Tato diplomová práce se zabývá online komunikací společnosti DCT Czech s.r.o., kterou nyní představuje její webová prezentace www.dct.cleaning. Ve své teoretické části popisuje online marketing a jeho nejčastější nástroje. Zaměřuje se na SEO a sociální síť LinkedIn.
Cílem praktické části diplomové práce je provést analýzu webové prezentace společnosti DCT czech s.r.o. Zjistit její výkonnost v rámci použitelnosti, dohledatelnosti a tomu zda odpovída potřebám svých cílových skupin.
Unikátnost této práce spočívá v provedení 4 druhů analýz, jejichž výsledky napomohou zjistit, proč webová stránka dostatečně negeneruje leady a poskytnou informace pro její zefektivněni.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the online communications company DCT Czech Ltd., which now represents its web presentation www.dct.cleaning. The theoretical part describes the online marketing and the most frequently used tools. It focuses on SEO and socialnetwork LinkedIn.
The practical part of the thesis is to analyze the company website DCT Czech Ltd. Check its performance in the context of usability, traceability and whether it corresponds to the needs of its target groups.
The uniqueness of this work is to perform four kinds of analyzes, the results will help determine why the website does not generate enough lead and provide information on its effectiveness.
online marketing, B2B, social media, SEO, web presentation, e-mail marketing, online advertising, framework See-Think-Do-Care, user testing site, keyword analysis, in-depth interviews
Rozsah průvodní práce
158 719
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá online komunikací společnosti DCT Czech s.r.o., kterou nyní představuje její webová prezentace www.dct.cleaning. Ve své teoretické části popisuje online marketing a jeho nejčastější nástroje. Zaměřuje se na SEO a sociální síť LinkedIn.
Cílem praktické části diplomové práce je provést analýzu webové prezentace společnosti DCT czech s.r.o. Zjistit její výkonnost v rámci použitelnosti, dohledatelnosti a tomu zda odpovída potřebám svých cílových skupin.
Unikátnost této práce spočívá v provedení 4 druhů analýz, jejichž výsledky napomohou zjistit, proč webová stránka dostatečně negeneruje leady a poskytnou informace pro její zefektivněni.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the online communications company DCT Czech Ltd., which now represents its web presentation www.dct.cleaning. The theoretical part describes the online marketing and the most frequently used tools. It focuses on SEO and socialnetwork LinkedIn.
The practical part of the thesis is to analyze the company website DCT Czech Ltd. Check its performance in the context of usability, traceability and whether it corresponds to the needs of its target groups.
The uniqueness of this work is to perform four kinds of analyzes, the results will help determine why the website does not generate enough lead and provide information on its effectiveness.
online marketing, B2B, social media, SEO, web presentation, e-mail marketing, online advertising, framework See-Think-Do-Care, user testing site, keyword analysis, in-depth interviews
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska pojednávající o B2B marektingu. Zaměřte se na vymezení marketingovych komunikací v online prostředí a nejdůležitějších elektronických nástrojů vhodných pro B2B prostředí. Věnujte pozornost zejména webovým stránkám, dále video a inbound marketingu, jejich nastavení a vyhodnocování.
2. Formulujte výzkumné otázky. Zvolte a zdůvodněte metodiku, kterou využijete v analytické části.
3. Charakterizujte společnost DCT Czech s.r.o., definici její značky včetně její současné online komunikace.
4. Realizujte relevantní výzkumná šetření nutná pro vyvození závěrů o současné elektronické komunikaci zvolené společnosti a formulaci návrhu jejího zlepšení.
5. Na základě výsledků a analýz výzkumů, vytvořte projekt stanovující efektivní online komunikační strategii pro společnost DCT Czech s.r.o. s koncepcí hlavních nástrojů a způsobu jejich využití.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska pojednávající o B2B marektingu. Zaměřte se na vymezení marketingovych komunikací v online prostředí a nejdůležitějších elektronických nástrojů vhodných pro B2B prostředí. Věnujte pozornost zejména webovým stránkám, dále video a inbound marketingu, jejich nastavení a vyhodnocování.
2. Formulujte výzkumné otázky. Zvolte a zdůvodněte metodiku, kterou využijete v analytické části.
3. Charakterizujte společnost DCT Czech s.r.o., definici její značky včetně její současné online komunikace.
4. Realizujte relevantní výzkumná šetření nutná pro vyvození závěrů o současné elektronické komunikaci zvolené společnosti a formulaci návrhu jejího zlepšení.
5. Na základě výsledků a analýz výzkumů, vytvořte projekt stanovující efektivní online komunikační strategii pro společnost DCT Czech s.r.o. s koncepcí hlavních nástrojů a způsobu jejich využití.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. Vyd. 1. Jihlava: BAROQUE PARTNERS, 2014, 211 s. ISBN 978-80-87923-01-6.
PROCHÁZKA, Tomáš a Josef ŘEZNÍČEK. Obsahový marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 224 s. ISBN 978-80-251-4152-6.
MILLER, Michael. Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 296 s. ISBN 978-80-251-3672-0.
GINTY, Maura, Lauren VACCARELLO a William LEAKE. Complete B2B online marketing. 1. vyd. Hoboken, NJ: Wiley, 2012, 288 s. ISBN 978-1-118-14784-9.
MILLER, Michael. B2B digital marketing: : Using the Web to Market Directly to Businesses. 1. vyd. Indianapolis, Ind., USA: Que, 2012, 368 s. ISBN 978-0789748874.
TONKIN, Sebastian, Caleb WHITMORE a Justin CUTRONI. Výkonostní marketing s Google Analytics: strategie a techniky maximalizace online ROI. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 432 s. ISBN 978-80-251-3339-2.
PILÍK, Michal. Průmyslový marketing. Vyd. 2., nezměn. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008, 108 s. ISBN 978-80-7318-656-2.
BLANEY, Bill. B2B A to Z: Marketing tools and strategies that generate leads for your Business-to-Business company. Lexington, Ky: Denham Publishing, 2013, 231 s. ISBN 978-0-9884977-0-2.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. Vyd. 1. Jihlava: BAROQUE PARTNERS, 2014, 211 s. ISBN 978-80-87923-01-6.
PROCHÁZKA, Tomáš a Josef ŘEZNÍČEK. Obsahový marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 224 s. ISBN 978-80-251-4152-6.
MILLER, Michael. Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 296 s. ISBN 978-80-251-3672-0.
GINTY, Maura, Lauren VACCARELLO a William LEAKE. Complete B2B online marketing. 1. vyd. Hoboken, NJ: Wiley, 2012, 288 s. ISBN 978-1-118-14784-9.
MILLER, Michael. B2B digital marketing: : Using the Web to Market Directly to Businesses. 1. vyd. Indianapolis, Ind., USA: Que, 2012, 368 s. ISBN 978-0789748874.
TONKIN, Sebastian, Caleb WHITMORE a Justin CUTRONI. Výkonostní marketing s Google Analytics: strategie a techniky maximalizace online ROI. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 432 s. ISBN 978-80-251-3339-2.
PILÍK, Michal. Průmyslový marketing. Vyd. 2., nezměn. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008, 108 s. ISBN 978-80-7318-656-2.
BLANEY, Bill. B2B A to Z: Marketing tools and strategies that generate leads for your Business-to-Business company. Lexington, Ky: Denham Publishing, 2013, 231 s. ISBN 978-0-9884977-0-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
" Vyjádřete se k výše uvedeným výtkám.
" Formulujte cíl práce. Odůvodněte volbu metody See-Think-Do-Care a její výhody a nevýhody oproti jiným metodám analýzy webu. Z čeho vycházely formulace otázek? Jsou ryze autorskou prací?
"Projekt měl dle zásad obsahovat návrh efektivní online komunikační strategie. Formulujte strategické cíle, provázanost dílčích nástrojů. Jak budou nástroje online komunikace navazovat na offline?
Student plně a připraveně odpověděl na položené dotazy.