- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název dle studenta, Název v angličtině
Hlavní téma
1. Teoretická část: Stanislav Milota a výrazové prostředky ve filmu Spalovač mtrvol 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera.
Hlavní téma v angličtině
1. Theoretical part: Cinematographer Stanislav Milota and Visual Storytelling of the Movie The Cremator
2. Practical part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Lenght at Least 10 mins., Cinematopgrahy
Tato práce pojednává o životě a práci českého kameramana Stanislava Miloty, který svým talentem navždy přispěl do dějin československé kinematografie. Skrz analýzu jeho nejznámějšího filmu Spalovač mrtvol dokazuje jeho výjimečné nadání a to, jak uvědomělý kameraman to byl. Za režimu na počátku normalizace byl za natáčení okupace vojsk Varšavské smlouvy a pohřbu Jana Palacha potrestán zákazem činnosti. Tím se stal i důležitou osobou v dějinách historie našeho státu.
Anotace v angličtině
This work interprets the work and life of a director of photography Stanislav Milota, who through his skills contributed to the Czechoslovak film industry. Through the analysis of his most famous film The Cremator I will describe his talent. He was not allowed to shoot during the period of normalization and never returned to his career of a cinematographer.
Klíčová slova
kameraman, Stanislav Milota, Spalovač mrtvol, 60. léta, normalizace
Klíčová slova v angličtině
director of photography, Stanislav Milota, The Cremator, 60´s, normalization, czechoslovak
Rozsah průvodní práce
66
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce pojednává o životě a práci českého kameramana Stanislava Miloty, který svým talentem navždy přispěl do dějin československé kinematografie. Skrz analýzu jeho nejznámějšího filmu Spalovač mrtvol dokazuje jeho výjimečné nadání a to, jak uvědomělý kameraman to byl. Za režimu na počátku normalizace byl za natáčení okupace vojsk Varšavské smlouvy a pohřbu Jana Palacha potrestán zákazem činnosti. Tím se stal i důležitou osobou v dějinách historie našeho státu.
Anotace v angličtině
This work interprets the work and life of a director of photography Stanislav Milota, who through his skills contributed to the Czechoslovak film industry. Through the analysis of his most famous film The Cremator I will describe his talent. He was not allowed to shoot during the period of normalization and never returned to his career of a cinematographer.
Klíčová slova
kameraman, Stanislav Milota, Spalovač mrtvol, 60. léta, normalizace
Klíčová slova v angličtině
director of photography, Stanislav Milota, The Cremator, 60´s, normalization, czechoslovak
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 15 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf. a nahrát do příslušné složky na NAS-FMK.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
a) 2 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem.
b) Písemná explikace z pohledu dané specializace. Minimální rozsah: 2x normostrany.
c) V případě, že je dílo autorským počinem nebo není součástí praktické části SZZ studenta produkce, je nutné dodržet dále zásady: a - h (dle zadání praktické části práce na oboru Produkce). Tyto data odevzdává za projekt vždy jeden student - nutná konzultace s vedením AAV.
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Součástí závěrečné práce je vytištěný a podepsaný formulář "Údaje o bakalářské práci studenta".
V samotné složce na AAV-NAS, označené "Podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně" odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní e-mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 15 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf. a nahrát do příslušné složky na NAS-FMK.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
a) 2 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem.
b) Písemná explikace z pohledu dané specializace. Minimální rozsah: 2x normostrany.
c) V případě, že je dílo autorským počinem nebo není součástí praktické části SZZ studenta produkce, je nutné dodržet dále zásady: a - h (dle zadání praktické části práce na oboru Produkce). Tyto data odevzdává za projekt vždy jeden student - nutná konzultace s vedením AAV.
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Součástí závěrečné práce je vytištěný a podepsaný formulář "Údaje o bakalářské práci studenta".
V samotné složce na AAV-NAS, označené "Podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně" odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní e-mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
ŽALMAN, Jan. Umlčený film. Praha: Levné knihy, 2008. ISBN 978-80-7309-573-4.
LUKEŠ, Jan. Diagnózy času: český a slovenský poválečný film. Praha: Slovart, 2013. ISBN 78-80-7391-712-8.
PTÁČEK, Luboš. Panorama českého filmu. 1. Olomouc: Rubico, 2000. ISBN 80-85839-54-7.
Seznam doporučené literatury
ŽALMAN, Jan. Umlčený film. Praha: Levné knihy, 2008. ISBN 978-80-7309-573-4.
LUKEŠ, Jan. Diagnózy času: český a slovenský poválečný film. Praha: Slovart, 2013. ISBN 78-80-7391-712-8.
PTÁČEK, Luboš. Panorama českého filmu. 1. Olomouc: Rubico, 2000. ISBN 80-85839-54-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Odpověděla na položené otázky jak v praktické, tak teoretické část. Byla důsledně připravená a odpovídala zasvěceně i fundovaně.