Tato bakalářská práce pojednává o využití multimédií, jako nástroje propagace společnosti. V teoretické části jsou popsány základní postupy vytvoření multimediálního díla, komuni-kace s veřejností, vysvětleny jsou základní pojmy z oblasti multimédií a popis jednotlivých technik. V poslední části je zmíněn marketing a prvky komunikačního mixu, které jsou důležité při plánování reklamní kampaně. Praktická část je věnována vytvoření konkrétních multimediálních materiálů a postupů, které budou sloužit k propagaci autoservisu Autotutto v Luhačovicích. Vytvořené materiály jsou přiloženy na CD k této bakalářské práci.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deal with the use of media in promotion of the company. The theoreti-cal part describes the basic procedures for creating multimedia works, communications with the public, also explained the basic concepts of multimedia and description of indi-vidual techniques. The last part is mentioned marketing and communications mix elements which are important in planning the campaign. The practical part is given to the creation of specific multimedia materials and processes that will serve to promote the service station Autotutto in Luhačovice. Created materials are included on the CD to this work.
Tato bakalářská práce pojednává o využití multimédií, jako nástroje propagace společnosti. V teoretické části jsou popsány základní postupy vytvoření multimediálního díla, komuni-kace s veřejností, vysvětleny jsou základní pojmy z oblasti multimédií a popis jednotlivých technik. V poslední části je zmíněn marketing a prvky komunikačního mixu, které jsou důležité při plánování reklamní kampaně. Praktická část je věnována vytvoření konkrétních multimediálních materiálů a postupů, které budou sloužit k propagaci autoservisu Autotutto v Luhačovicích. Vytvořené materiály jsou přiloženy na CD k této bakalářské práci.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deal with the use of media in promotion of the company. The theoreti-cal part describes the basic procedures for creating multimedia works, communications with the public, also explained the basic concepts of multimedia and description of indi-vidual techniques. The last part is mentioned marketing and communications mix elements which are important in planning the campaign. The practical part is given to the creation of specific multimedia materials and processes that will serve to promote the service station Autotutto in Luhačovice. Created materials are included on the CD to this work.
Analyzujte možnosti využití multimediálních technik pro propagaci společnosti.
Popište nástroje tvorby multimediálních materiálů.
Navrhněte portfolio propagačních materiálů dle požadavků konkrétní společnosti.
Aplikujte vybrané metody multimediální propagace dle požadavků konkrétní společnosti.
Zásady pro vypracování
Analyzujte možnosti využití multimediálních technik pro propagaci společnosti.
Popište nástroje tvorby multimediálních materiálů.
Navrhněte portfolio propagačních materiálů dle požadavků konkrétní společnosti.
Aplikujte vybrané metody multimediální propagace dle požadavků konkrétní společnosti.
Seznam doporučené literatury
HORNÝ, Stanislav.Úvod do multimédií. Vyd. 1. V Praze: Oeconomica, 2013, 307 s. Vysokoškolská učebnice (Oeconomica). ISBN 978-802-4519-876.
MILLER, Michael.Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 296 s. ISBN 978-80-251-3672-0.
JINDRA, Jan.Reklamní a produktová fotografie: kreativní techniky a neobvyklé postupy. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 232 s. ISBN 978-80-251-3112-1.
DUNN, Jason R.Digitální video. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, xxi, 264 s. ISBN 80-251-0038-3.
LEWIS, Chris.Multimédia. Vyd. 1. Překlad Jiří Bartoň. Praha: Ikar, 1998, 71 s. 101 praktických rad. ISBN 07-513-0480-8.
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK.Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, xx, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
Seznam doporučené literatury
HORNÝ, Stanislav.Úvod do multimédií. Vyd. 1. V Praze: Oeconomica, 2013, 307 s. Vysokoškolská učebnice (Oeconomica). ISBN 978-802-4519-876.
MILLER, Michael.Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 296 s. ISBN 978-80-251-3672-0.
JINDRA, Jan.Reklamní a produktová fotografie: kreativní techniky a neobvyklé postupy. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 232 s. ISBN 978-80-251-3112-1.
DUNN, Jason R.Digitální video. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, xxi, 264 s. ISBN 80-251-0038-3.
LEWIS, Chris.Multimédia. Vyd. 1. Překlad Jiří Bartoň. Praha: Ikar, 1998, 71 s. 101 praktických rad. ISBN 07-513-0480-8.
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK.Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, xx, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Po prezentaci práce byly předneseny posudky a přečten dotaz oponenta: Který z navržených materiálů považujete za klíčový a proč?
doc. Sysel upozornil na nevhodný barevný návrh loga a dále licenční podmínky užívání balíku Adobe.
doc. Komínková: V prezentaci by bylo vhodné uvést více informací týkajících se provedeného dotazníkového průzkumu.
dr. Malaník: Jste si jistý, že můžete použít obrys auta v logu, tak jak jste jej použil, nespadá pod ochrannou známku nějaké společnosti?
Student dotazy zodpověděl, následně se rozproudila diskuze o přínosu práce a zejména nevhodně zvolených prezentovaných výsledcích.