Cílem této práce bude zpracování průzkumu potenciálu segmentu OFFICE na B2B trhu pro společnost Greiner Assistec s.r.o. Tento segment zahrnuje plastové součásti pro kancelářskou techniku; od přesných dílů pro kopírovací zařízení až po součástky nejrůznějších pořadačů papíru. Práce bude rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se bude zabývat jednotlivými systémy a nástroji pro práci s potenciálními odběrateli a jejich třídění. Zaměří se na společnosti operující na území Evropy. Praktická část pak bude aplikovat teoretické poznatky do praxe. Bude tvořena popisem současné situace společnosti v daném odvětví a plány pro budoucnost. Následně bude zpracována databáze potenciálních klientů dle příslušných kritérií. Hlavním cílem práce bude ukázat nové příležitosti pro společnost a směr, kterým by se mohla v tomto segmentu ubírat.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis will be the processing of OFFICE segment potential for Greiner Assistec s.r.o. on the B2B Market. This segment includes plastic components for the office equipment from the accurate components for photocopying facilities to the components for various paper binders. Thesis will be divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part will deal with the systems and tools for working with potential customers and their classification. This part will focus on companies operating in Europe. The practical part then will apply theoretical finfings into practice. This part will include a description of the company's current situation in the segment and its plans for the future. Then will be processed the database of potential clients according to the specific criteria. The main goal of the thesis will be to show new opportunities for the company and way it could go in the segment.
Klíčová slova
Průzkum, trh B2B, kancelářská technika, plastové díly, ozubená kola, veletrhy
Cílem této práce bude zpracování průzkumu potenciálu segmentu OFFICE na B2B trhu pro společnost Greiner Assistec s.r.o. Tento segment zahrnuje plastové součásti pro kancelářskou techniku; od přesných dílů pro kopírovací zařízení až po součástky nejrůznějších pořadačů papíru. Práce bude rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se bude zabývat jednotlivými systémy a nástroji pro práci s potenciálními odběrateli a jejich třídění. Zaměří se na společnosti operující na území Evropy. Praktická část pak bude aplikovat teoretické poznatky do praxe. Bude tvořena popisem současné situace společnosti v daném odvětví a plány pro budoucnost. Následně bude zpracována databáze potenciálních klientů dle příslušných kritérií. Hlavním cílem práce bude ukázat nové příležitosti pro společnost a směr, kterým by se mohla v tomto segmentu ubírat.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis will be the processing of OFFICE segment potential for Greiner Assistec s.r.o. on the B2B Market. This segment includes plastic components for the office equipment from the accurate components for photocopying facilities to the components for various paper binders. Thesis will be divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part will deal with the systems and tools for working with potential customers and their classification. This part will focus on companies operating in Europe. The practical part then will apply theoretical finfings into practice. This part will include a description of the company's current situation in the segment and its plans for the future. Then will be processed the database of potential clients according to the specific criteria. The main goal of the thesis will be to show new opportunities for the company and way it could go in the segment.
Klíčová slova
Průzkum, trh B2B, kancelářská technika, plastové díly, ozubená kola, veletrhy
Popište teoretická východiska se zaměřením na dané téma práce.
II. Praktická část
Analyzujte potenciál plastových součástek pro výrobce kancelářské techniky a přidružených součástí v Evropě za účelem nalezení nových odbytišť.
Vypracujte podrobný návrh databáze potenciálních odběratelů.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Popište teoretická východiska se zaměřením na dané téma práce.
II. Praktická část
Analyzujte potenciál plastových součástek pro výrobce kancelářské techniky a přidružených součástí v Evropě za účelem nalezení nových odbytišť.
Vypracujte podrobný návrh databáze potenciálních odběratelů.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BENEŠ, Vlastislav. Zahraniční obchod: [příručka pro obchodní praxi]. Vyd 1. Praha: Grada, 2004. ISBN 9788024705583.
BLOUDEK, Jan. Rozumíte svým zákazníkům? Vyd. 1. Praha: Management Press, 2013. ISBN 9788072612581.
BROOKS, Margaret, John J LOVETT a Sam CREEK. Developing B2B social communities: keys to growth, innovation, and customer loyalty: CA Technologies Press, 2013. ISBN 9781430247135.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 9788025121832.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing pro evropský trh. Vyd. 1. Praha: Grada, 2003. ISBN 9788024704227.
Seznam doporučené literatury
BENEŠ, Vlastislav. Zahraniční obchod: [příručka pro obchodní praxi]. Vyd 1. Praha: Grada, 2004. ISBN 9788024705583.
BLOUDEK, Jan. Rozumíte svým zákazníkům? Vyd. 1. Praha: Management Press, 2013. ISBN 9788072612581.
BROOKS, Margaret, John J LOVETT a Sam CREEK. Developing B2B social communities: keys to growth, innovation, and customer loyalty: CA Technologies Press, 2013. ISBN 9781430247135.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 9788025121832.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing pro evropský trh. Vyd. 1. Praha: Grada, 2003. ISBN 9788024704227.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 40 bodů
Oponent BP: 17 bodů
Ing. Lubomír Berka:
1. Jaké povědomí o společnosti Greiner Assistec s.r.o. panovalo mezi oslovenými potenciálními zákazníky? (odpověděl zcela)
2. Jak by měla společnost Greiner Assistec s.r.o. nadále pracovat s výstupem této bakalářské práce? (odpověděl částečně)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Které konkrétní odběratele by bylo vhodné oslovit? Doplňte konkrétní informace o potencionálních odběratelích. (odpověděl částečně)
2. Kdo je největším konkurentem firmy v ČR? (odpověděl částečně)
prof. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.
1. Proč máte v BP špatně číslování stránek? (odpověděl částečně)
2. Zdůvodněnte proč je v práci plno gramatických chyb, nevhodné členění do kapitol apod. (odpověděl částečně)