Informace o kvalifikační práci 1. Teoretická část: Hledání a zajištění lokací pro natáčení hraného filmu
2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
1. Teoretická část: Hledání a zajištění lokací pro natáčení 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce.
Hlavní téma v angličtině
1. Teoretical part: Location Scouting and Location Management
2. Practical part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. The Length of at Least 10 min. Production
Název dle studenta
1. Teoretická část: Hledání a zajištění lokací pro natáčení hraného filmu
2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce
Tato bakalářská práce se zabývá činnostmi lokačního manažera, jimiž jsou hledání a zajiš-ťování lokací pro natáčení. Dává si za cíl popsat práci lokačního manažera, jinými slovy asistenta produkce pro lokace, jako jednu z důležitých složek produkčního štábu. Z toho všeho následněvyplývá, proč je pozice lokačního manažera ve štábu důležitá, nejen během průzkumu realizace a přípravných prací ale i během natáčení. Věnuje se možnostem hledání lokací, cožje první z nejdůležitějších úkolůlokačního manažera případnějeho asistenta takzvaného skauta. Ve výsledku by měla práce poukázat na to, že práce lokačního je ve štábu důležitá a tím pádem by ani u studentských projektůneměla být tato pozice opomíjena.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is describing the work of a Location Manager, such as finding and securing locations for filming. The Location Manager, sometimes referred to as location production assistant, is one of the key positions in the production staff, during scouting and pre-production work as well as on set during production. We discuss approaches for location scouting, the first major task for the Location Manager and his/her assistant location scouts. This thesis aims to describe the importance of a Location Manager from the view of a student film production, and why it should not be taken lightly.
Tato bakalářská práce se zabývá činnostmi lokačního manažera, jimiž jsou hledání a zajiš-ťování lokací pro natáčení. Dává si za cíl popsat práci lokačního manažera, jinými slovy asistenta produkce pro lokace, jako jednu z důležitých složek produkčního štábu. Z toho všeho následněvyplývá, proč je pozice lokačního manažera ve štábu důležitá, nejen během průzkumu realizace a přípravných prací ale i během natáčení. Věnuje se možnostem hledání lokací, cožje první z nejdůležitějších úkolůlokačního manažera případnějeho asistenta takzvaného skauta. Ve výsledku by měla práce poukázat na to, že práce lokačního je ve štábu důležitá a tím pádem by ani u studentských projektůneměla být tato pozice opomíjena.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is describing the work of a Location Manager, such as finding and securing locations for filming. The Location Manager, sometimes referred to as location production assistant, is one of the key positions in the production staff, during scouting and pre-production work as well as on set during production. We discuss approaches for location scouting, the first major task for the Location Manager and his/her assistant location scouts. This thesis aims to describe the importance of a Location Manager from the view of a student film production, and why it should not be taken lightly.
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 20 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
- 3 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem
- 1ks datového DVD obsahující: grafický návrh bookletu (PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách), návrh filmového plakátu formát 70 x 100cm (PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách)
- 1ks datového DVD obsahující: film ve formátu SD/HD v odpovídajícím datovém toku a kontejneru MPEG2 ve dvou verzích: 1) česká verze (české znění či titulky vypálené do obrazu), 2) anglická verze (anglické znění či titulky vypálené do obrazu)
- 3ks souborů tištěných prací v kroužkové vazbě a 1ks souboru na CD, který obsahuje: případovou studii o realizaci praktické části ve všech fázích výroby v rozsahu 2 normostrany, včetně distribučního záměru, dále explikaci, technický scénář, rozpočet filmu, štábovou listinu, natáčecí plán, denní dispozice, denní zprávy, seznam uzavřených smluv, vyúčtování filmu, anotaci filmu, ohlasy na film v tisku a další dle dispozic vedoucího práce.
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Součástí celé práce budou rovněž vyplněné a předané formuláře pro OSA, NFA a podepsaný formulář "Údaje o bakalářské práci studenta".
Na samostatném nosiči CD/DVD-R, označeném "Podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně", odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní e-mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 20 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
- 3 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem
- 1ks datového DVD obsahující: grafický návrh bookletu (PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách), návrh filmového plakátu formát 70 x 100cm (PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách)
- 1ks datového DVD obsahující: film ve formátu SD/HD v odpovídajícím datovém toku a kontejneru MPEG2 ve dvou verzích: 1) česká verze (české znění či titulky vypálené do obrazu), 2) anglická verze (anglické znění či titulky vypálené do obrazu)
- 3ks souborů tištěných prací v kroužkové vazbě a 1ks souboru na CD, který obsahuje: případovou studii o realizaci praktické části ve všech fázích výroby v rozsahu 2 normostrany, včetně distribučního záměru, dále explikaci, technický scénář, rozpočet filmu, štábovou listinu, natáčecí plán, denní dispozice, denní zprávy, seznam uzavřených smluv, vyúčtování filmu, anotaci filmu, ohlasy na film v tisku a další dle dispozic vedoucího práce.
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Součástí celé práce budou rovněž vyplněné a předané formuláře pro OSA, NFA a podepsaný formulář "Údaje o bakalářské práci studenta".
Na samostatném nosiči CD/DVD-R, označeném "Podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně", odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní e-mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
The Complete Film Production Handbook Fourth Edition / Peter W. Rea, David K. Irving ISBN 978-0-240-81174-1
Producing and Directing the Short Film and Video / Eve Light Honthaner ISBN 978-0-240-81150-5
Producer to producer / Maureen A. Ryan ISBN 978-1-932907-75-9
The Budget book for film and television / Robert J. Koster ISBN-13: 978-0-240-80620-4
Seznam doporučené literatury
The Complete Film Production Handbook Fourth Edition / Peter W. Rea, David K. Irving ISBN 978-0-240-81174-1
Producing and Directing the Short Film and Video / Eve Light Honthaner ISBN 978-0-240-81150-5
Producer to producer / Maureen A. Ryan ISBN 978-1-932907-75-9
The Budget book for film and television / Robert J. Koster ISBN-13: 978-0-240-80620-4
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, plány
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student zodpovězením položených otázek výborně obhájil svoji závěrečnou práci.