Bakalářská práce se zabývá zlepšením marketingového mixu služeb hotelu The National. Cílem je navrhnout určitá doporučení, které budou pro hotel užitečné a povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti. Teoretická část zahrnuje výklad základních pojmů z oblasti
marketingu hotelových služeb, marketingového mixu a konkurenceschopnosti. V praktické části je definována charakteristika hotelu The National a následně je provedena analýza současného stavu marketingového mixu služeb, SWOT analýza, analýza konkurence
a PEST analýza. Provedené analýzy jsou výchozím hodem pro následná doporučení
vedoucí ke zlepšení marketingového mixu služeb.
Anotace v angličtině
This thesis deals with inmproving the marketing mix of services at The National hotel. The aim is to propose some recommendations that will be useful for the hotel and will lead to increasing competetitiveness. The theoretical part involves the interpretation of basic concepts of marketing of hotel services, marketing mix and competitiveness. The practical part is definened by the charakteristics of TheNational hotel and subsequently to analyze actual state of the marketing mix of services, SWOT analysis, competitive nalysis and PEST analysis. The analyses are the starting point for the following recommendations leading to the increase improvement of marketing mix of services.
Bakalářská práce se zabývá zlepšením marketingového mixu služeb hotelu The National. Cílem je navrhnout určitá doporučení, které budou pro hotel užitečné a povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti. Teoretická část zahrnuje výklad základních pojmů z oblasti
marketingu hotelových služeb, marketingového mixu a konkurenceschopnosti. V praktické části je definována charakteristika hotelu The National a následně je provedena analýza současného stavu marketingového mixu služeb, SWOT analýza, analýza konkurence
a PEST analýza. Provedené analýzy jsou výchozím hodem pro následná doporučení
vedoucí ke zlepšení marketingového mixu služeb.
Anotace v angličtině
This thesis deals with inmproving the marketing mix of services at The National hotel. The aim is to propose some recommendations that will be useful for the hotel and will lead to increasing competetitiveness. The theoretical part involves the interpretation of basic concepts of marketing of hotel services, marketing mix and competitiveness. The practical part is definened by the charakteristics of TheNational hotel and subsequently to analyze actual state of the marketing mix of services, SWOT analysis, competitive nalysis and PEST analysis. The analyses are the starting point for the following recommendations leading to the increase improvement of marketing mix of services.
Prostudujte odbornou literaturu týkající se dané problematiky.
II. Praktická část
Charakterizujte hotel The National.
Popište a zhodnoťte současný stav využívaných nástrojů marketingového mixu služeb hotelu The National.
Doporučte návrhy ke zlepšení marketingového mixu služeb hotelu The National.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se dané problematiky.
II. Praktická část
Charakterizujte hotel The National.
Popište a zhodnoťte současný stav využívaných nástrojů marketingového mixu služeb hotelu The National.
Doporučte návrhy ke zlepšení marketingového mixu služeb hotelu The National.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CHROMÝ, Jan, 2010. Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Verbum. ISBN 978-80-904415-3-8.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta, 2006. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Praha: Ekopress. ISBN 80-869-2905-1.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2016. Marketing management. 15th ed. Boston: Pearson. ISBN:978-1-292-09262-1.
SLAVÍK, Jakub, 2014. Marketing a strategické řízení ve veřejných službách: jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4819-1.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava, 2014. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
CHROMÝ, Jan, 2010. Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Verbum. ISBN 978-80-904415-3-8.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta, 2006. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Praha: Ekopress. ISBN 80-869-2905-1.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2016. Marketing management. 15th ed. Boston: Pearson. ISBN:978-1-292-09262-1.
SLAVÍK, Jakub, 2014. Marketing a strategické řízení ve veřejných službách: jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4819-1.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava, 2014. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 51 bodů
Oponent BP: 49 bodů
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Které návrhy a doporučení budou hotelem využity? (Studentka zodpověděla otázku zcela.)
2. Na kolik procent by měla a mohla být využita kapacita hotelu - reálně dle Vašeho odhadu? (Studentka zodpověděla otázku zcela.)
3. Co je konkurenční výhodou hotelu vzhledem k ostatním ubytovacím kapacitám v okolí? (Studentka zodpověděla otázku zcela.)
4. Za slabou stránku hotelu považujete fluktuaci a motivaci zaměstnanců. Vysvětlete. (Studentka zodpověděla otázku zcela.)
Ing. Hana Brišová:
1. Které faktory spadají do vnějšího prostředí v rámci SWOT analýzy? (Studentka zodpověděla otázku zcela.)
2. Jaká by měla být posloupnost při provádění situačních analýz? (Studentka zodpověděla otázku zcela.)