Cílem této bakalářské práce je vytvořit marketingový plán pro hotel Palace na rok 2016. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí - teoretická a praktická. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z písemných zdrojů z oblasti marketingu služeb, marketingového plánování a marketingového mixu. V praktické části je analyzován hotel Palace, marketingový mix hotelu a swot analýza potřebné k vypracování marketingového plánu na zvýšení tržeb pro rok 2016.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is creating Hotel Palace marketing plan for year 2016. Bachelor thesis is divided to two parts - theoretical and practical. Theoretical part deals with knowledges from written source about marketing of service, marketing plan and marketing mix. Practical part consists the analysis of Hotel Palace, hotel marketing mix and swot analysis needed for creating the marketing plan for increase of revenue for year 2016.
marketing plan, marketing mix, services, tourism, hotel marketing
Rozsah průvodní práce
64
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je vytvořit marketingový plán pro hotel Palace na rok 2016. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí - teoretická a praktická. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z písemných zdrojů z oblasti marketingu služeb, marketingového plánování a marketingového mixu. V praktické části je analyzován hotel Palace, marketingový mix hotelu a swot analýza potřebné k vypracování marketingového plánu na zvýšení tržeb pro rok 2016.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is creating Hotel Palace marketing plan for year 2016. Bachelor thesis is divided to two parts - theoretical and practical. Theoretical part deals with knowledges from written source about marketing of service, marketing plan and marketing mix. Practical part consists the analysis of Hotel Palace, hotel marketing mix and swot analysis needed for creating the marketing plan for increase of revenue for year 2016.
marketing plan, marketing mix, services, tourism, hotel marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingovému plánování.
II. Praktická část
Zhodnoťte současnou situaci hotelu Palace.
Vytvořte vhodné ekonomické analýzy.
Zpracujte marketingový plán pro hotel na rok 2016.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingovému plánování.
II. Praktická část
Zhodnoťte současnou situaci hotelu Palace.
Vytvořte vhodné ekonomické analýzy.
Zpracujte marketingový plán pro hotel na rok 2016.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing cestovního ruchu. Vyd. 2. Praha: Grada Publishing, a. s., 2012. ISBN 978-80-247-4209-0.
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. Vyd. 5. Harlow: Pearson, 2014. ISBN 978-1-292-02003-7.
KŘÍŽEK, Felix a Josef NEUFUS. Moderní hotelový management. Vyd. 2. Praha: Grada Publishing, a.s., 2014. ISBN 978-80-247-4835-1.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing, cesta k trhu. Vyd. 5. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005. ISBN: 80-86898-48-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb efektivně a moderně. Vyd. 2. Praha: Grada Publishing, a.s., 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing cestovního ruchu. Vyd. 2. Praha: Grada Publishing, a. s., 2012. ISBN 978-80-247-4209-0.
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. Vyd. 5. Harlow: Pearson, 2014. ISBN 978-1-292-02003-7.
KŘÍŽEK, Felix a Josef NEUFUS. Moderní hotelový management. Vyd. 2. Praha: Grada Publishing, a.s., 2014. ISBN 978-80-247-4835-1.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing, cesta k trhu. Vyd. 5. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005. ISBN: 80-86898-48-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb efektivně a moderně. Vyd. 2. Praha: Grada Publishing, a.s., 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 36 bodů
Oponent BP: 22 bodů
Ing. Růžena Vorlová:
1. Kolik tzv. "P" by měl mít Vámi navrhovaný marketingový mix pro hotel Palace? Proč? (odpověděla zcela)