Diplomová práce se zabývá projektem marketingové komunikace dobrovolnické akce Ukliďme Česko.
Popisuje teorii marketingové komunikace neziskových organizací, marketingovou komunikační strategii a nástroje marketingové komunikace. Praktická část je založena na situační analýze, vyhodnocení stávající marketingové komunikace, analýze konkurence a analýzách vnitřního a vnějšího prostředí. Výsledky praktické části se staly východiskem pro projektovou část. Projektovou částí jsou konkrétní návrhy marketingové komunikace včetně posouzení nákladového, rizikového a časového hlediska projektu.
Anotace v angličtině
This thesis deals with project of the marketing communications of voluntary event Ukliďme Česko.
Describes the theory of marketing communication of non-profit organizations, marketing communication strategy and tools of the marketing communication. The practical part is based on the situational analysis, evaluation of exist marketing communications, competition analysis and analysis of internal and external environment. The results of the practical part became the basis for the project part. Project includes concrete proposals marketing communications including assessment cost, risk and the time of the project.
Klíčová slova
Neziskové organizace, marketingová komunikace, propagace, internetová komunikace, public relations, reklama, přímý marketing, SWOT analýza, PEST analýza
Klíčová slova v angličtině
Non-profit-making organizations, marketing communication, promotion, internet communication, public relations, advertisement, direct marketing, SWOT analysis, PEST analysis
Rozsah průvodní práce
117 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá projektem marketingové komunikace dobrovolnické akce Ukliďme Česko.
Popisuje teorii marketingové komunikace neziskových organizací, marketingovou komunikační strategii a nástroje marketingové komunikace. Praktická část je založena na situační analýze, vyhodnocení stávající marketingové komunikace, analýze konkurence a analýzách vnitřního a vnějšího prostředí. Výsledky praktické části se staly východiskem pro projektovou část. Projektovou částí jsou konkrétní návrhy marketingové komunikace včetně posouzení nákladového, rizikového a časového hlediska projektu.
Anotace v angličtině
This thesis deals with project of the marketing communications of voluntary event Ukliďme Česko.
Describes the theory of marketing communication of non-profit organizations, marketing communication strategy and tools of the marketing communication. The practical part is based on the situational analysis, evaluation of exist marketing communications, competition analysis and analysis of internal and external environment. The results of the practical part became the basis for the project part. Project includes concrete proposals marketing communications including assessment cost, risk and the time of the project.
Klíčová slova
Neziskové organizace, marketingová komunikace, propagace, internetová komunikace, public relations, reklama, přímý marketing, SWOT analýza, PEST analýza
Klíčová slova v angličtině
Non-profit-making organizations, marketing communication, promotion, internet communication, public relations, advertisement, direct marketing, SWOT analysis, PEST analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace v oblasti neziskových organizací.
Praktická část
Popište a analyzujte úroveň marketingové komunikace akce Ukliďme Česko v předchozích obdobích.
Na základě analýzy navrhněte projekt na zlepšení marketingové komunikace akce.
Zhodnoťte návrh marketingové komunikace pomocí nákladové, časové a rizikové analýzy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace v oblasti neziskových organizací.
Praktická část
Popište a analyzujte úroveň marketingové komunikace akce Ukliďme Česko v předchozích obdobích.
Na základě analýzy navrhněte projekt na zlepšení marketingové komunikace akce.
Zhodnoťte návrh marketingové komunikace pomocí nákladové, časové a rizikové analýzy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ALSBURY, Alison a Ros JAY. Marketing, to nejlepší z praxe. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2002, 280 s. ISBN 8072266179.
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, c2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Seznam doporučené literatury
ALSBURY, Alison a Ros JAY. Marketing, to nejlepší z praxe. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2002, 280 s. ISBN 8072266179.
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, c2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, portréty, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ DP: Mgr. Ing. Haltofová, 26 b.
Otázky: Jak byl navržený projekt marketingové komunikace přijat organizátory akce Ukliďme svět, ukliďme Česko? Byla některá z navržených opatření realizována? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT DP: Dr. Kubásek, 27.b
Otázky: Můžete se pokusit odhadnout, jaký celkový potenciál v počtu účastníků má tato úklidová akce v případě, kdyby se jí podařilo využít všech navržených marketingových nástrojů? Má z pohledu marketingu smysl, se zaměřit na cílovou skupinu dobrovolníků, kteří neovládají český jazyk? ZODPOVĚZENO ZCELA
Prof. Němeček: Kdo tuto akci financuje? Jaký je rozpočet této akce? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Kolčavová: Podílí se na této akci i město či region (finančně)? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Bejtkovský: Kdo se těchto akcí nejčastěji účastní? Jaká věková skupina? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Kozák: SWOT analýza - vysvětlete blíže uvedené příležitosti a hrozby. ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ