Následující bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti eventové Agentury XY ve Zlínském kraji. Práce je rozdělena na 2 části, přičemž tou první je teoretická část, v které jsou vysvětleny poznatky týkající se této problematiky jako je například konkurence, marketingový mix, benchmarking apod. V praktické části je pak provedena samotná analýza konkurenceschopnosti Agentury XY s využitím Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil, Benchmarkingu, PESTLE analýzy, IFE a EFE matice a SWOT analýzy. Na základě výsledků z jednotlivých analýz jsou pak popsány návrhy, které by vedly ke zvýšení úrovně konkurenceschopnosti této firmy.
Anotace v angličtině
The following bachelor's thesis is concerned with an analysis of the competitiveness of an event Agency XY in the Zlín region. The work is divided into 2 sections where the first one is theoretical and the findings dealing with the issues such as competition, marketing mix, benchmarking and others are being explained there. The analysis of competitiveness of the Agency XY itself is performed in the practical part with the use of Porter's five forces analysis, Benchmarking, PESTLE analysis, IFE and EFE matrix and SWOT analysis. The suggestions that would lead to the rising level of the competitiveness of this firm are described according to the outcome of individual analyses.
Klíčová slova
Konkurenceschopnost, konkurence, marketingový mix, Benchmarking, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, PESTLE analýza, IFE a EFE matrix, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Competitiveness, competition, marketing mix, Benchmarking, Porter's five forces analysis, PESTLE analysis, IFE and EFE matrix, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
69 s. (103 100 znaků)
Jazyk
AN
Anotace
Následující bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti eventové Agentury XY ve Zlínském kraji. Práce je rozdělena na 2 části, přičemž tou první je teoretická část, v které jsou vysvětleny poznatky týkající se této problematiky jako je například konkurence, marketingový mix, benchmarking apod. V praktické části je pak provedena samotná analýza konkurenceschopnosti Agentury XY s využitím Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil, Benchmarkingu, PESTLE analýzy, IFE a EFE matice a SWOT analýzy. Na základě výsledků z jednotlivých analýz jsou pak popsány návrhy, které by vedly ke zvýšení úrovně konkurenceschopnosti této firmy.
Anotace v angličtině
The following bachelor's thesis is concerned with an analysis of the competitiveness of an event Agency XY in the Zlín region. The work is divided into 2 sections where the first one is theoretical and the findings dealing with the issues such as competition, marketing mix, benchmarking and others are being explained there. The analysis of competitiveness of the Agency XY itself is performed in the practical part with the use of Porter's five forces analysis, Benchmarking, PESTLE analysis, IFE and EFE matrix and SWOT analysis. The suggestions that would lead to the rising level of the competitiveness of this firm are described according to the outcome of individual analyses.
Klíčová slova
Konkurenceschopnost, konkurence, marketingový mix, Benchmarking, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, PESTLE analýza, IFE a EFE matrix, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Competitiveness, competition, marketing mix, Benchmarking, Porter's five forces analysis, PESTLE analysis, IFE and EFE matrix, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Definujte cíle práce a metody použité k jejímu zpracování.
Zpracujte literární rešerši z oblasti konkurenceschopnosti.
Analyzujte současnou úroveň konkurenceschopnosti firmy.
Na základě provedených analýz navrhněte kroky ke zlepšení konkurenceschopnosti dané firmy.
Zásady pro vypracování
Definujte cíle práce a metody použité k jejímu zpracování.
Zpracujte literární rešerši z oblasti konkurenceschopnosti.
Analyzujte současnou úroveň konkurenceschopnosti firmy.
Na základě provedených analýz navrhněte kroky ke zlepšení konkurenceschopnosti dané firmy.
Seznam doporučené literatury
Bartes, František. 2011. Strategie konkurenčních střetů: Metody pro analýzu odvětví a konkurentů. Ostrava: Key Publishing.
Cannon, Joseph P., William D. Perreault, and E. McCarthy. 2008. Basic Marketing: A Global-Managerial Approach. New York: McGraw-Hill.
Dvořáček, Jiří, and Peter Slunčík. 2012. Podnik a jeho okolí: Jak přežít v konkurenčním prostředí. Praha: C. H. Beck.
Kotler, Philip, and Kevin L. Keller. 2012. Marketing Management. Upper Saddle River: Prentice Hall.
Porter, Michael E. 2004. Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competitors. New York: Free Press.
Seznam doporučené literatury
Bartes, František. 2011. Strategie konkurenčních střetů: Metody pro analýzu odvětví a konkurentů. Ostrava: Key Publishing.
Cannon, Joseph P., William D. Perreault, and E. McCarthy. 2008. Basic Marketing: A Global-Managerial Approach. New York: McGraw-Hill.
Dvořáček, Jiří, and Peter Slunčík. 2012. Podnik a jeho okolí: Jak přežít v konkurenčním prostředí. Praha: C. H. Beck.
Kotler, Philip, and Kevin L. Keller. 2012. Marketing Management. Upper Saddle River: Prentice Hall.
Porter, Michael E. 2004. Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competitors. New York: Free Press.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
The student presented her thesis.
Q, review: Is the company going to implement your suggestions? A: Yes.
Q, review: What is the main benefit of your thesis from your point of view? Would you like to be involved in the implementation? A: (The student answered well.)
Q, review: Describe the reasons for choosing strategy WO in SWOT analysis. A: (The student answered well.)
Q, review: You wrote that the classification of benchmarketing criteria is subjective. Did you consult it with somebody from the company? Or how did you decide for number of points you gave to each criteria? A: I consulted with my colleague in the company.