Informace o kvalifikační práci 1. Teoretická část: Analýza vizuální komunikace volební kampaně 2013 - předčasné volby do Poslanecké sněmovny ČR 2. Praktická část: a) katalog produktů: Czechoslovak b) volné fotografie - výstavní soubor: Kognitivní terapie
- Všechny požadované údaje o této VŠKP jsou vyplněny.
Hlavní téma
1. Teoretická část:
Analýza vizuální komunikace volební kampaně 2013 - předčasné volby do Poslanecké sněmovny ČR
2. Praktická část:
a) katalog produktů: Czechoslovak
b) volné fotografie - výstavní soubor: Kognitivní terapie
Hlavní téma v angličtině
1. Theoretical part: Chamber of Deputies Election 2013 - Analysis of Visual Communication
2. Practical part: a) Czechoslovak b) Cognitive Therapy
Název dle studenta
1. Teoretická část: Analýza vizuální komunikace volební kampaně 2013 - předčasné volby do Poslanecké sněmovny ČR 2. Praktická část: a) katalog produktů: Czechoslovak b) volné fotografie - výstavní soubor: Kognitivní terapie
Název dle studenta v angličtině
1. Theoretical part: Chamber of Deputies Election 2013 - Analysis of Visual Communication 2. Practical part: a) Czechoslovak b) Cognitive Therapy
Práce analyzuje vizuální komunikaci politických subjektů v předvolební kampani pro před- časné volby do poslanecké sněmovny parlamentu České Republiky v roce 2013.
Popsány jsou techniky politického marketingu a politické reklamy využívané pro úspěšné vizuální komunikování vizí strany, a rozebrány jsou jednotlivé vizuály stran v kampani.
Práce sleduje projevování zahraničních trendů v kampaních, profesionalizaci kampaní i vý- voj komunikace jednotlivých stran. Kampaně stran, které překročily volební klauzuli, jsou analyzovány z hlediska kvality komunikování svých vizí za použití grafického designu, fo- tografie či videa.
Anotace v angličtině
Theoretical bachelor thesis deals with visual communication of political parties in election campaign 2013 intended for chamber of deputies in Czech Republic.
The theses describes different technics of political marketing and advertisement used for visual communication of political parties during the campaign. Analysed are trends influ- encing campaigns, professionalization of campaigns and progress in visual communication of political parties. There is described the use of photography, graphic design or video in campaigns of parties reaching the election clause.
Klíčová slova
Klíčová slova: volby v České Republice, vizuální komunikace, politický marketing, poli- tická reklama, předvolební kampaně, poslanecká sněmovna, fotografie politika, logo strany, politický plakát, spot politické strany, volby 2013
Klíčová slova v angličtině
Keywords: voting in Czech Republic, visual communication, political marketing, political advertisement, political campaigns, chamber of deputies, political photography, logo of po- litical party, political poster, political spots, voting 2013
Rozsah průvodní práce
84 s. (16 554 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce analyzuje vizuální komunikaci politických subjektů v předvolební kampani pro před- časné volby do poslanecké sněmovny parlamentu České Republiky v roce 2013.
Popsány jsou techniky politického marketingu a politické reklamy využívané pro úspěšné vizuální komunikování vizí strany, a rozebrány jsou jednotlivé vizuály stran v kampani.
Práce sleduje projevování zahraničních trendů v kampaních, profesionalizaci kampaní i vý- voj komunikace jednotlivých stran. Kampaně stran, které překročily volební klauzuli, jsou analyzovány z hlediska kvality komunikování svých vizí za použití grafického designu, fo- tografie či videa.
Anotace v angličtině
Theoretical bachelor thesis deals with visual communication of political parties in election campaign 2013 intended for chamber of deputies in Czech Republic.
The theses describes different technics of political marketing and advertisement used for visual communication of political parties during the campaign. Analysed are trends influ- encing campaigns, professionalization of campaigns and progress in visual communication of political parties. There is described the use of photography, graphic design or video in campaigns of parties reaching the election clause.
Klíčová slova
Klíčová slova: volby v České Republice, vizuální komunikace, politický marketing, poli- tická reklama, předvolební kampaně, poslanecká sněmovna, fotografie politika, logo strany, politický plakát, spot politické strany, volby 2013
Klíčová slova v angličtině
Keywords: voting in Czech Republic, visual communication, political marketing, political advertisement, political campaigns, chamber of deputies, political photography, logo of po- litical party, political poster, political spots, voting 2013
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
rozsah práce: minimálně 25 stran čistého textu + předepsané přílohy (ilustrace, poznámkový aparát, použitá literatura, ...).
Součástí obhajoby práce i hodnocení je přednáška na téma teoretické části bakalářské práce v rozsahu maximálně 20 minut včetně obrazové prezentace. Přednáška není reprodukováním obsahu práce!
2. Praktická část:
a) katalog produktů: odevzdává se vázaný katalog obsahující celkem 12 - 15 fotografií, z toho převážná část produktových fotografií, doplněna několika imageovými - formát cca 24x30 cm jako maketa s grafickou úpravou + soubor 5 zdrojových fotografií ve formátu 30x40 cm (resp. A3+) nebo odvozeném formátu.
b) volné fotografie - výstavní soubor (ucelený, koncipovaný soubor fotografií): odevzdává se min. 7 ks fotografií v archivní kvalitě, výstavní formát, libovolná technika, adjustováno + artist´s statement cca 400 - 500 slov.
c) prezentační CD (2 ks): obsahuje všechny teoretické i praktické části bakalářské práce. Teoretická v .pdf formátu a dále všechny fotografické práce v uvedených technických parametrech, včetně artist´s statementu obou částí bakalářské práce, vždy cca 400 - 500 slov.
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce v minimálním počtu 10 kusů pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
rozsah práce: minimálně 25 stran čistého textu + předepsané přílohy (ilustrace, poznámkový aparát, použitá literatura, ...).
Součástí obhajoby práce i hodnocení je přednáška na téma teoretické části bakalářské práce v rozsahu maximálně 20 minut včetně obrazové prezentace. Přednáška není reprodukováním obsahu práce!
2. Praktická část:
a) katalog produktů: odevzdává se vázaný katalog obsahující celkem 12 - 15 fotografií, z toho převážná část produktových fotografií, doplněna několika imageovými - formát cca 24x30 cm jako maketa s grafickou úpravou + soubor 5 zdrojových fotografií ve formátu 30x40 cm (resp. A3+) nebo odvozeném formátu.
b) volné fotografie - výstavní soubor (ucelený, koncipovaný soubor fotografií): odevzdává se min. 7 ks fotografií v archivní kvalitě, výstavní formát, libovolná technika, adjustováno + artist´s statement cca 400 - 500 slov.
c) prezentační CD (2 ks): obsahuje všechny teoretické i praktické části bakalářské práce. Teoretická v .pdf formátu a dále všechny fotografické práce v uvedených technických parametrech, včetně artist´s statementu obou částí bakalářské práce, vždy cca 400 - 500 slov.
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce v minimálním počtu 10 kusů pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
doporučené zdroje:
veškerá dostupná odborná literatura a webové stránky vztahující se k tématu po konzultaci s vedoucím práce.
Seznam doporučené literatury
doporučené zdroje:
veškerá dostupná odborná literatura a webové stránky vztahující se k tématu po konzultaci s vedoucím práce.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Obhajoba teoretické části práce byla podána s přehledem. V rámci diskuze se řešila vhodnost poměru mezi marketingovou a vizuální částí kampaní zkoumaných v bakalářské práci. Diskuse ohledně praktické části práce se týkala především kontinuity vizuálního stylu v tvorbě studentky během jejího studia.