Cílem diplomové práce na téma Marketing a propagace slevových portálů s akčními letáky je návrh komunikační strategie. Teoretická část se zabývá vytyčením odvětví on-line busi-nessu a možnými způsoby propagace na internetu. Analytická část práce blíže specifikuje a porovnává jednotlivé druhy slevových portálů a jejich způsoby komunikace. Kvantitativním dotazníkovým šetřením zjišťuje názory uživatelů těchto portálů a zjišťuje jejich vnímání. Na základě zjištěných informací v předchozích částech, projektová část navrhuje komunikační strategii a další způsoby propagace portálu Kupi.cz.
Annotation in English
The aim of this thesis on topic of The Marketing and Promotin of Discount Portals with Promotion Leaflets is suggestion of communication strategy. The theoretical part is about defining branches of online business and possible ways of promotion on the internet. The analytical part specify and compare every kind of discount portals and their ways of com-munication. By method of quantitative questionnaire survey seek the views of users of the-se portals and explores their perceptions.Based on the information in the previous sections, projecting part of the thesis suggests a communications strategy and other methods of promotion portal Kupi.cz.
Keywords
Slevové portály, akční letáky, on-line marketing, SEO, PPC, Google Analytics, iletaky.cz, Akcniceny.cz, Kupi.cz
Keywords in English
Discount Portals, Action Leaflets, On-line Marketing, SEO, PPC, Google Analytics, iletaky.cz, Akcniceny.cz, Kupi.cz
Length of the covering note
95 s. (112 780 znaků)
Language
CZ
Annotation
Cílem diplomové práce na téma Marketing a propagace slevových portálů s akčními letáky je návrh komunikační strategie. Teoretická část se zabývá vytyčením odvětví on-line busi-nessu a možnými způsoby propagace na internetu. Analytická část práce blíže specifikuje a porovnává jednotlivé druhy slevových portálů a jejich způsoby komunikace. Kvantitativním dotazníkovým šetřením zjišťuje názory uživatelů těchto portálů a zjišťuje jejich vnímání. Na základě zjištěných informací v předchozích částech, projektová část navrhuje komunikační strategii a další způsoby propagace portálu Kupi.cz.
Annotation in English
The aim of this thesis on topic of The Marketing and Promotin of Discount Portals with Promotion Leaflets is suggestion of communication strategy. The theoretical part is about defining branches of online business and possible ways of promotion on the internet. The analytical part specify and compare every kind of discount portals and their ways of com-munication. By method of quantitative questionnaire survey seek the views of users of the-se portals and explores their perceptions.Based on the information in the previous sections, projecting part of the thesis suggests a communications strategy and other methods of promotion portal Kupi.cz.
Keywords
Slevové portály, akční letáky, on-line marketing, SEO, PPC, Google Analytics, iletaky.cz, Akcniceny.cz, Kupi.cz
Keywords in English
Discount Portals, Action Leaflets, On-line Marketing, SEO, PPC, Google Analytics, iletaky.cz, Akcniceny.cz, Kupi.cz
Research Plan
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o online marketingu, marketingu slevových portálů
specifikách jejich cílových skupin. Na základě teoretického vymezení studovaného problému
formulujte výzkumné otázky a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu marketingové komunikace slevových portálů se zaměřením na
akční ceny a akční letáky. Vymezte jednotlivé cílové skupiny marketingu těchto portálů a formou
marketingového průzkumu zjistěte jejich informační potřeby. Konfrontujte.
3. Na základě výsledků analýzy zpracujte návrh komunikační strategie vybraného slevového portálu.
Zhodnoťte předpokládanou efektivitu komunikace dle Vašeho návrhu k jednotlivým cílovým
skupinám a otázku jeho financovatelnosti a personálního zabezpečení. Naznačte možnosti
implementace v praxi, případně vymezte možné budoucí pokračování práce na tomto tématu.
Research Plan
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o online marketingu, marketingu slevových portálů
specifikách jejich cílových skupin. Na základě teoretického vymezení studovaného problému
formulujte výzkumné otázky a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu marketingové komunikace slevových portálů se zaměřením na
akční ceny a akční letáky. Vymezte jednotlivé cílové skupiny marketingu těchto portálů a formou
marketingového průzkumu zjistěte jejich informační potřeby. Konfrontujte.
3. Na základě výsledků analýzy zpracujte návrh komunikační strategie vybraného slevového portálu.
Zhodnoťte předpokládanou efektivitu komunikace dle Vašeho návrhu k jednotlivým cílovým
skupinám a otázku jeho financovatelnosti a personálního zabezpečení. Naznačte možnosti
implementace v praxi, případně vymezte možné budoucí pokračování práce na tomto tématu.
Recommended resources
KOLEKTIV AUTORŮ. Online marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 212 s. ISBN 978-80-
251-4155-7.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN
9788025143117.
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele
projektů. Vyd. 1. Jihlava: Baroque Partners, 2014, 211 s. ISBN 9788087923016.
ROBERTS, Mary Lou a Debra L ZAHAY. Internet marketing: integrating online and offline
strategies. 3rd ed. Australia: South-Western/Cengage Learning, c2013, xxii, 484 s. ISBN
9781133627012.
DORČÁK, Peter. EMarketing: ako osloviť zákazníka na internete. 1. vyd. Prešov: EZO, 2012, 125 s.
ISBN 9788097056445.
FOX, Vanessa. Marketing ve věku společnosti Google: využijte ve svém byznysu plný potenciál online
vyhledávání. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 245 s. ISBN 9788025133576
Recommended resources
KOLEKTIV AUTORŮ. Online marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 212 s. ISBN 978-80-
251-4155-7.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN
9788025143117.
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele
projektů. Vyd. 1. Jihlava: Baroque Partners, 2014, 211 s. ISBN 9788087923016.
ROBERTS, Mary Lou a Debra L ZAHAY. Internet marketing: integrating online and offline
strategies. 3rd ed. Australia: South-Western/Cengage Learning, c2013, xxii, 484 s. ISBN
9781133627012.
DORČÁK, Peter. EMarketing: ako osloviť zákazníka na internete. 1. vyd. Prešov: EZO, 2012, 125 s.
ISBN 9788097056445.
FOX, Vanessa. Marketing ve věku společnosti Google: využijte ve svém byznysu plný potenciál online
vyhledávání. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 245 s. ISBN 9788025133576
Enclosed appendices
1x CD-ROM
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs, schemes, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách. Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpověděl na níže položené otázky. V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
1. Podle jakého klíče byli vybráni respondenti ke kvantitativnímu šetření? Jaký je podíl autora na tomto průzkumu?
2. Co shledáváte zajímavým na zjištěném poznatku ochoty/ neochoty cestovat za slevou? (s. 66)
3. Prosím, sdělte, co ovlivnilo načasování kampaně na jarní měsíce.
4. Predikujte vývoj slevových portálů.
Student zodpověděl otázku částečně.
Vedoucí položil jednu otázku: Dá se do budoucna očekávat prolínání této služby s nějakými jinými službami?
Student zodpověděl otázku částečně.