Tato bakalářská práce se věnuje nejpoužívanějším PPC systémům v České republice. V teoretické rovině popisuje jejich historii a vývoj a seznamuje s funkcionalitou remarke-ting. V praktické části pak zjišťuje jeho efektivitu a na konkrétních PPC kampaních ukazuje jeho smysl pro inzerenty.
Zároveň tak nabízí užší vzhled do problematiky PPC kampaní a dokazuje jejich efektivitu v rámci online marketingu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis describes the most used PPC systems in the Czech Republic. The theo-ry describes the history and development and introduces functionality Remark-ting. The practical part determines its effectiveness and specific PPC campaigns shows his sense of advertisers.
At the same time as offering a closer look into the issue of PPC campaigns and demonstra-tes their effectiveness in the context of online marketing.
Tato bakalářská práce se věnuje nejpoužívanějším PPC systémům v České republice. V teoretické rovině popisuje jejich historii a vývoj a seznamuje s funkcionalitou remarke-ting. V praktické části pak zjišťuje jeho efektivitu a na konkrétních PPC kampaních ukazuje jeho smysl pro inzerenty.
Zároveň tak nabízí užší vzhled do problematiky PPC kampaní a dokazuje jejich efektivitu v rámci online marketingu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis describes the most used PPC systems in the Czech Republic. The theo-ry describes the history and development and introduces functionality Remark-ting. The practical part determines its effectiveness and specific PPC campaigns shows his sense of advertisers.
At the same time as offering a closer look into the issue of PPC campaigns and demonstra-tes their effectiveness in the context of online marketing.
1. Proveďte rešerši dostupné literatury a ostatních zdrojů a zpracujte teoretickou základnu práce.
2. Zanalyzujte použití PPC reklamy v komunikace vybrané malé firmy.
3. Vyhodnoťte přínos PPC kampaní s využitím remarketingu i bez jeho využití.
4. Zodpovězte položené výzkumné otázky.
5. Na základě zjištěných dat navrhněte úpravy a nastavení kampaní pro vyšší efektivitu.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši dostupné literatury a ostatních zdrojů a zpracujte teoretickou základnu práce.
2. Zanalyzujte použití PPC reklamy v komunikace vybrané malé firmy.
3. Vyhodnoťte přínos PPC kampaní s využitím remarketingu i bez jeho využití.
4. Zodpovězte položené výzkumné otázky.
5. Na základě zjištěných dat navrhněte úpravy a nastavení kampaní pro vyšší efektivitu.
Seznam doporučené literatury
DOMES, Martin, 2012. Google Adwords: jednoduše. 1. vyd. Brno: Computer Press, 144 s. Naučte se za víkend (Computer Press). ISBN 978-80-251-3757-4.
JANOUCH, Viktor, 2010. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 304 s. Naučte se za víkend (Computer Press). ISBN 978-80-251-2795-7.
KUBÍČEK, Michal, 2008. Velký průvodce SEO: jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhle-dávačích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 318 s. ISBN 978-80-251-2195-5.
Kol. autorů, 2014. Online marketing Současné trendy očima předních expertů. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 212 s. ISBN 978-80-251-4155-7.
Seznam doporučené literatury
DOMES, Martin, 2012. Google Adwords: jednoduše. 1. vyd. Brno: Computer Press, 144 s. Naučte se za víkend (Computer Press). ISBN 978-80-251-3757-4.
JANOUCH, Viktor, 2010. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 304 s. Naučte se za víkend (Computer Press). ISBN 978-80-251-2795-7.
KUBÍČEK, Michal, 2008. Velký průvodce SEO: jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhle-dávačích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 318 s. ISBN 978-80-251-2195-5.
Kol. autorů, 2014. Online marketing Současné trendy očima předních expertů. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 212 s. ISBN 978-80-251-4155-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
MUŽ
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V posudku vedoucího byly položeny tyto otázky (Šula):
1. Jakým způsobem je vhodné zohlednit (a v jaké výši) v rámci PPC kampaní finanční náročnost lidských zdrojů? (v kap. 2.2.3 dle zdroje nezohledňujete)
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Kocourková):
1. Jsou dle autora zjištěné výsledky o remarketingu aplikovatelné na všechny druhy podnikatelských činností? Je možné to vůbec takto generalizovat?
2. Jak velký vliv mají PPC kampaně na budování značky?