Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový plán, který je nezbytný pro chod a řízení každé společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické části budou zpracovány informace týkající se marketingového plánování z dostupných literárních zdrojů. Ve druhé praktické části bude zpracována situační analýza současné situace společnosti, analýza zákazníků, partnerů a konkurence. Bude zhodnocen současný stav marketingového plánování firmy a na základě zjištěných údajů bude sestaven marketingový plán a doporučeny kroky pro následující období.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis is aimed at the marketing plan that is essential for running and controlling each company. The composition is divided into two parts. The initial theoretical part presents information pertaining to marketing planning obtained from available literary sources. The second practical part includes situational analysis of present company's standing, the analysis of customers, partners and competitors. Current state of company's marketing planning will be then evaluated and based on the findings the new marketing plan will be made with recommended steps for the future period of time.
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový plán, který je nezbytný pro chod a řízení každé společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické části budou zpracovány informace týkající se marketingového plánování z dostupných literárních zdrojů. Ve druhé praktické části bude zpracována situační analýza současné situace společnosti, analýza zákazníků, partnerů a konkurence. Bude zhodnocen současný stav marketingového plánování firmy a na základě zjištěných údajů bude sestaven marketingový plán a doporučeny kroky pro následující období.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis is aimed at the marketing plan that is essential for running and controlling each company. The composition is divided into two parts. The initial theoretical part presents information pertaining to marketing planning obtained from available literary sources. The second practical part includes situational analysis of present company's standing, the analysis of customers, partners and competitors. Current state of company's marketing planning will be then evaluated and based on the findings the new marketing plan will be made with recommended steps for the future period of time.
Prostudujte odbornou literaturu a stanovte kritéria pro vypracování marketingového plánu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současné situace firmy SVIT Machinery s.r.o.
Na základě výsledků analýzy vypracujte marketingový plán firmy.
Zdůvodněte navrhnutá řešení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu a stanovte kritéria pro vypracování marketingového plánu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současné situace firmy SVIT Machinery s.r.o.
Na základě výsledků analýzy vypracujte marketingový plán firmy.
Zdůvodněte navrhnutá řešení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.
KNIGHT, Peter. Vysoce efektivní marketingový plán. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1999-3.
KOTLER, Philip. Principles of Marketing. 4. evr. vyd. Harlow: Pearson Education Limited, 2005. ISBN 0-273-68456-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.
KNIGHT, Peter. Vysoce efektivní marketingový plán. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1999-3.
KOTLER, Philip. Principles of Marketing. 4. evr. vyd. Harlow: Pearson Education Limited, 2005. ISBN 0-273-68456-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 51 bodů
Oponent BP: 45 bodů
Ing. Michaela Bočkayová:
1. Z jakého důvodu byl marketingový plán vypracován pouze pro tuzemský trh, i když firma operuje rovněž na zahraničních trzích? Jaký podíl má tuzemský trh na obratu firmy? (odpověděla zcela)
2. V kapitole 7.6 Kontrola je uvedeno, že jestli jsou navržené aktivity úspěšné, lze vyhodnotit z výsledků hospodaření ve srovnání s obdobím předcházejícím. Uveďte konkrétněji, jaké hospodářské výsledky by znamenaly úspěšnost zvolených aktivit. (odpověděla zcela)
3. Zhodnoťte hlavní přínosy projektu pro firmu SVIT Machinery s. r. o. (odpověděla zcela)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Byla firmou stanovena částka finančních nákladů? (odpověděla zcela)
2. Jak přijala firma Vámi navržený marketingový plán? (odpověděla zcela)
Ing. Karel Kučera:
1. Na základě čeho byla stanovena částka na komunikační budget? (odpověděla zcela)
doc. Ing. Roman Bobák Ph.D.:
1. Jaký podíl v činnosti firmy zastupují servisní činnosti? (odpověděla zcela)
2. Jak je vnímán přesun sídla firmy do areálu Tescomy? (odpověděla zcela)