jaký je hlavní důvod toho, že FB byl nejslabším článkem řetězce?
2. Název kampaně Eshopmaniac se mi moc nelíbí. Jaké názvy ještě padaly při brainstormingu?
3. Jaký máte názor na display retargeting a připomínkovou online reklamu jako takovou? Je efektivní?