Práce pojednává o neziskové organizaci Liga lidských práv, která se zabývá dodržováním
základních práv v České republice a její komunikaci na internetu. Obsahuje stručné představení
vzniku a historie organizace a jejího předmětu činnosti. Dále pak analýzu cílových skupin
na internetu, analýzu segmentace trhu a analýzu corporate identity. V praktické části je
na základě rozhovorů se zaměstnanci zpracována také SWOT analýza stávající komunikace
na internetu a analýza komunikačních trendů zahraničních neziskových organizací. Projektová
část obsahuje konkrétní návrhy na zlepšení komunikace organizace na internetu prostřednictvím
webových stránek a sociálních sítí.
Annotation in English
The work deals with the NGO League of Human Rights, which deals with fundamental rights
in the Czech Republic and its communication on the Internet. It contains a brief history of
the organization, its objects, analysis of the target groups on the Internet, analysis of market
segmentation and analysis of corporate identity. In the practical part is prepared SWOT analysis
of the existing communication on the Internet based on interviews with staff and analysis
of communication trends of foreign NGOs. The project part contains concrete proposals
for improving communication organizations on the Internet through websites and social
networks.
Keywords
Liga lidských práv, neziskové organizace, komunikační strategie, corporate identity, corporate
communication, segmentace trhu, public relations, internet, marketingová komunikace,
sociální sítě
Keywords in English
League of Human Rights, a non-profit organization, communication strategy, corporate
identity, corporate communication, market segmentation, public relations, internet, marketing
communications, social networking
Length of the covering note
89
Language
CZ
Annotation
Práce pojednává o neziskové organizaci Liga lidských práv, která se zabývá dodržováním
základních práv v České republice a její komunikaci na internetu. Obsahuje stručné představení
vzniku a historie organizace a jejího předmětu činnosti. Dále pak analýzu cílových skupin
na internetu, analýzu segmentace trhu a analýzu corporate identity. V praktické části je
na základě rozhovorů se zaměstnanci zpracována také SWOT analýza stávající komunikace
na internetu a analýza komunikačních trendů zahraničních neziskových organizací. Projektová
část obsahuje konkrétní návrhy na zlepšení komunikace organizace na internetu prostřednictvím
webových stránek a sociálních sítí.
Annotation in English
The work deals with the NGO League of Human Rights, which deals with fundamental rights
in the Czech Republic and its communication on the Internet. It contains a brief history of
the organization, its objects, analysis of the target groups on the Internet, analysis of market
segmentation and analysis of corporate identity. In the practical part is prepared SWOT analysis
of the existing communication on the Internet based on interviews with staff and analysis
of communication trends of foreign NGOs. The project part contains concrete proposals
for improving communication organizations on the Internet through websites and social
networks.
Keywords
Liga lidských práv, neziskové organizace, komunikační strategie, corporate identity, corporate
communication, segmentace trhu, public relations, internet, marketingová komunikace,
sociální sítě
Keywords in English
League of Human Rights, a non-profit organization, communication strategy, corporate
identity, corporate communication, market segmentation, public relations, internet, marketing
communications, social networking
Research Plan
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací pro neziskový sektor s důrazem na public relations a formulujte teoretická východiska pro analýzu současných forem komunikační strategie neziskové organizace Liga lidských práv.
2. Analyzujte činnost neziskové organizace Liga lidských práv se zaměřením na silné a slabé stránky současné komunikační strategie.
3. Proveďte analýzu aktuálních trendů v internetové komunikaci neziskového sektoru.
4. Na základě výsledků analýz a SWOT analýzy organizace navrhněte konkrétní zlepšení komunikační strategie Ligy lidských práv na internetu.
Research Plan
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací pro neziskový sektor s důrazem na public relations a formulujte teoretická východiska pro analýzu současných forem komunikační strategie neziskové organizace Liga lidských práv.
2. Analyzujte činnost neziskové organizace Liga lidských práv se zaměřením na silné a slabé stránky současné komunikační strategie.
3. Proveďte analýzu aktuálních trendů v internetové komunikaci neziskového sektoru.
4. Na základě výsledků analýz a SWOT analýzy organizace navrhněte konkrétní zlepšení komunikační strategie Ligy lidských práv na internetu.
Recommended resources
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
KANTER, Beth a Allison H FINE. The networked nonprofit: connecting with social media to drive change. 1st ed. San Francisco: Jossey-Bass, 2010, 201 p. ISBN 04-705-4797-9.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
MANSFIELD, Heather. Social media for social good: a how-to guide for nonprofits. New York: McGraw-Hill, 2012, 266 p. ISBN 978-0-07-177081-1.
ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v praxi neziskových organizací. Vyd. 5., upr. Hradec Králové: Gaudeamus, 2012, 173 s. ISBN 978-80-7435-230-0.
Recommended resources
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
KANTER, Beth a Allison H FINE. The networked nonprofit: connecting with social media to drive change. 1st ed. San Francisco: Jossey-Bass, 2010, 201 p. ISBN 04-705-4797-9.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
MANSFIELD, Heather. Social media for social good: a how-to guide for nonprofits. New York: McGraw-Hill, 2012, 266 p. ISBN 978-0-07-177081-1.
ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v praxi neziskových organizací. Vyd. 5., upr. Hradec Králové: Gaudeamus, 2012, 173 s. ISBN 978-80-7435-230-0.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
graphs, schemes, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Šramová):
1. Aké sú limity vami realizovaného výskumu?
V posudku vedoucího byly položeny tyto otázky (Banyár):
1.Ktoré z Vašich prezentovaných návrhov považujete za kľúčové, resp. najdôležitejšie? Skúste navrhnúť časový plán realizácie týchto návrhov a pokúste sa definovať ich orientačný rozpočet.