Hlavním cílem této práce je zjistit spokojenost návštěvníků se službami tohoto Fitness centra a navrhnout opatření vedoucí nejen ke zvýšení spokojenosti, ale i ke zvýšení návštěvnosti tohoto Fitness centra. Teoretická část začíná popisem toho, co jsou to vlastně služby a dává je do souvislosti s fitness sektorem, dale zahrnuje také představení (popis) marketingového mixu, swot analýzy a marketingové strategie.
V praktické části je představeno samotné Fitness centrum, včetně jeho struktury marketingového mixu a analýzy SWOT i s následnou analýzou okolní konkurence. Následuje dotazníkové šetření o spokojenosti zákazníků FS, které bylo umístěné na oficiální Facebookové stránce Fitness Sokol Olomouc. Na základě výsledků tohoto šetření jsou navržena opatření vedoucí ke zvýšení spokojenosti klientů a zvýšení návštěvnosti.
Anotace v angličtině
The primary aim of my thesis is to discover the level of satisfaction of Fitness Sokol customers and suggest possible measures which can be applied to increase not only satisfaction, but also turnout of the fitness centre. The theoretical part begins with the characterization of services and puts them in connection with fitness sector, moreover includes introduction into marketing mix, SWOT analysis and marketing strategies.
The practical part contains the introduction of Fitness Sokol including its structure and continues with marketing mix and detailed SWOT analysis and the analysis of surrounding competition, which are followed by questionnaire survey about the customer satisfaction placed on the official Facebook page Fitness Sokol Olomouc. Based on the results obtained from the research, the best possible measures are taken into consideration and suggested to increase the turnout ale clientele satisfaction.
Hlavním cílem této práce je zjistit spokojenost návštěvníků se službami tohoto Fitness centra a navrhnout opatření vedoucí nejen ke zvýšení spokojenosti, ale i ke zvýšení návštěvnosti tohoto Fitness centra. Teoretická část začíná popisem toho, co jsou to vlastně služby a dává je do souvislosti s fitness sektorem, dale zahrnuje také představení (popis) marketingového mixu, swot analýzy a marketingové strategie.
V praktické části je představeno samotné Fitness centrum, včetně jeho struktury marketingového mixu a analýzy SWOT i s následnou analýzou okolní konkurence. Následuje dotazníkové šetření o spokojenosti zákazníků FS, které bylo umístěné na oficiální Facebookové stránce Fitness Sokol Olomouc. Na základě výsledků tohoto šetření jsou navržena opatření vedoucí ke zvýšení spokojenosti klientů a zvýšení návštěvnosti.
Anotace v angličtině
The primary aim of my thesis is to discover the level of satisfaction of Fitness Sokol customers and suggest possible measures which can be applied to increase not only satisfaction, but also turnout of the fitness centre. The theoretical part begins with the characterization of services and puts them in connection with fitness sector, moreover includes introduction into marketing mix, SWOT analysis and marketing strategies.
The practical part contains the introduction of Fitness Sokol including its structure and continues with marketing mix and detailed SWOT analysis and the analysis of surrounding competition, which are followed by questionnaire survey about the customer satisfaction placed on the official Facebook page Fitness Sokol Olomouc. Based on the results obtained from the research, the best possible measures are taken into consideration and suggested to increase the turnout ale clientele satisfaction.
Zpracování rešerše a studium odborné literatury
Analýza současného stavu s využitím marketingového mixu
Analýza okolí podniku
Využití teoretických a praktických poznatků vztahujících se k provozování fitness centra
Zpracování marketingové strategie Fitness Sokol Olomouc a podrobení časové, rizikové a nákladové analýze
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury
Analýza současného stavu s využitím marketingového mixu
Analýza okolí podniku
Využití teoretických a praktických poznatků vztahujících se k provozování fitness centra
Zpracování marketingové strategie Fitness Sokol Olomouc a podrobení časové, rizikové a nákladové analýze
Seznam doporučené literatury
Bates, Mike. 2008. Health Fitness Management: A Comprehensive Resource for Managing and Operating Programs and Facilities. 2nd ed. Champaign: Human Kinetics.
Caywood, Clarke L., and Vilém Jungmann. 2003. Public Relations: Řízená komunikace podniku s veřejností. 1.st ed. Brno: Computer Press.
Srpová, Jitka, and Václav Řehoř. 2010. Základy podnikání: Teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. 1st ed. Praha: Grada.
Vaštíková, Miroslava. 2008. Marketing služeb: Efektivně a moderně. 1st ed. Praha: Grada.
Vysekalová, Jitka. 2014. Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka. 1st ed. Praha: Grada.
Seznam doporučené literatury
Bates, Mike. 2008. Health Fitness Management: A Comprehensive Resource for Managing and Operating Programs and Facilities. 2nd ed. Champaign: Human Kinetics.
Caywood, Clarke L., and Vilém Jungmann. 2003. Public Relations: Řízená komunikace podniku s veřejností. 1.st ed. Brno: Computer Press.
Srpová, Jitka, and Václav Řehoř. 2010. Základy podnikání: Teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. 1st ed. Praha: Grada.
Vaštíková, Miroslava. 2008. Marketing služeb: Efektivně a moderně. 1st ed. Praha: Grada.
Vysekalová, Jitka. 2014. Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka. 1st ed. Praha: Grada.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
The student presented his bachelor thesis.
Q, review: Could you comment on some of the limitations of your research? A: Money.
Q, Bell: Why do you use footnotes? Did your advisor tell you to use footnotes? A: No. I had to use my citations from the last bachelor thesis.
Q, Bell: What was the original goal of Sokol? A: I wanted to introduce it briefly. So that all sportsmen could come and compete.
Q: Bell: Is Sokol an outdated thing? A: (The student didn't answer the question.)