Práce pojednává o analýze rizik při výskytu "aktivního střelce" na střední škole.
Teoretická část se zabývá všeobecným vysvětlením a popisem dané problematiky.
Praktická část je zaměřena na analýzu rizik při výskytu aktivního střelce a dále návrh
možných opatření vedoucích k minimalizaci rizik ohrožení osob na střední škole aktivním střelcem.
Anotace v angličtině
The thesis deals with risk analysis in the presence of an "active shooter" in High school. The treoretical part deals with a general explanation and description of the issue. The practical part is focused on risk analysis in the presence of an active shooter, and possible measures to minimize the risks of people in High school active shooter.
Práce pojednává o analýze rizik při výskytu "aktivního střelce" na střední škole.
Teoretická část se zabývá všeobecným vysvětlením a popisem dané problematiky.
Praktická část je zaměřena na analýzu rizik při výskytu aktivního střelce a dále návrh
možných opatření vedoucích k minimalizaci rizik ohrožení osob na střední škole aktivním střelcem.
Anotace v angličtině
The thesis deals with risk analysis in the presence of an "active shooter" in High school. The treoretical part deals with a general explanation and description of the issue. The practical part is focused on risk analysis in the presence of an active shooter, and possible measures to minimize the risks of people in High school active shooter.
Zpracujte teoretickou část zabývající se problematikou zvoleného tématu bakalářské práce.
Proveďte analýzu rizik při výskytu aktivního střelce na zvolené střední škole.
Navrhněte opatření vedoucích k minimalizaci rizik ohrožení osob na střední škole aktivním střelcem.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretickou část zabývající se problematikou zvoleného tématu bakalářské práce.
Proveďte analýzu rizik při výskytu aktivního střelce na zvolené střední škole.
Navrhněte opatření vedoucích k minimalizaci rizik ohrožení osob na střední škole aktivním střelcem.
Seznam doporučené literatury
[1] SMOLÍK, Josef a Tomáš ŠMÍD. Vybrané bezpečnostní hrozby a rizika 21. století. Brno: Mezinárodní politologický ústav Masarykovi univerzity, 2010, 300 s. ISBN 978-80-210-5288-8. \vsp{1,5mm}
[2] URBAN, Miloslav, LÁTAL, Ivo, SPURNÝ, Joža. Jak se bránit zločinu. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1994, 91 s. ISBN 80-04-26581-2. \vsp{1,5mm}
[3] ČÍRTKOVÁ, Ludmila. Forenzní psychologie. Plzeň: Aleš Čeněk, 2013, 446 s. ISBN 978-80-7380-461-9. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] SMOLÍK, Josef a Tomáš ŠMÍD. Vybrané bezpečnostní hrozby a rizika 21. století. Brno: Mezinárodní politologický ústav Masarykovi univerzity, 2010, 300 s. ISBN 978-80-210-5288-8. \vsp{1,5mm}
[2] URBAN, Miloslav, LÁTAL, Ivo, SPURNÝ, Joža. Jak se bránit zločinu. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1994, 91 s. ISBN 80-04-26581-2. \vsp{1,5mm}
[3] ČÍRTKOVÁ, Ludmila. Forenzní psychologie. Plzeň: Aleš Čeněk, 2013, 446 s. ISBN 978-80-7380-461-9. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Oponent uvedl v posudku 2 otázky, které student odpověděl.
Dr. Vargové se práce velmi líbí, téma je aktuální, položila otázku: Co je podle vás příčinou šikany? Proč jste dotazník nezadával už prvním ročníkům? Pro objektivitu měli být zařazeni i tito. Prof. Dvořák: Čerpal jste i ze zahraničních zdrojů? Jak chcete detektorem kovů zachytit zbraň vyrobenou na 3D tiskárně? odpověděl